دانلود اپلیکیشن اندروید

شایعه: حالت بتل رویال بازی Halo Infinity اساساً یک بازی جداگانه است

شایعه: حالت بتل رویال بازی Halo Infinity اساساً یک بازی جداگانه است

آقای جز کوردن (‌Jez Corden) از رسانه ویندوز سنترال ( Windows Centeral) می‌گوید که این بازی شوتر، نسخه‌ای برای مخاطبان بازی Fortnite و Call of Duty: Warzone خواهد بود که شامل منطقه کوچک شونده Shrinking Arena هم خواهد شد. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

با وجود ادعای استودیوی ۳۴۳ ایندستریس (343Industries) مبنی بر اینکه تنها حالت بتل رویال مورد علاقه اعضای این استودیو، حالت Battle Rifle است، اما به نظر می‌رسد که بتل رویال کلاسیکی که همه ما آن را به خوبی می‌شناسیم قرار است سرانجام در بازی Halo Infinity ظاهر شود. این حالت جدید با نام تاتانکا (Tatanka) شناخته می‌شود و توسط استودیوی بازی‌سازی سرتین افینیتی (Certain Affinity) توسعه پیدا می‌کند و آن طور که از گزارش‌ها اطلاعاتی به دست می‌آید، این بخش ظاهراً محبوبترین حالت برای «تازه‌واردان» خواهد بود.

در پادکست اخیر Xbox Two، آقای جز کوردن (Jez Corden) از رسانه ویندوز سنترال (Windows Central) کمی بیش‌تر در خصوص این حالت بتل رویال جدید صحبت کرد. بنابر گفته‌های وی، حالت تاتانکا برای دو سال در دست توسعه‌ بوده و بین بازیکنان و تیم توسعه‌دهنده، یک معماله بزرگ تلقی می‌شود. آن طور که ایشان می‌گوید، این بازی یک تعهد به Call of Duty: Warzone محسوب می‌شود و اساساً هم مثل آن، به صورت جداگانه ( و احتمالاً رایگان) در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

هدف این است که «بازیکنان جدید» ابتدا وارد حالت بتل رویال بازی Halo Infinity شوند و با دنیای گسترده و پایه بتل رویال آشنا شوند، هرچند مواردی برای نگه داشتن آن‌ها در دنیای بازی هم وجود دارد؛ ولی بعد از مدتی هم می‌توانند به صورت حرفه‌ای‌تر به بازی‌های بتل رویالی دیگر نظیر Fortnite یا Call of Duty Warzone لینک شوند. بنابر گفته‌های آقای کوردن، ایشان هنوز نمی‌داند که وسعت این بازی بتل رویالی جدید در حد Apex Legends خواهد بود یا حتی کوجک‌تر از آن، چراکه مطمئناً حالت تاتانکا به بزرگی Fortnite و Call of Duty Warzone نمی‌رسد.

درحالی که هنوز جزئیات دقیقی مشخص نیست ( اگرچه شخصی به آقای کوردن گفته بود که این حالت جدید تقریباً خود بتل رویال است و سازندگان می‌خواهند وجود آن را برای ۳ یا ۴ فصل تمدید کنند و احتمالاً در رویدادی که در ماه ژوئن برگزار می‌شود، از این بازی هم رونمایی خواهد شد)، اما آقای کروردن خاطرنشان کرد که برخی از اعضای برجسته استودیوی سرتین افینیتی وارد توسعه پروژه شده‌اند و تیم اصلی مستقر در ۳۴۳ ایندستریس هم همچنان روی توسعه‌ و بهبود بازی اصلی کار می‌کنند. ایشان می‌گوید

فکر نکنید این موضوع همان چیزی است که آن‌ها می‌خواهند تمام کار را [به تنهایی] انجام دهند و بقیه قسمت‌های بازی را نادیده بگیرند، چراکه این قضیه قرار نیست عملاً رخ دهد. بدیهی است که استودیوی ۳۴۳ روی این حالت [بتل رویال] هم کار می‌کند و آن‌ها در حال استخدام افراد بیش‌تر برای پشتیبانی بهتر از سرویس زنده خود با انتشار نقشه‌های بازی جدیدتر هستند.

اخیراً هم سران استودیوی سرتین افینیتی اعلام کرده‌اند که در حال عمیق‌تر کردن روابط خود با ۳۴۳ ایندستریس هستند و در همین راستا برخی از ابداعات هیجان‌انگیز و حتی تکامل بیشتر بازی Halo Infinity به اعضای این استودیو سپرده شده است. در هر صورت باید صبر کنیم و ببینیم که حالت جدید چگونه معرفی خواهد شد و واکنش مخاطبان نسبت به تجربه آن چیست، اما تا آن موقع برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی Halo Infinity، استودیوی ۳۴۳ ایندستریس و پروژه بعدی آن‌ها، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا به تجربه بازی Halo Infinity پرداخته‌اید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید آن را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک پیشنهاد می‌کنید؟ فکر می‌کنید استودیوی ۳۴۳ ایندستریس یا حتی کمپانی مایکروسافت، نیازی به انتشار چنین محصول بتل رویالی دارند؟ با توجه به آن چیزی که در متن خبر مطالعه کرده‌اید، آیا قصد و هدف انتشار حالت تاتانکا فقط ایجاد یک سکوی پرتاب برای علاقه‌مندان به حالت بتل رویال از یک دنیای کوچک‌تر به دنیای بزرگ‌تر نظیر Fortnite یا Call of Duty: Warzone است؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار مرتبط در این حوزه را از صفحه اصلی پیگیری کنید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو