دانلود اپلیکیشن اندروید

پچ به‌روزرسانی جدید بازی Dying Light قابلیت ۶۰ فریم را به کنسول ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند

پچ به‌روزرسانی جدید بازی Dying Light قابلیت ۶۰ فریم را به کنسول ایکس باکس سری اس اضافه می‌کند

در پچ به‌روزرسانی جدیدی که توسط استودیوی بازی‌سازی تک لند (Techland) برای بازی Dying Light 1 منتشر شد، این بازی اکنون دارای یک حالت عملکردی سطح بالا در کنسول ایکس باکس سری اس است که می‌تواند وضوح تصویری را به 936p (یعنی 1664×936) رسانده و تا ۶۰ فریم بر ثانیه هم خروجی تصویری به بازیکن ارائه کند. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

بازی Dying Light 2: Stay Human همان چیزی است که استودیوی لهستانی تک لند ( Techland) تمام تمرکز خودش را به آن معطوف کرده و تا چند سال آینده به صورت مرتب به‌روزرسانی‌های قابل توجه‌ای برای آن منتشر خواهد شد، اما این موضوع دلیلی بر آن نیست که بگوییم تیم سازنده دیگر توجه‌ای به نسخه اول ندارد.

بازی Dying Light پس از انتشار در طی چندسال گذشته واقعاً از پشتیبانی عالی و طولانی مدت سازندگان بهره‌مند شد که تجربه آن محصول را شیرین‌تر از قبل کرده است؛ اگرچه در نهایت سازندگان تصمیم گرفته‌اند که به‌روزرسانی جدیدی برای افزایش کیفیت تجربه بازیکنانی که از کنسول ایکس باکس سری اس استفاده می‌کنند، منتشر کنند.

پچ به‌روزرسانی شماره ۱.۴۹ برای بازی Dying light منتشر شده است و چیزهای زیادی را به جدول تغییرات آن محصول اضافه می‌کند. برای شروع، Hellraid به‌روزرسانی نهایی خود را به واسطه این پچ دریافت کرده و مواد مصرفی کریستالی جدید، نقشه‌های ساخت سلاح، یک اسلحه بازسازی شده تازه و موارد دیگر را به شاکله گیم‌پلی اضافه می‌کند. بسته جدید همچنین شامل گسترش‌دهنده الحاقی Dieselpunk می‌شود که سلاح‌ها و لباس‌های جدیدی را برای شخصیت اصلی ترتیب داده و باگ جدید گسترش‌دهنده The Following را به مرتفع می‌سازد.

در همین حال، این پچ جدید یا حالت تازه با کارایی بالا نیز به بطن بازی اضافه می‌کند که مخصوصاً کاربرانی است که از کنسول ایکس باکس سری اس برای تجربه Dying Light استفاده می‌کنند. این حالت تازه به دنبال همان بچ به‌روزرسانی‌ای خواهد رفت که در ماه مارس برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شده بود و به بازیکنان اجازه می‌داد تا این محصول را با نرخ نوسازی ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. البته ارتقاء برای کنسول ایکس باکس سری اس فقط به اینجا ختم نمی‌شود، چراکه حالا وضوح تصویری بازی هم به 936p (یعنی 1664×936) رسیده و شرایط ایده‌آلی را برای تجربه مجدد بازیکنان نسل جدید فراهم می‌کند.

بازی Dying Light هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوئیچ ( از طریق سرویس ابری مخصوص شرکت نینتندو) و رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید یادداشت پچ به‌روزرسانی شماره ۱.۴۹ این بازی را در ادامه مطالعه کنید. همچنین برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون مجموعه Dying Light و استودیوی تک لند، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

یادداشت پچ به‌روزرسانی شماره ۱.۴۹ بازی Dying Light

PATCH 1.49:

Hellraid

[Level] 

  • [Lobby] The Story Mode (Blue) portal is now closer to the center of the Lobby (opposite of Raid Mode (Red) portal)
  • [Armory] The entirely reworked Armory now includes all Hellraid Weapons and Items
  • [Armory] Added Inspect Weapon on item showcases, which displays the weapon’s story of origin
  • [Tower] New environmental hazards can be found on all floors of the Tower (Spikes, Explosive Barrels)
  • [Tower] Added visual indication that Shrine requires sacrifice to unlock (killing all enemies in the area)

[Parameter Reworking / Balancing / Difficulty Tweaks] 

  • Damage factor multipliers for Hellraid enemies reworked for all difficulties
    [Easy] Enemy Damage factor multiplier decreased by ~15-20%
    [Normal] Player Damage factor multiplier increased by ~30%
    [Normal] Enemy Damage factor multiplier decreased by ~30%
    [Hard] Player Damage factor multiplier removed
    [Hard] Enemy Damage factor multiplier decreased by ~50%
    [Nightmare] Player Damage factor multiplier removed
    [Nightmare] Enemy Damage factor multiplier decreased by ~50%
  • Reduced number of Recruits spawned in Combat Arenas on the first and second floors of the Tower
  • Tweaked dynamic spawning of stronger enemies in Hellraid Ranks 5-10

[Economy]

  • Reduced prices of Hellraid weapons in the Hellraid shop by 50%
  • Added Weapon Remnants at 7.5% cost of the original weapon’s price

[Weapons, Rewards, Items] 

[Hellraid Shop in Slums Tower] 

  • Hellraid Shop will now include Wands (Fire Wand, Dark Wand) and Shock Bearer (Shield) for purchase
  • Hellraid Shop will now include Weapon Remnants (Craft Item) required to craft Hellraid Weapons
  • Hellraid Shop will now include Deathbringer Blueprint for purchase [if player completes Loaded for the Undead (Bounty) (available at Hellraid Rank 10)]

[Blueprints]

  • Thirteen (13) new unlockable blueprints available through Trials (Bounties Table) in Hellraid

[Consumables]

  • Five (5) new consumable items (Tower Crystals) available on Raid Mode Tower with various buffs 
    Red Crystal — Buff: Double Damage; Debuff: Low Stamina Regen
    Blue Crystal — Buff: Fast Movement; Debuff: Half Damage
    Green Crystal — Buff: High Health Regen; Debuff: Low Stamina Regen
    Yellow Crystal — Buff: 100% Crit, Stamina Usage Reduction; Debuff: -15% Movement
    White Crystal — Buff: Double Damage; Damage Reduction, Stamina Usage Reduction; Debuff: 0% Health Regen
  • New Consumable Item Animations for Crystals
  • New Icons for Crystal Items and Crystal Buffs

[Tutorial Screens]

  • New Tutorial Screen for Story Mode
  • New Tutorial Screen for Raid Mode
  • New Tutorial Screen on first interaction with Shrines
  • New Tutorial Screen for Crystals
  • Updated Tutorial Screens for the Armory

[Bugfixing & Miscellaneous]

  • Fixed multiple Z-fightning issues on the map
  • Fixed objects clipping issues, lightning artefacts, floating objects etc.
  • Fixed Lord Asmorod’s audio and animation cutting off too soon
  • Fixed rare blockers in Story and Raid Mode
  • Fixed instances where players could parkour around blocked areas in the Mysterious Portals quest
  • Fixed minor issues with the minimap
  • Fixed cases where some enemies were missing in Raid Mode
  • Players now need to pick up Bow Arrows from the ground (no longer having the ability to perform an automatic pick up)
  • Other minor bug fixes for Single Player and Co-Op

Support for DL, Live Events / DLC

[New Event Content]

  • New ULTIMATE EPIC WEAPON from Tolga and Fatin
  • New Easter Egg Weapon with unique weapon type
  • New weapon meshes and sounds
  • New Graffiti

[New DLC Content]

  • New type of weapon: Chainsaw
  • New feature: Perk for Buggy with 50% slower fuel loss
  • New weapon meshes, animations and sounds
  • New outfit

[DLC Maps] 

  • [General] Quest will now deselect after leaving Bozak Horde / Hellraid (players will not respawn in these modes after relaunch)
  • [Bozak Horde] Implemented Inventory Management system
    Now all weapons stored in the Stash when players enter the Bozak Horde will be returned to Player Inventory

[Quests]

  • [The Pit] Rebalanced fight with Demolisher in the Pit
  • [The Pit] Improved stats for the Machete found in the Pit

[Bugfixing & Miscellaneous]

  • [Menu] Removed “What’s New” Section
  • [Balancing] Reduced Snowstorm’s Ammo craft requirements
  • Added new dockets
  • Minor bug fixes for Single Player and Co-Op

Next Gen consoles

[Optimization] 

  • Added High Performance mode that offers 60 FPS in 936p (1664×936) for Xbox Series S

 

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا به تجربه بازی Dying Light پرداخته‌اید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه آن را به دوستان خود و سایر مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک پیشنهاد می‌کنید؟ به نظر شما، پشتیبانی کردن از چنین بازی کهنه‌کاری توسط استودیوی سازنده، آن هم در صورتیکه نسخه جدید مجموعه به تازگی منتشر شده و نیاز به تمرکز بیشتری دارد، منطقی است؟ فکر می‌کنید پشتیبانی از نسخه اول تا چه زمانی طول می‌کشد؟ آیا برای کاربران به صرفه است که به تجربه این بازی برای چندمین بار روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و حتی ایکس باکس سری اس بپردازند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات موجود در حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری کنید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو