اخیراً آقای تاکائو یامان (Takao Yamane) در مصاحبهای گفته است:« اگر بخواهم آن را بیان کنم، میگویم که شما را ژوئن سال آینده در لس آنجلس ملاقات خواهم کرد». آیا این موضوع به همان مبحثی اشاره میکند که استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) میخواهد از پروژه G.G. در E3 2023 رونمایی کند؟ برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
اگر خاطرتان باشد، زمانی که برای اولین بار اخبار کوتاهی را راجع به پروژه G.G. شنیده بودهایم، برای زمانی بود که استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) با یک تیزر کوتاه از چنین پروژهای رونمایی کرد و در آن ویدیو ما شاهد تقابل نبرد بین دو هیولای غولپیکر بودهایم که به وضوح در تصویر مشاهده میشد. گفته میشود که این بازی به رهبری آقای هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) ساخته میشود که در آن زمان سومین بازی از مجموعه سهگانه ابرقهرمانانه دوبله شده او (پس از انتشار بازیهای Viewtiful Joe و The Wonderful 101) شناخته میشد و اگرچه که مدّت زمان زیادی از آخرین خبر منتشر شده پیرامون این پروژه میگذرد، اما همچنان مخاطبان بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که نسبت به آینده این محصول امیدوار هستند.
هرچند ممکن است یک سال دیگر زمان بسیار زودی برای شنیدن اخبار جدید پیرامون پروژه G.G. نباشد۷ اما در طی مصاحبهای که اخیراً از طریق مجله ژاپنی فامیتسو (Famitsu) منتشر شد، چندین نفر از کارکنان کلیدی استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در مورد این پروژه هیجانانگیز صحبت کردهاند که یکی از چندین بازیهای در دست توسعه آن استودیوی بازیسازی خواهد بود و در حال حاضر باید خودمان را برای شنیدن اخبار بیشتر پیرامون این محصول در آینده آماده کنیم. وقتی پرسیده شد که پروژه G.G. ممکن است چه زمانی به صورت رسمی رونمایی شود، معاون تازه منصوب شده و هچنین CBO استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز، یعنی آقای تاکائو یامان (Takao Yamane) پیشنهاد میکند که استودیوی سازنده میتواند در E3 سال آینده یا در همان حوالی حرفهای بیشتری برای گفتن پیرامون چنین محصولی داشته باشد. ایشان میگوید:
خب، بیایید ببینیم. اگر بخواهم آن را بیان کنم، میگویم که شما را در ژوئن (خرداد) سال آینده در لس آنجلس ملاقات خواهم کرد. آیا این همان چیزی است که مد نظرتان است؟
ترجمه صحبتهای ایشان از مجله فامیتسو توسط وب سایت VGC رخ داده و ایشان میگوید که تا بازه زمانی یادشده، اصلاً منتظر ارائه اطلاعات بیشتر توسط تیم سازنده یا سران کمپانی را نداشته باشید و لطفاً تا سال میلادی آینده صبر کنید. آقای هدیکی کامیا (Hideki Kamiya) نیز در مورد این پروژه صحبتهای خودش را بیان کرد و توضیح داد که این محصول نسبت به سایر محصولات استودیو بسیار بزرگتر و جاهطلبانهتر خواهد بود. او همچنین در راستای بیانات قبلی همکارش به این موضوع اشاره کرد درحالیکه پروژه G.G درست همانند مکانیزمهای گیمپلی موجود در بازیهای قبلی استودیو خواهد بود، اما مخاطبان با یک محصول تمام اکشن مواجه نیستند.
آقای کامیا در این باره میگوید:
عناوین قبلی [استودیو] یک جزء اصلی داشتهاند. برای مثال، در بازی The Wonderful 101 یک Unite Morph و در مجموعه Bayonetta، قابلیت Witch Time وجود داشت. یک سیستم اصلی مشابه همین چیزها برای پروژه G.G. وجود دارد که در تیزر رونمایی شده به آن اشاره کرده بودهایم.
ایشان در ادامه میگوید:
اگر بازی را شکل اصلی [در خط سایر بازیهای استودیو] تولید میکردیم، احتمالاً به عنوان یک بازی اکشن خالص تولید میشد؛ درست همانطور که تاکنون راجع به آن فکر شده است. با این حال، جاهطلبیهای Inaba به ثمر نشت و بازی بسیار گسترش یافت. بنابراین این بازی تماماً اکشن محور نخواهد بود.
استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز به این موضوع پیشتر اشاره کرده بود که هر زمان که این محصول آماده باشد، تاریخ انتشار آن را اعلام کرده و خودش را برای انتشار این بازی بزرگ آماده خواهد کرد. از طرف دیگر هم باید در جریان باشید که آخرین ساخته استودیوی یادشده، یعنی بازی Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ برابر با ۶ آبان ۱۴۰۱ به صورت انحصاری برای کاربران پلتفرم نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آيا پیشتر موفق به تجربه یکی از بازیهای استودیوی پلاتینیوم گیمز شده بودهاید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، خرید و تجربه کدام بازی را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک که موفق به تجربه عناوین تولیدی این استودیو نشده یا به تازگی به جمع مخاطبان صنعت بازیهای ویدیویی اضافه شدهاند، پیشنهاد میکنید؟ به نظر شما، محتوای پروژه بزرگ G.G. چیست که تیم سازنده به صورت جدی روی آن مانور میدهند؟ فکر میکنید در چه بازه زمانیای میتوانیم به تجربه این محصول بپردازیم؟ آیا تا زمان انتشار، تیم سازنده تصمیم میگیرد که این محصول را به صورت انحصاری روی سایر پلتفرمها منتشر کند؟ در نهایت به ما بگویید که به عنوان یک طرفدار یا مخاطب، چه انتظاراتی از تجربه پروژه G.G. دارید که تیم توسعه دهنده مستقر در استودیوی بازیسازی پلاتینیوم گیمز باید به نکات مد نظر شما توجه کرده تا انتظاراتتان از این بازی برآورده شود؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.