دانلود اپلیکیشن اندروید

‌گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok تنوع بسیار زیادی خواهد داشت

‌گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok تنوع بسیار زیادی خواهد داشت

بازی God of War: Ragnarok به بازیکنان ابزارهای بیشتری را برای مبارزه خواهد داد و همچنین دشمنان سخت‌تری خواهد داشت. برای مطالعه ادامه مطلب با کاروتک همراه باشید.

بعد از رونمایی از بازی God of War: Ragnarok در رویداد PlayStation Showcase، در چند روز گذشته اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس ما قرار گرفته که قسمتی از آن‌ها شامل جزئیات جالبی در مورد سیستم مبارزه این بازی می‌شوند. گیم‌پلی بازی God of War 2018 از نظر مکانیکی عالی بود، اما درمصاحبه‌ای با IGN اریک ویلیامز جانشین کارگردان قسمت قبلی این بازی یعنی کوری بارلاگ گفت که بازی God of War: Ragnarok المان‌های جدیدی را به گیم‌پلی این بازی اضافه خواهد کرد.

یکی از چیز‌هایی که ویلیامز در این مصاحبه به‌ آن اشاره کرد این بود که استودیو Santa Monica در این بازی قصد سعی کرده‌ تا تنوع ابزار بازیکنان را افزایش دهد تا آن‌ها آزادی بیشتر در استفاده و ترکیب این ابزار با هم داشته باشند. ویلیامز گفت “بازی God of War 2 و Ghost of Sparta دوتا از بازی‌های مورد علاقه‌ام  که روی آن‌ها کار کرده‌ام هستند”  ویلیامز که روی تمام بازی‌های اصلی این سری کار کرده ادامه داد: ” روشی که در هر دوی آن بازی‎‌ها وجود داشت این بود که ما با خود گفتیم که با حفظ ساختار بازی اصلی آن چیزی که طرفداران می‌خواهد را با آن‌ اضافه کنیم.”

ویلیامز افزود: “برای من که بار اولم است که یک بازی را کارگردانی می‌کنم،هدف درس گرفتن از گذشته  و استفاده  از این درس‌ها در کارگردانی‌ام است. کاری که ما در بازی God of War: Ragnarok می‌خواهیم انجام دهیم مخصوصاً در مورد کریتوس این است که می‌خواهیم به بازیکنان آزادی عمل بیشتری بدهیم.”

ویلیامز توضیح داد که این آزادی عمل از طریق چند منبع مانند پیشروی و تجهیزات به وجود می‌آیدو همچنین آتریوس در مبارزات نقش پر رنگ‌تری خواهد داشت. او گفت: “داینامبک همکاری آتریوس و کریتوس به خاطر این بالا رفتن سن آتریوس  فرق کرده و او می‌تواند در مبارزات به کریتوس بهتر کمک کند و فرصت‌ها و موقعیت‌های بهتری را برای او ایجاد کند.”

او همچنین اضافه کرد که دشمنان هم در بازی God of War: Ragnarok بهتر می‌توانند با تهدیداتی که بازیکنان ایجاد می‌کنند مقابله کنند،  آن‌ها خودشان هم حقه‌هایی در آستین‌شان دارند که بازیکنان ممکن است انتظارش را نداشته باشند. ویلیامز توضیح داد “دشمنان برای مقابله با شما باید تجهیزات خودشان را داشته باشد در غیر این صروت شما آن‌ها را نابود خواهید کرد. همین نکته باعث می‌شود تا شما برای مقابله با آن‌ها کمی بیشتر با خود فکر کنید و مثلاً با خودتان بگویید اول باید با استفاده از آتریوس باید سپر آن‌ها بشکنم و سپس از قابلیت‌های کریتوس برای مقابله با آن‌ها استفاده کنم.”

او ادامه داد “در این بازی با وجود تجهیزات جدید شما مکالمات بیشتری با دشمنان خواهید داشت. و به خاطر این که شما تجهیزات مختلفی دارید می‌توانید با دشمنان هم مکالمات متفاوتی داشته باشید و به همین علت می‌توانید نتایج یک مبارزه را تغییر دهید.”

در آخر ویلیامز به لحظه‌ای در تریلر که کریتوس از تیغه‌هایش برای بالا رفتن از یک لبه استفاده می‌کند اشاره کرد، به قولی کریتوس از تیغه‌ها به یک گرپل هوک استفاده می‌کند واین مکانیک به  God of War: Ragnarok این امکان را می‌دهد تا از بازی قبلی بیشتر از ارتفاعات استفاده کند. همچنین دشمنان هم این دفعه از ارتفاعات به نفع خودشان استفاده خواهند کرد.

ویلیامز گفت “برای ما متنوع بودن به خاطر متنوع بودن اصلاً معنی ندارد، هدف اصلی این تنوع خدمت به کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم. استفاده کریتوس از تیغه‌ها برای بالا رفتن از ارتفاعات و سپس حمله او به دشمنان کاری بود که ما در بازی قبلی نمی‌توانستیم انجام دهیم بیشتر اتفاقات بازی قبلی روی سطح رخ می‌دادند. ولی حالا ارتفاع هم بخشی از گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok  است اما دلیل آن این نیست که ما ناگهان به ذهنمان رسید که کریتوس باید از ارتفاعات بالا برود. اضافه شدن این مکانیک به این بازی برای ارتقاء و بهبود گیم‌پلی آن است.”

دشمنان هم می‌توانند از این مکانیک به نفع خودشان استفاده کنند و حواس پرتی شما ممکن است که ورق را به نفع آن‌ها برگرداند و به همین دلیل مکالماتی که در هنگام مبارزات اتفاق می‌افتند می‌توانند به شما کمک کنند.

بازی God of War: Ragnarok در زمان نامشخصی در سال 2022 برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد استودیو Santa Monica اعلام کرده که این بازی آخرین بازی در سری حماسه نورس خواهد بود.

 

 

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو