دانلود اپلیکیشن اندروید

معرفی‌ نامه | ۸ نکته که از بازی The Last of Us Part 1 یاد گرفتیم و باید بدانید

معرفی‌ نامه | ۸ نکته که از بازی The Last of Us Part 1 یاد گرفتیم و باید بدانید

همانطور که از یک سال پیش، شایعه‌ها، افشاگری‌ها و گزارش‌های متعدد در خصوص در دست بودن نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us، فضای مجازی را اشباع کرده بود؛ اما در جریان شب اول رویداد Summer Game Fest بالاخره از این بازی رونمایی شد. در این معرفی‌ نامه که از طریق وب سایت کاروتک مطالعه می‌کنید، در خصوص ۸ نکته‌ای که از بازی The Last of Us Part 1 آموخته‌ایم، صحبت خواهیم کرد. پس برای مطالعه ادامه مقاله با وب سایت ما همراه باشید.

ای کاش می‌توانستیم معرفی بازی The Last of Us Part 1 را غافلگیرانه تلقی کنیم، اما مطمئناً اینطور نبود. بازسازی بازی The Last of Us  بیش از یک سال بود که سطح اخبار، گزارش‌ها و شایعات سطح فضای مجازی را پر کرده بود و در چند هفته گذشته،‌ سطح اینگونه خبرها پیرامون بازی یادشده به شدّت افزایش یافته بود. همانند بازی The Last of Us Part 2 که درست یک هفته پیش از موعد انتشار، محتوای مهمی از آن لو رفته بود؛ تریلر رونمایی از این بازی هم درست چند ساعت پیش از شروع مراسم تابستانی Summer Game Fest، که در آن قرار بود به صورت ناگهانی از بازی The Last of Us Part 1 رونمایی شود، لو رفت و بدترین جای ماجرا آنجایی بود که همین تریلر توسط کمپانی سونی (Sony) در فضای مجازی افشاء شد، نه از طریق یک افشاء‌کننده اطلاعاتی ناشناس.

به همین خاطر زمانی که تریلر بازی The Last of Us Part 1 در رویداد Summer Game Fest Kickoff Live به نمایش درآمد، اصلاً برای حضار و همچنین مخاطبانی که به صورت زنده همایش یادشده را مشاهده می‌کرده‌اند، تعجب آور و شگفتانه نبود. البته هم آقای جف کیگلی (Geoff Keighley)، برگزارکننده و مجری مراسم Summer Game Fest، و همچنین آقای نیل دراکمن (Neil Druckmann)، کارگردان مجموعه The Last of Us، هم سعی نکرده‌اند جوری وانمود کنند که انگار حضار شگفت‌زده شده‌اند و بدون هیچ اتلاف وقتی به سراغ توضیحات پیرامون این پروژه رفته‌اند. در هر صورت ما اطلاعات خوبی از این بازی بازسازی شده داریم که برخی از آن‌ها از دل مصاحبه آقای دراکمن و برخی دیگر هم از دل تریلر نمایش داده شده بیرون آمده‌اند. البته موارد بیشتری برای بحث کردن در اینجا وجود دارد که در ادامه توجه شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم. پس برای مطالعه ادامه مقاله، مثل روال سابق مقالات کاروتک، خط زیر را دنبال کنید.

معرفی نامه شماره ۱ | بازسازی بازی از پایه

 

 

 

 

این موضوع، یعنی بازسازی بازی از پایه، همان نکته‌ای است که استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ (Naughty Dog) به صورت مداوم روی آن تأکید می‌کند و می‌گوید که بازی The Last of Us Part 1 یک بازسازی اولیه تمام و کمال خواهد بود. بازیکنان باید در جریان باشند که این محصول یک ریمستر نیست ( که اگر بود، برای ما تعجب‌ برانگیزتر از تریلر معارفه می‌شد؛ چراکه پیش‌تر یک نسخه ریمستر از این بازی منتشر شده بود)؛ در عوض استودیوی ناتی‌ داگ این بازی را به گونه‌ای باز طراحی کرده تا با سخت افزار به‌روز کنسول پلی‌استیشن ۵ مطابقت داشته باشد.

این پیام صراحتاً از سوی استودیوی توسعه‌دهنده و کمپانی سونی ( Sony ) بود تا مخاطبان بدانند که موارد تازه‌ای برای اکتشاف مجدد وجود دارد. در مورد آنچه که قرار است بازیکنان با آن روبه‌رو شوند، باید بگوییم که باز اصلی و بسته الحاقی The Last of Us: Left Behind، که داستان مجزای شخصیت الی (Ellie) و دوستش رایلی (Riley) را بررسی می‌کند، به عنوان محتواهای بازسازی شده در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. نمی‌دانیم که آیا این دو محتوا مثل سابق مجزا از هم هستند یا سازندگان محصول را جوری بازسازی می‌کنند که سکناس‌ها و گیم‌پلی در دل یکدیگر ادغام شوند، اما موردی که هنوز تأیید نشده است، وجود بخش چندنفره بازی The Last of Us تحت عنوان Faction Multuplayer است که نمی‌دانیم آیا سازندگان آن بخش پرطرفدار را به این بازی اضافه می‌کنند و آیا آن هم دستخوش تغییرات گرافیکی بزرگی شده یا خیر؟

معرفی نامه شماره ۲ | استفاده حداکثری از سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن ۵

 

 

 

 

نکته اصلی بازسازی هر بازی، هر نوع بازسازی‌ای، استفاده از سخت‌افزارهای بهتر برای تجربه‌ به‌روزتر بازیکنان است که در زمان ساخت نسخه اولیه، چنین فناوری و تکنولوژی‌ای وجود نداشت و بدیهی است که بازی The Last of Us Part 1 هم از این قاعده پیروی می‌کند و می‌خواهد که از سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن ۵ نهایت استفاده را ببرد. اطلاعات در خصوص این بخش ناقص و ناچیز است، اما استودیوی ناتی داگ اشارات کوتاهی به نکات مدنظر ما داشته که در این خصوص می‌توانیم به وضوح تصویری 4K و نرخ فریم ۶۰ ثانیه‌ای اشاره کنیم.

البته ناگفته نماند که تیم توسعه‌دهنده قطعاً روی تکنولوژی‌های دیگری مثل استفاده از صدای سه بعدی، پشتیبانی از فناوری محرک‌های تطبیقی و بازخوردهای لمسی کنترلر دوالسنس (DualSense) و موارد دیگر را در نظر خواهند داشت و روی آن‌ها کار خواهند کرد. در مورد مدّت زمان بارگزاری محیط بازی و سایر نکات چه موضوعاتی در دست داریم؟ فعلاً هیچی، اما قطعاً استودیوی سازنده طی هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

معرفی نامه شماره ۳ | بهبودهای مکانیزم گیم‌پلی

 

 

 

 

استودیو بازی‌سازی ناتی داگ می‌گوید که بازی The Last of Us Part 1 چیزی بیشتر از یک ارتقاء ساده بصری خواهد بود. به گفته همین سازنده، این بازسازی شامل چندین مورد در مکانیزم‌های گیم‌پلی هم می‌شود و آن طور که از شواهد و قرائن پیدا است، بازیکنان می‌توانند انتظار تغییراتی در مکانیزم مخفی‌کاری، جستجوی محیط و همچنین Accessibility Options (دسترسی کمکی) داشته باشند. در خصوص کنترلر و موارد دیگر هم مثل مورد قبلی اطلاعات زیادی در اختیار نداریم، اما آقای نیل دراکمن در مصاحبه‌ خود در طول همایش تابستانی Summer Game Fest Kickoff Live گفت که بهبودهایی هم در خصوص هوش مصنوعی دشمنان اعمال شده است و قطعاً موارد تازه‌ای در مکانیزم گیم‌پلی وجود خواهد داشت. ایشان صراحتاً گفت که استودیوی سازنده درس‌های خوبی از دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us Part 2 گرفته که به آن‌ها در جهت بازسازی بهتر این بازی کمک می‌کنند؛ پس این موضوع بدان معنا خواهد بود که ما می‌توانیم انتظار تجربه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های حرکتی و سطوح بزرگ‌تر و پیچیده‌تری در گیم‌پلی داشته باشیم؟ قطعاً برای ما امیدوار کننده خواهد بود.

معرفی نامه شماره ۴ | سکانس‌های میان‌پرده و عملکرد بازی

 

 

 

 

اگر تریلر منتشر شده از بازی The Last of Us Part 1 باعث ایجاد هیجانات جدی برای شما شد، فقط به این دلیل نبود که با یک محصول بازسازی شده روبه‌رو هستید. همانطور که مشخص است، استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ هیچ خط دیالوگی جدید و میان‌پرده موشن کپچر شده تازه‌ای به بازی اضافه نکرده است؛ پس این موضوع بدان معنا خواهد بود که نباید انتظار تغییراتی در خط اصلی بخش داستانی داشته باشیم ( مخصوصاً‌ با توجه به اینکه داستان نسخه دوم را می‌دانیم و پیش از این انتظار داشتیم تا اشاراتی هم از آن نسخه در این بازی وجود داشته باشد؛ اما خب قضیه فعلاً منتفی است).

بله، درست درحالی‌که بازی بازیگران برای صحنه‌های موشن کپچر از محصول نهایی نه حذف می‌شود و نه تغییری ایجاد می‌کند، اما کارهای جدیدی در بخش عملکرد فنی، مخصوصاً انیمیشن شخصیت‌ها و مدل‌سازی‌ آن‌ها صورت گرفته که کیفیت کلی محصول را بالاتر می‌برد. خب این موضوع چطور کار می‌کند؟ آقای دراکمن اینگونه پاسخ می‌دهد:

ما به فرآیندی رسیدیم که می‌توانیم انیمیشن‌های اصلی را که برای چهره‌ها ساخته‌ایم را انتخاب کنیم و آن‌ها را روی این دکل‌های جدید که شبیه‌ به نسخه اورجینال هستند، پیاده‌سازی کرده تا مدل‌سازی جدید را دوباره هدف‌گیری کنیم. نکته مهم در مورد چهره‌های جدید شخصیت‌ها این است که آن‌ها به اجراهای اصلی [بازیگران] از لحاظ استخوان بندی و نحوه ادای کلمات نزدیک‌ هستند. همه انیماتورهای ما رفته‌اند و آن‌ ویدیوهای ضبط شده از جلسه موشن کپچر نسخه اول را بازبینی کرده‌اند و آنچه که [بازیگران] در صحنه‌های فیلمبرداری انجام داده‌اند را شبیه‌سازی کرده‌اند تا به دستاوردهای واقعی برسیم.

معرفی نامه شماره ۵ | کارگردان‌ها

 

 

 

 

همانطور که احتمالاً مستحضر هستید، بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ به صورت مشترک توسط آقای نیل دراکمن و بروس استریلی (Bruce Straley) کارگردانی و رهبری شده بود. الان در خصوص نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us Part 1، هیچ کدام از آن‌ها کارگردان این پروژه نیستند. البته آقای استریلی سال‌ها است که در استودیوی ناتی داگ حضور ندارند (بعد از انتشار بازی Uncharted 4: A Theif’s End)، درحالی‌که آقای نیل دراکمن اکنون رئیس استودیوی ناتی داگ است و در حال تولید پروژه‌های دیگر این استودیو هستند ( دقیقاً بازی‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند و نمی‌دانیم که آیا آن‌ها نسخه جدید از مجموعه‌های با ارزش ناتی داگ هستند یا کاملاً محصولی جدید خواهند بود).

برای بازسازی این بازی، دو کارگردان جدید انتخاب شده که یکی از آن‌ها آقای متیو گالانت (Matthew Gallant) و دیگری کارگردان خلاق The Last of Us Part 1 آقای شان اسکایگ (Shaun Escayg) خواهند بود. آقای گالانت نزدیک به یک است که در استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ مشغول به فعالیت بوده و نقش مهمی هم در ساخت عناوینی چون The Last of Us، The Last of Us Part 2 و Uncharted 4: A Thief’s End ایفا کرده است. اگرچه ایشان بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ از استودیوی ناتی داگ جدا شد و خودش را به استودیوی بازی‌سازی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) رساند و روی پروژه‌های مختلف کار کرد، اما حالا به خانه اصلی خودش برگشته و برای مخاطبان جای خوشحالی دارد. از آن سوی میدان نیز، آقای اسکیگ کارگردان مشترک پروژه ‌Uncharted: The Lost Legacy را در کارنامه دارد و از آن طرف هم کارگردان بازی Marvel’s Avengers که یکی از پروژه‌های کلیدی استودیوی بازی‌سازی کریستال داینامیکس محسوب می‌شود، بوده‌اند.

معرفی نامه شماره ۶ | زمان انتشار

 

 

 

 

بازی The Last of Us Part 1 قرار است زودتر از آنچه که فکرش را می‌کنید منتشر شود. این مدت زمانی که باید در انتظارش انتشارش باشیم، از زمان معرفی در پنجشنبه گذشته شروع شد و درست تا سه ماه دیگر ادامه پیدا می‌کند که برای بازسازی چنین بازی AAA بزرگی و بازاریابی‌های آن، مدت زمان مناسبی خواهد بود. به طور دقیق‌تر، بازیکنان می‌توانند در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ به تجربه این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۵ بپردازند. با ای حال یک اتفاق بد و شوکه کننده رخ داده و آن هم این است که کمپانی سونی تصمیم گرفته تا قیمت پایه این بازی ۷۰ دلار باشد (نسخه‌های دیلاکس و ویژه تا ۱۰۰ دلار هم بالا می‌روند) که برای تجربه مجدد و چندین باره یک محصول قدیمی واقعاً فاجعه‌آمیز خواهد بود؛ اما مهم‌تر از آن این خواهد بود که نه کمپانی سونی و نه تیم سازنده هیچ سیاست‌های مشتری‌مدارانه و حمایتی‌ای برای اشخاصی که سال‌ها پیش نسخه ریمستر را با قیمت ۶۰ دلار تهیه کرده بوده‌اند، در نظر نگرفته‌اند و همه مخاطبان باید برای تجربه این بازی، حداقل مبلغ ۷۰ دلار بپردازند.

معرفی نامه شماره ۷ | برای پلتفرم رایانه‌های شخصی هم منتشر می‌شود

 

 

 

 

اگرچه بازی The Last of Us Part 1 در زمان انتشار به تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ به طور انحصاری برای کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس قرار می‌گیرد، اما این مدت زمان به صورت موقت و زمانی خواهد بود؛ چراکه کمپانی سونی با توجه به سیاست‌های تازه‌اش که می‌خواهد دایره مخاطبان پلتفرم رایانه‌های شخصی را به سمت محصولات خود جذب کند و در همین راه بازی‌های بزرگی چون Horizon Zero Dawn، God of War 2018، Uncharted: The Legacy of Thieves Collection، Dyas Gone و خیلی‌های دیگر را برای آن پلتفرم منتشر کرده است، حالا می‌خواهد یکی از با ارزش‌ترین جواهرات خود را در اختیار کاربران آن سیستم سرگرمی قرار دهد.

به هر حال این موضوع تأیید شد که بازی The Last of Us Part 1 برای رایانه‌های شخصی هم منتشر می‌شود؛ اما حالا نمی‌دانیم که چه انتظارات باید از این نسخه داشته باشیم و چه ویژگی‌های مجزایی نسبت به نسخه پلی‌استیشن ۵ دارد؟ البته این احتمال وجود دارد که استودیوی بازی‌سازی نیکسس سافتور (Nixxes Software) به تولید پورت رایانه‌های شخصی بپردازد؛ چراکه سابقه خوبی در زمینه پورت بازی‌های پلی‌استیشن به رایانه‌های شخصی دارد و کمپانی سونی هم برای همین دلیل استودیوی یادشده را خریداری کرده است.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی از پورت رایانه‌های شخصی نداریم، اگرچه آقای دراکمن صراحتاً بیان کرد که این نسخه مخصوص اندکی پس از انتشار ورژن پلی‌استیشن ۵ این بازی منتشر خواهد شد؛ بنابراین نباید برای تجربه The Last of Us Part 1 روی رایانه‌های شخصی زیاد منتظر بمانید. سوال میلیون دلاری:‌ آیا ممکن است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود؟ جواب دادن به این سوال سخت خواهد بود؛ چراکه گنجینه‌های با ارزشی از سوی کمپانی سونی برای رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۲ منتشر شده یا در آینده نزدیک می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به بازی‌هایی چون Uncharted: Legacy of Thieves Collection، Marvel’s Spider-Man Remastered، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اشاره کنیم. این‌ها فقط پورت مخصوص به رایانه‌های شخصی هستند که انتشارشان تأیید شده و افشاگری‌های تازه هم این موضوع را ذکر کرده‌اند که دو بازی Sackboy: A Big Adventure و Returnal هم به جمع بازی‌های انحصاری برند پلی‌استیشن که برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شوند، اضافه خواهند شد. باید دید که سونی چگونه بازی‌های خود را برای انتشار در بازار رایانه‌های شخصی مدیریت خواهد کرد و آیا دوست دارد محصولی برای انتشار در سال ۲۰۲۳ روی این پلتفرم داشته باشد یا خیر؟ فقط گذر زمان این موضوع را به ما نشان خواهد داد.

معرفی نامه شماره ۸ | نسخه دیلاکس ادیشن (Deluxe Edition)

 

 

 

 

 

اگر بنا به هر دلیلی می‌خواهید برای بازی بازسازی شده The Last of Us Part 1 بیشتر از قیمت پایه هزینه کنید تا میزان علاقه‌مند بودن خودتان را به این محصول و فرانچایز نشان دهید، می‌توانید به جای پرداخت ۷۰ دلار برای قیمت پایه،‌ با پرداخت ۳۰ دلار اضافه‌تر به محتوای دیلاکس ادیشن (Deluxe Edition) این بازی دسترسی داشته باشد. خرید نسخه لوکس و ویژه این بازی شامل بازی اصلی، چند جایزه درون برنامه‌ا‌ی مانند افزایش سرعت ساخت و ساز وسایل و بهبودی نوار سلامتی شخصیت‌ها، شش پوسته آرایشی برای سلاح‌ها، افزایش سرعت بارگیری سلاح‌های خاص مثل تپانچه ۹ میلی متری، ‌افزایش ظرفیت مهمات برای سلاح‌های تک تیرانداز، پک اصلاح‌کننده تیرهای انفجاری، فیلتر دایتر پانک حالت جدید Speedrun Mode می‌شود. نسخه لوکس بازی ۱۰۰ دلار قمیت دارد و اگر به پیش‌خرید این محصول بپردازید،‌ جوایز و امتیازات ویژه بیشتری نصیبتان خواهد شد که احتمالاً برای شما ارزش خواهد داشت.

در پایان این مقاله خودم را موظف دانستم تا سوالی را مطرح کرده و جوابش را بدهم و در نهایت قضاوت را به خودتان بسپارم. توجیه من از بازی The Last of Us Part 1 در جهت تجربه نکردنش این است: کسانی که سرویس اشتراکی پلی‌استیشن پلاس جدید را تهیه می‌کنند، حتی در صورتی که نسخه اورجینال را نداشته باشند، به بازی The Last of Us Remastered دسترسی خواهند داشت و از قضا آن بازی محتواهای بیشتری هم ارائه می‌کند. به عنوان مثال هنوز هم می‌توانید از تجربه بخش Faction MP لذت ببرید، در صورتی که حضور این بخش برای بازی The Last of Us Part 1 تأیید نشده است. در حالت کلی، به نظر نمی‌رسد که این بازی همان محصولی بود که استودیوی ناتی داگ دوست داشت آن را بسازد، بلکه این پروژه‌ای است که استودیو تصمیم گرفت با آن پیش‌ برود؛ زیرا احساس می‌کرد معرفی چنین محصولی برای بازیکنان یک ارتقاء معناداری محسوب می‌شد.

در آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی بود که آقای جیسون شرایر (Jason Schreier)، یکی از روزنامه‌نگران مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی، در مصاحبه‌ای با رسانه MinnMax گفت که بخش بزرگی از استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ تصمی به ساخت The Last of Us part 1 گرفته است، آن‌ هم به این خاطر که در طراحی مجدد این بازی کارهای ساده‌ای وجود داشت. پروژه‌های اصلی در مسیر روبه‌روی بازیسازان بود و از آنجایی که آن‌ها نمی‌خواستند به نوبه خود زمان زیادی برای توسعه‌ آن‌ها بگذارند، به صورت متحد باعث شده‌اند تا نسخه اول مجموعه بازسازی شود.

با شروع و انتشار بازی The Last of Us Part 2، بخش اعظمی از کارمندان استودیو بدون هیچ کاری برای انجام دادن و هیچ پروژه‌ای برای دریافت کردن، شروع به بازسازی این بازی کرده‌اند و آنقدر در پروسه ساخت نسخه اول پیش رفته‌اند که حتی کارمندانی که می‌خواستند از استودیو جدا شوند، در این مرحله باقی مانده‌اند. بنابراین مدیران هم از وضعیت کنونی سوء استفاده کرده‌اند و برای از بین بردن شکاف خالی قابل توجه میان وارد شدن به فاز اولیه تولید بازی بعدی از بعد از انتشار بازی The Last of Us Part 2، تصمیم گرفته‌اند که خودشان را برای توسعه و انتشار The Last of Us Part 1 آماده کنند و تیم را اینگونه به جلو ببرند.

با خواندن این دلیل نامه می‌توانید من را دیوانه خطاب کنید، اما روشن کردن یک موضوع و پروژه‌ای که می‌تواند جیب شما را به راحتی خالی کند، بدون هیچ دلیل اضافه‌ای جزو یکی از بهترین کارهایی بود که من در طول عمر خودم انجام داده‌ام. موضوعاتی برای شما مطرح کرده‌ام که می‌توانید به سادگی از کنار آن بگذرید و حتی برای تجربه بازی نسخه ۱۰۰ دلاری را تهیه کنید؛ ولی من برای شما نقش یک راهنمای GPS داشتم که می‌توانید من را کنار گذاشته و راه خود را از میان ستاره‌ها و شفق‌های قطبی پیدا کنید.

نکته: نظرات شخصی بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً بیانگر نظرات وب سایت کاروتک یا منبع به عنوان یک سازمان نیست و نباید به آن نسبت داده شود.

نظر شما در خصوص این معرفی نامه چیست؟ آیا شما هم از بابت معرفی بازی The Last of Us Part 1 هیجان زده‌ شده‌اید؟ آیا قصد دارید این بازی را فقط برای تجربه گرافیک بیشتر تهیه کنید و به دنبال موضوعات جدیدتر در آن نمی‌گردید؟ به نظر شما، آیا برای استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ این موضوع سخت بود که بخش آنلاین مجموعه را هم بازسازی کند؟ دلایل مطرح شده در این مقاله را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا در این برهه زمانی، خرید و تجربه بازی The Last of Us Remastered را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک که پیش‌تر موفق به تجربه نسخه اول نشده بوده‌اند پیشنهاد می‌کنید، یا به آن‌ها می‌گویید که خودشان را برای تجربه بازی The Last of Us Part 1 آماده کنند؟ آیا بهتر نبود با توجه به داستانی که در نسخه دوم مشاهده کرده بوده‌ایم، یک سری پیچش‌های داستانی در دل دیالوگ‌های نسخه اول بگذارند؟ به عنوان یک مخاطب و از همه مهم‌تر یک طرفدار، چه انتظاراتی از تجربه این بازی دارید که تیم توسعه‌دهنده مستقر در استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ باید به نکات مد نظر شما توجه کرده تا انتظاراتتان از این بازی برآورده شود؟ در نهایت به ما بگویید که آیا از شرایط و جو بوجود آمده پیرامون بازی The Last of Us Part 1 راضی هستید یا خیر؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه‌ بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو