دانلود اپلیکیشن اندروید

پچ به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷ بازی No Man’s Sky در دسترس قرار گرفت

پچ به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷ بازی No Man’s Sky در دسترس قرار گرفت

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷ بازی No Man’s Sky با نام Polestar شناخته می‌شود و یکی از جدیدترین بسته‌های الحاقی این بازی به حساب می‌آید که به تازگی منتشر شده و بازیکنان را مسئول هدایت یک کشتی باری سنگین قرار می‌دهد و آن‌ها باید تعمیرات متعددی روی این کشتی فضایی انجام دهند تا مرکز فرماندهی موفق به هدایت این سفینه شوند. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

به دنبال انتشار بسته‌الحاقی Endurance، استودیوی بازی‌سازی هلو گیمز (Hello Games) پچ به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷ را برای بازی No Man’s Sky منتشر کرد که با نام Polestar شناخته می‌شود و بازیکنان را در مأموریت‌های جدید داستانی غرق می‌کند. شما به عنوان یکی از فرماندهان این کشتی باری سنگین وظیفه نگهداری و تعمیر قطعات این کشتی باری را دارید تا آن را با موفقیت به مقصد برسانید. حالا سوال اصلی اینجا است که چه چیزی باعث ایجاد خرابی در این سفینه فضایی شده؟ پاسخی برای این سوال موجود نیست و به عنوان یک مخاطب، خودتان باید به دنبال یافتن پاسخ‌های پیرامون این سوال باشید و اصلی‌ترین نکته‌ای که این بسته‌الحاقی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در آن خواهد بود که پازل‌های مختلف پیش‌ روی هر مخاطب قرار می‌گیرد و باید آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به پایان برسانید تا با آرام کردن شرایط، حتی این امکان را به دست بیاورید که حالت عادی برای ذخیره کردن فایل‌های خود را داشته باشید.

این موضوع را باید مد نظر داشته باشید که هر ذخیره‌سازی اتوماتیک و خودکار در طول تجربه این بسته الحاقی بعد از پایان یافتن ۶ هفته متوالی رخ خواهد داد و از آن پس بازیکنان می‌توانند به مدت ۶ هفته یک بار ( مدّت زمان سپری شده درون بازی)، یکی از فایل‌های قبلی خود در این گسترش‌دهنده داستانی را بارگزاری کنند و به تجربه سایر بخش‌های از دست رفته بپردازند. در مورد جوایزی که تیم توسعه‌دهنده برای شما تدارک دیده، باید گفت که سه پوستر بسیار خاص برای هر مخاطب در نظر گرفته شده که با نام Pligram، Polestar و Heavy Shipping همراه با یک مسیر محدود و مشخص باربری شناخته می‌شود و می‌توانید در مأموریت‌های بعدی خود از این مسیر استفاده کنید. همچنین تمامی مخاطبان قادر خواهند بود تا آرشیو ناوبری، واحد نمایش داده‌ها و تزئینات دیگری که از انجام دادن این مراحل فرعی به دست می‌آورید، به پایگاه اصلی خود منتقل کنید و بعداً هم از آن‌ها استفاده‌های به جایی داشته باشید.

در نهایت، یک دماغه ناوگانی جالب برای بازیکنان در بطن این بسته‌الحاقی وجود دارد که در صورت به اتمام رساندن کل مأموریت‌ها، به شما داده می‌شود تا با نصب کردن آن روی عرشه کشتی فضایی خود، به یاد خاطرتان خوبتان در تکمیل بسته‌الحاقی Polestar بیافتید. همچنین یک Helios Egg هم وجود دارد که از دل آن یک موجود کمک کننده خارج خواهد شد که به عنوان همراه در طول بازی شناسایی می‌شود و قادر خواهد بود تا در شرایط بحرانی، به کمکتان بیاید. شما مخاطبان عزیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تغییرات پچ‌ به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷، یادداشت آن را در ادامه مطالعه کنید.

اگرچه تیم سازنده هنوز زمان زیادی را می‌خواهد تا به مسائل مختلف پیرامون این بسته الحاقی رسیدگی کند، اما مطمئن در آینده استودیوی بازی‌سازی یادشده می‌تواند با محتوای بیشتر و شگفتانه‌های تازه‌تر، بازیکنان را در سمت و سوی دیگر به حرکت درآورد. به هر حال برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی بازی‌سازی هلو گیمز، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

یادداشت پچ به‌روزرسانی شماره ۳.۹۷ بازی No Man’s Sky

  • Fixed a number of memory-related crashes, particularly on PlayStation 4 and Xbox One.
  • Fixed a crash related to base building.
  • Fixed a crash related to freighter loading.
  • Fixed a PSVR-exclusive crash.
  • Fixed a crash related to the Fleet Command room.
  • Fixed a crash related to ByteBeat.
  • Fixed an issue that prevented teleporters from working correctly on derelict freighters.
  • Fixed an issue that prevented players from claiming earned frigates from the list of past expedition rewards.
  • Fixed an issue that prevented people from acquiring a living frigate if they changed their system clock.
  • Fixed a number of mission and dialog issues that could prevent mission progress.
  • Fixed an issue that caused ByteBeat music to play over the top of the intended settlement bar music.
  • Fixed an issue that could prevent newly-purchased frigates from joining up with the fleet.
  • Introduced a number of rendering optimisations for freighter bases.
  • Fixed an issue that could prevent building within very tall freighter bases.
  • Fixed an issue that allowed bases from blocked players to still be synced in some circumstances.
  • Fixed an issue that caused too many wires to be removed when deleting a connected base part (such as a switch).
  • Fixed an issue that left ladders behind when deleting their attached room on a freighter.
  • Fixed an issue that caused multiplayer freighter bases to be missing on PlayStation 4.
  • Fixed an issue that caused some posters to use the wrong texture.
  • Players now always know the freighter bulkhead door, to prevent them from being trapped if they delete all exits to a room.
  • Supporting scaffolds have been added to the underside of some elevated freighter base parts.
  • Fixed a number of cases where base parts (and planters) were not being powered correctly in some freighter base configurations.
  • Players may now harvest carbon from the plants growing on the walls of their agricultural freighter rooms.
  • Fixed a number of visual glitches in freighter room parts.
  • Fixed an issue that made it impossible to place objects on some shelves.
  • Players can now place specific variants (straight/T-Junction/X-Junction) of freighter glass corridors.
  • Fixed an issue that made the Galactic Trade Terminal UI appear in the wrong position while in VR and using the freighter trade room.
  • Fixed an issue that prevented freighter doors and windows from being automatically deleted if the room they are attached to is deleted.
  • The UI now displays additional feedback after feeding a living frigate and evolving new traits.
  • Fixed a rare visual glitch caused by the Exosuit backpack being incorrectly scaled.
  • The visual effects for harvest plants within freighter bio rooms have been improved.
  • The Wormhole Brain and the Neural Shielding now have the correct Quick Menu icons.
  • Fixed an issue that made Flight Assist Override less effective than intended during space combat.
  • Fixed an issue that prevented the Wormhole Brain from being used to detect trade outposts.
  • Infestation Nexus missions now correctly lead players to the target planet.
  • Fixed a rare blocking issue that could prevent portals from working correctly when triggered on the Artemis path while very close to the centre of the galaxy.
  • Fixed an issue that awarded players the resources gathered by NPC asteroid miners.
  • Fixed an issue that prevented players from skipping cinematic black bars while in an Exocraft.
  • Fixed an issue that could prevent fleet expeditions from displaying living frigate related story content.
  • Fixed an issue that prevented the correct effects from playing as the starship exits warp.
  • Fixed a visual issue that caused space colouring to leak into the freighter warp tunnel.
  • Fixed an issue that could allow some Leviathan-exclusive missions to persist indefinitely after the end of the expedition.
  • Fixed an issue that could prevent ship previews from appearing correctly in the Quick Menu.
  • Fixed an issue that could cause incorrect icons to appear in the top-left notification after unlocking a new section of the guide.
  • Fixed an issue that allowed players to interact with their ship while it was being salvaged for scrap.
  • Fixed an issue that caused the freighter to appear in the warp tunnel while playing in VR.

 

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا پیش‌تر موفق به تجربه بازی No Man’s Sky شده بوده‌اید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه این بازی را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک که پیش‌تر موفق به تجربه این بازی نشده بوده‌اند یا به تازگی به جمع مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی اضافه شده‌اند، پیشنهاد می‌کنید یا خیر؟ به نظر شما، استودیوی بازی‌سازی هلو گیمز تا چه زمانی می‌خواهد به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد؟ فکر می‌کنید چه محتواهای دیگری برای این بازی در نظر گرفته شده تا مخاطبان به تجربه آن بپردازند؟ با توجه به این موضوع که کم کم داریم به زمان انتشار بازی Starfield نزدیک می‌شویم و آن محصول هم تا حدودی فضایی شبیه به این بازی را با گرافیکی خیره‌کننده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، آیا باز هم مخاطبانی باقی می‌مانند که به تجربه این محصول بپردازند؟ در نهایت به عنوان یک مخاطب یا طرفدار به ما بگویید که چه انتظاراتی از تجربه به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی آینده این بازی دارید که تیم توسعه‌دهنده مستقر در استودیوی بازی‌سازی هلو گیمز باید به نکات مدنظر شما توجه کرده تا انتظاراتتان از تجربه این بازی برآورده شود؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو