دانلود اپلیکیشن اندروید

هیدکی کامیا برای احیاء بازی Scalebound کاملاً جدی است

هیدکی کامیا برای احیاء بازی Scalebound کاملاً جدی است

آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، از استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlainumGames) پس از اظهارنظرهای مختلف توسط اشخاص در خصوص پروژه لغو شده Scalebound می‌گوید:« پس از رسیدن به جایی با آن، به عنوان یک سازنده دوست دارم بازی را تا آخر تماشا کنم». برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک هماره باشید.

بیش از پنج سال از لغو بازی اکشن اژدهایی محور Scalebound که پروژه مشترک کمپانی مایکروسافت (Microsoft) و پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) محسوب می‌شود، می‌گذرد؛ اما بازیکنان هنوز نسبت به لغو کامل آن معتقد نیستند و امیدوار هستند که روزی بتوانند چنین بازی با پتانسیلی را بالاخره تجربه کنند. با این حال، به نظر می‌رسد که یکی از دو کمپانی یاد شده بالاخره کوتاه آمده و فرصت مجددی را به این بازی نگون بخت می‌دهد.

آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیرعامل تازه منصوب شده استودیوی پلاتینیوم گیمز و همچنین هیدیکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان بازی‌هایی چون Bayonetta، Vanquish و پروژه لغو شده Scalebound، اخیراً در مورد تمایل بازگشت به خود بازی Scalebound و احیای این پروژه صحبت کرده‌اند، آن هم در صورتی که کمپانی مایکروسافت مایل به انجام آن باشد. در این مدت، آقای کامیا در مصاحبه‌ای با وب سایت VGC، این موضوع را دو چندان کرد و توضیح داد که او برای تولید مجدد بازی ذکر شده «کاملاً جدی» است.

طبق ادعای ایشان، او هر کاری برای بازگرداندن Scalebound به صنعت بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهد، آن هم نه به خاطر اینکه شخصاً کارگردان این بازی است، بلکه تقاضا برای تجربه آن از سوی بازیکنان به‌شدّت بالا است. او می‌گوید:

فکر می‌کنم واقعاً عجیب است، زیرا صادقانه بگویم از زمان پایان پروژه در مصاحبه‌های زیادی شرکت کرده‌ام و احساس می‌کنم بارها گفته‌ام که دوست دارم بتوانم آن را برگردانم. پس از رسیدن به جایی با آن، به عنوان یک سازنده دوست دارم بازی را تا آخر تماشا کنم و من می‌شنوم که طرفداران می‌گویند آن‌ها واقعاً می‌خواهد آن بازی را انجام دهند، که خیلی بد است، و من می‌خواهم وقتی آن را می‌شنوم (درخواست طرفداران برای تولید بازی ذکر شده) به آن‌ها (بازی را) بدهم.
این چیزی است که فکر می‌کردم و می‌گفتم، یا سال‌ها است سعی می‌کنم بگویم. قبلاً در مصاحبه‌ها (این موضوع را) گفته بودم و هیچ واکنشی دریافت نکردم، اما حالا بالاخره یک واکنش بزرگ دریافت کردم و از دیدن آن خوشحال شدم؛ اما نه، این یک شوخی نیست چراکه من کاملاً در مورد آن جدی هستم.

جالب‌ترین موضوع در خصوص آقای کامیا اینجا است که وقتی از او پرسیده شد که ایا پلاتینیوم گیمز و مایکروسافت در حال مذاکره با یکدیگر بر سر احیای بازی Scalebound هستند یا خیر، او پاسخ داد که نمی‌تواند چیزی را تأیید یا رد کند.

من نمی‌توانم چیزی را تأیید یا رد کنم، اما ممکن است با مایکروسافت صحبت کنیم. البته همچنان می‌توانیم با (کمپانی‌های) نینتندو، سونی، کپکام، کونامی یا هر کس دیگری صحبت کنیم!

چیزی که میبینیم این است که اگر استودیوی پلاتینیوم گیمز واقعاً برای تحقق بازی Scalebound تلاش کند و اگر مایکروسافت تصمیم بگیرد که برای چنین پروژه‌ای سرمایه‌گذاری لازمه را انجام دهد، شاید کسانی که روزی مشتاق تجربه بازی فوق بوده‌اند، دوباره موردی برای انتظار در آینده داشته باشند. البته، هنوز هم اما و اگرهای زیادی وجود دارد، اما همیشه می‌توان در خصوص موردی امیدوار بود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم روزی از مشتاقان و علاقه‌مندان به بازی Scalebound بوده‌اید؟ دوست دارید در آینده استودیوی پلاتینیوم گیمز با همکاری مایکروسافت به احیای بازی ذکر شده بپردازند؟ چقدر ممکن است که تیم سازنده در استودیوی پلاتینیوم گیمز با سایر ناشران بزرگ برای تولید بازی خود همکاری کند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو