1%

تأیید Elden Ring با کیفیت 4K، 60FPS و با Ray-Tracing برای PS5 و Xbox Series X

elden-ring-image-9-1000x563.jpeg

Bandai Namco، استودیو سازنده‌ی بازی Elden Ring، جزئیات کاملی را در مورد انتظارات از عملکرد و وضوح بازی در تمامی پلتفرم‌ها منتشر کرده است.

Elden Ring به عرضه‌ی خود نزدیک‌تر می‌شود و Bandai Namco و FromSoftware در حال افزایش بازاریابی‌ و تبلیغات برای این بازی هستند. در روزهای اخیر چیزهای زیادی در مورد بازی RPG اکشن جهان باز آینده آموخته‌ایم، درحالی‌که در لیست‌ اخبار اخیر GameStop نشان داده شده‌ است که بازی در PS5 و Xbox Series X، از کیفیت 4K و فریم‌ریت 60 در حالت‌های گرافیکی جداگانه پشتیبانی می‌کند، امروز این اخبار تأیید شده‌اند.

Bandai Namco جزئیات کاملی را در مورد انتظارات از رزولوشن‌های هدف و نرخ فریم بازی در تمام پلتفرم‌هایی که برای آن‌ها قرار است عرضه شود، منتشر کرده است. البته نکته قابل توجه در اینجا این است که Elden Ring از ردیابی پرتو (ray-tracing) در رایانه‌های شخصی، Xbox Series X و PS5 پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که در تمام کنسول‌های نسل جدید از 60 FPS و 4K نیز پشتیبانی می‌شود. شما می‌توانید جزئیات کامل را در جداول زیر بیابید.

Elden Ring در 25 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. آزمایش خصوصی بتای بازی برای تعداد محدودی از بازیکنان در 12 نوامبر آغاز می‌شود و دارای پنج کلاس قابل بازی خواهد بود.

Resolution Frame Rate Ray-tracing HDR
PC 4K 60 FPS Supported Supported
PS5 4K 60 FPS in Performance Mode; 30 FPS in Resolution Mode Supported Supported
PS4 Pro 1800p 30 FPS Not Supported Supported
PS4 1080p 30 FPS Not Supported Supported
Xbox Series X 4K 60 FPS in Performance Mode; 30 FPS in Resolution Mode Supported Supported
Xbox Series S 1440p 60 FPS in Performance Mode; 30 FPS in Resolution Mode Not Supported Supported
Xbox One X 4K 30 FPS Not Supported Supported
Xbox One 900p 30 FPS Not Supported Not Supported
  • اشتراک با دوستان

در بحث شرکت کنید

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات