1%

معرفی نامه | ۱۵ ویژگی جدید از بازی Red Dead Redemption 2 که به تازگی کشف شده است

1570cd9bfb42306b7ddc6203f3a486f2-scaled-1300x731.jpg

یکی از بزرگ‌ترین عناوین ساخته شده در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی مربوط به عنوان Red Dead Redemption 2 است که توسط استودیوی راکستار گیمز (Rockstar Games) طراحی، تولید و عرضه شده تا بعد از گذشت این سال‌ها، رازهای زیادی برای افشاء داشته باشد. به همین ترتیب در معرفی‌ نامه پیش رو از وب سایت کاروتک، به بررسی ۱۵ نکته جدیدی می‌پردازیم که توسط بازیکنان کشف شده است.

آخرین محصول ساخته شده جدید توسط استودیوی خوش نام راکستار گیمز (Rockstar Games) مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 است که برای اولین بار در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد و بدون شک در نزد بازیکنان، بزرگ‌ترین عنوان با جزئیات ساخته شده تلقی می‌شود. وسعت و مقیاس گسترده‌ای از فعالیت‌هایی که می‌توانید انجام دهید به گونه‌ای است که هنوز بعد از گذشت سه سال از عرضه آن، تمام رازها کشف نشده است.

البته چنین گستردگی‌ای از راکستار گیمز بعید نبود، چراکه آن‌ها پیش‌تر با خلق بازی Grand Theft Auto V طولانی‌ترین رازهای تاریخ بازی‌های ویدویی را ساخته‌اند که مربوط به کوه چیلیاد می‌شد که در نهایت حل این معما بعد از ۷ سال در بخش چندنفره بازی مذکور حل شد. به همین ترتیب با توجه به گستردگی جزئیات و وسعت بازی Red Dead Redemption 2 نسبت به عنوان قبلی، بدیهی است که بازیکنان برای پیدا کردن تمام جزئیات مخفی این بازی، باید سال‌های سال تلاش کنند. به همین جهت در معرفی‌نامه پیش‌رو به بررسی ۱۵ نکته جدیدی می‌پردازیم که توسط بازیکنان در این یک سال گذشته کشف شده است. پس طبق روال سابق مقالات کاروتک، خط زیر را برای ادامه مطالعه دنبال کنید.

معرفی نامه شماره ۱ | میوه فروشی Alexander Butler

Red-Dead-Redemption-2-Review-Shot-47.jpg

قطعاً یکی از راه‌های به دست آوردن منبع مالی زیاد، شکار کردن حیوانات و فروش گوشت و پوست آن‌ها به شکارچیان (یا افرادی که در این بازی با نام Trapper می‌شناسید) است و این افراد در تمام نقاط شهری بازی Red Dead redemption 2 پخش شده‌اند. یکی از مکان‌های مناسبی که می‌توانید اقلام شکار شده خودتان را بفروشید، بازار بزرگ سینت دنیس (Saint Denis) شناخته می‌شود که بخاطر پول هنگفتی که به شما می‌دهد (نسبت به سایر شهرها)، کاملاً ارزش سفر کردن دارد.

به هر ترتیب به خاطر روند داستانی یا ذائقه ماجراجویی خودتن، احتمالاً با بازار بزرگ سینت دنیس آشنا هستید. همان‌طور که فردی با نام کاربری Bluespeedmouse557 در وب‌سایت ردیت (Reddit) موفق به کشف یک میوه فروشی واقعی شد، شما هم قادر خواهید بود تمام اقلام خود را به این میوه فروشی با بالاترین قیمت به فروش برسانید. در حقیقت برای پیدا کردن این مکان، کافی است که به بازار رفته و با کمی گشت‌و‌گذار فردی را پیدا کنید که آرتور مورگان (Arthur Morgan)، شخصیت اصلی بازی، به او سلام می‌کند و دسترسی شما به منوی خرید و فروش باز می‌شود.

معرفی نامه شماره ۲ | قایق موتوری‌های بخاری

احتمالاً برای شما هم سفرهای آبی در Red Dead Redemption 2 به شدّت حوصله سر بر است، چراکه باید به صورت مداوم کلیدی را فشار دهید تا شخصیت اصلی به پارو زدن ادامه دهد تا به مقصد برسید. البته در برخی از مواقع، موقعی که در ساحل یا مکانی که به اقیانوس اشراف دارد ایستاده باشید، احتمالاً در فواصل دور قایق‌های موتوری‌ای را مشاهده کرده‌اید که رسیدن به آن‌ها و گرفتنشان امکان‌‌پذیر نیست، بنابراین شاید با خود آرزو می‌کردید که کاش یکی از آن‌ها در جایی از نقشه وجود داشت که بتوان آن را دزدید و به کاوش در آن سوی آب‌ها پرداخت.

خبر خوب این است که شما می‌توانید یک نمونه از آن را پشت کاخ Braithwaite در آن سوی آب‌ها پیدا کنید. احتمالاً به صورت شانسی ( و البته هر از گاهی) قادر خواهید بود تا با سفر کردن به جزیره‌ای کوچک پشت دریای کاخ Braithwaite Monor، به این قایق موتوری برخورد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایتدا یک قایق پارویی پیدا کنید، به آن جزیره رفته و بعد از کشتن صاحب قایق، آن را دزدیده و از تجربه قایق‌های موتوری بخاری لذت ببرید.

معرفی نامه شماره ۳ | شخصیت‌های غیرقابل بازی به‌طور واقعی غذا می‌خورند

به طرز شگفت‌انگیزی، این بازی بیشتر از هر بازی دیگر از ریز جزئیات قابل توجه‌ای بهره‌مند است. برای هوش مصنوعی آنقدر سرمایه‌گذاری و وقت صرف شده تا هر لحظه اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را در محیط گسترده بازی مشاهده کنید. از رفتارهای وحشیانه دو حیوان گوشت‌خوار مثل خرس و گرگ گرفته تا احوال‌پرسی‌ها و روزمرگی‌های شخصیت‌های غیرقابل بازی که همه این موارد به زنده‌ ماندن دنیای Red Dead Redemption 2 بسیار کمک می‌کند.

بر کسی پوشیده نیست که شخضیت‌های غیر قابل بازی (یا همان NPCهای معروف خودمان) به‌سادگی منحصربه‌فردی روز خود را در جهان طراحی شده سپری می‌کنند. آن‌ها کار می‌کنند، می‌خورند، می‌خوابند و در اوقات بیکاریشان به خوش گذرانی می‌پردازند. بنابراین در اکثر بازی‌های جهان باز، دیدن رفتارهای این شخصیت‌ها مثل غذا خوردن اصلاً تعجب کردنی نیست، اما دیدن این موضوع که تمام NPCها به موقع نهار و شامشان را می‌خوردند، یا یک شب به تفریح پرداخته و شب دیگر بدون انجام کاری دیگر استراحت کنند، برای ما دیوانه کننده و باورکردنی نیست.

اخیراً شخصی با نام کاربری Kayseen در وب‌سایت ردیت به مشاهده زندگی روزمره یک شخصیت غیرقابل بازی پرداخته و روی موضوعاتی مثل غذا خوردنش ریز شده است. او گزارش داد که این NPC برای خوردن یک بشقاب استیک با سبزیجات ابتدا گوشت را به دو نیم تقسیم کرد، یک از آن‌ها را خورده، چاقواش را کنار گذاشت و با چنگال به سراغ سبزیجات رفت تا بعد از تمام کردن آن‌ها، نیمه باقی مانده گوشتش را به پایان برساند. دیدن این جزئیات واقعاً عجیب است، مخصوصاً اینکه ما هیچگاه آرتور را در حال خوردن غذا با این جزئیات مشاهده نکرده بودیم.

معرفی نامه شماره ۴ | ماهی‌ها و آبشار‌ها

RDR2_Master_Hunter_8_Challenge_shoot_fish_guide.jpg

در طول تجربه‌این بازی قطعاً از کنار بسیاری از آبشارها گذشته‌اید، اما آیا به جزئیات پیرامون آن توجه کرده بودید؟ اصلاً می‌توان انتظار جزئیاتی از یک آبشار معمولی داشت که بخواهیم وقت خودمان را برای ریز شدن روی آن‌ها تلف کنیم؟ جواب کوتاه: بله!

همان‌طور که کاربری با نام Caterpill420 در جهان بازی Red Dead Redemption 2 وقت گذاشته و به شرح جزئیات آبشارها پرداخته، باید به این نکته اشاره کنم که در اکثر مناطق بازی که آبشار‌های مرتفع وجود دارد، می‌توانید در پایین آبشارها به‌راحتی انواع و اقسام ماهی‌ها را صید کنید. دلیل این امر در آن است که ماهی‌ها در مسیر سقوط آبشار از شناس خوبی برخوردار نبوده‌اند که در نهایت به دریاچه پایین برسند و در طول مسیر از جریان آب خارج شده، به صخره‌ها یا زمین‌های گلی افتاده‌اند و در نهایت جان خودشان را از دست داده‌اند. به عقیده همه کاربران، این راه بسیار خوبی برای جایگزین کردن ماهی گیری با قلاب شناخته می‌شود.

معرفی نامه شماره ۵ | سگ‌هایی که نزدیک پنجره مغازه هستند

در طول سفر خود به سایر شهرهای ساخته شده برای بازی‌ Red Dead Redemption 2، قطعا با فروشگاه‌های خوار و بار فروشی‌ای مواجه شده‌اید که در بیرون از محیط‌ آن‌ها، سگ‌هایی نشسته‌اند یا به طرز مشکوکی به پنجره‌های مغازه خیره می‌شوند. یکی از کاربران ردیت بعد از مشاهده دقیق رفتارهای این حیوانات گزارش داد که این رفتار از سگ‌های شهری به این دلیل است که پشت پنجره هر بازاری، سوسیس و گوشت‌هایی آویزان است و این حیوانات به آن‌ها زل می‌زنند.

حتی در بعضی از موارد دیده شده که آن‌ها خودشان را به پنجره مغازه نزدیک می‌کنند، روی جفت پای خودشان می‌ایستند و با پنجه‌هایشان به شیشه پنجره مغازه می‌زنند تا شاید بتوانند آن گوشت‌ها را لمس کنند. این رفتار از حیوانات به قدری جالب و حیرت‌انگیز است که در پاسی از شب وقتی یکی از سگ‌ها شروع به صدا کردن می‌کند، یکی از NPCها به صورت تصادفی با ناسزا صدای او را خفه می‌کند.

معرفی نامه شماره ۶ | شکستن و وارد شدن

با وجود این موضوع که برای تمام شخصیت‌های غیر قابل بازی، حیوانات و سایر موجودات هوش مصنوعی عمیق و دقیقی طراحی شده و تمام آن‌ها در سطح محیط این بازی پراکنده شده‌اند، اما باید بدانید که بیشتر خانه‌ها و مغازه‌ها به گونه‌ای در Red Dead Redemption 2 تعبیه‌ شده‌اند که حتی با شکستن شیشه‌ آن‌ها، نمی‌توانید به درون هیچکدام نفوذ کنید.

به هر ترتیب این موضوع یکی از شاکله‌های عناوین جهان باز است که سازندگان برای پر کردن محیط مجبور به طراحی انواع مغازه‌ها و ساختمان‌هایی می‌شوند که بازیکنان به درون آن‌ها نفوذ ندارند. به این تفاسیر من فکر می‌کنم که هنوز تا مشاهده بازی جهان بازی‌ای که به ما قابلیت نفوذ به هر مکانی را بدهد، فاصله دوری داریم؛ اما به هر ترتیب در این بازی مناطق و مکان‌هایی وجود دارد که می‌توانید با شکستن قفل در آن‌ها، وارد محیط جدیدی شوید. به عنوان مثال شما می‌توانید در شهر سینت دنیس پنجره خانه شهردار ( که در یکی از مراحل اصلی هم به آن در پوشش یک مهمان نفوذ کرده بودیم) شکسته و وارد ساختمان شویم.

البته این موضوع بیانگر آن نیست که با شکست هر پنجره بتوانید به درون خانه‌ها و مغازه‌ها ورود پیدا کنید، اما بعد از شناختن این ویژگی می‌توانید نسبت به تمام پنجره‌های خانه‌ها در این شهر مشکوک شوید و (اگر وقت کافی دارید) یکی یکی به شکستن این اجسام ادامه دهید تا ببینید آیا می‌توان وارد خانه / مغازه‌ای شد یا خیر؟

معرفی نامه شماره ۷ | برای چلونیا (For Chelonia)

RDR2-20-007.jpg

احتمالاً در طول طی کردن روند داستان یاین بازی، با اعضای فرقه‌ای به نام چلونیا (Chelonia) آشنا شده‌اید. این فرقه مذهبی – افراطی به دلیل پریدن از تپه‌های جنگلی کامبرلند (Cumberland) در بخش پایانی داستان بازی (منظور مراحل Epilogue است) در نزد مردم بسیار بدنام هستند. (البته شما قادر خواهید بود که در یک رویداد تصادفی با شخصیت جان مارستون «John Marston» همراه با یکی از اعضای فرقه از یکی از بلندترین تپه‌ها به پایین بپرید)

با این حال، مرحله‌ای برای آرتور مورگان وجود دارد که در‌ آن قسمت باید به کمک جیمی رفته و او را متقاعد کنید که به خانه‌اش بازگردد. همان‌طور که (احتمالاً) مستحضر هستید، در این مرحله دو روش برای به پایان رساندن وجود دارد که یکی با تهدید اعضای فرقه و دیگری با مذاکره مسالمت آمیز به پایان می‌رسد.

اگر در حین تصمیم‌گیری به صورت دلخواه به یکی از اعضای فرقه شلیک کنید، به صورت مستقیم باعث شکست خوردن شما در طول مأموریت نمی‌شود؛ اما باعث می‌شود تا سایر اعضای فرقه خودشان را از بالا به پایین پرت کنند (درست همانند آنچیزی که در مرحله Epilogue رخ می‌دهد). در این صورت است که شما پیغام « مأموریت شکست خورد» را مشاهده می‌کنید، ولی احتمالاً قبل از مشاهده این پیام همراه با سایر اعضای فرقه به پایین می‌پرید.

معرفی نامه شماره ۸ | رفتار طبیعی حیوانات

برای استودیوی راکستار گیمز به عنوان سازنده بازی Red Dead Redemption 2 حیات وحش هم به اندازه خلق رفتارهای منحصربه‌فرد برای شخصیت‌های غیر قابل بازی مهم بوده و این موضوع را با کمی اکتشاف می‌توانیم مشاهده کنیم. همان‌طور که با نزدیک شدن به حیوانات شکارچی مثل خرس و گرگ و غیره، آن‌ها تلاش می‌کنند تا آرتور را از پا دربیاورند؛ اما شاید برای شما سؤالی مطرح شود که اگر با این حیوانات کاری نداشته باشیم چه اتفاقی می‌افتد؟ سؤال خوبی است.

کاربری با نام RDOGuides در وب‌سایت ردیت به بررسی و تهیه گزارش از رفتار حیوانات کرده که نظر شما را به آن جلب می‌کنم. به عنوان مثال، اگر یک خرس را برای مدت زمان طولانی‌ای مشاهده کنید، خواهید دید که او از یک درخت با خاراندن پشت خودش استفاده کند؛ به اینگونه که این خرس ابتدا روی جفت پاهایش می‌ایستد و با بالا و پایین کردن پشت خودش (که از درخت به عنوان ستون استفاده کرده است) سعی می‌کند پشت خودش را بخاراند. دیدن این صحنه دوست‌داشتنی‌ است، اما درست تا زمانی که متوجه حضور شما شود.

معرفی نامه شماره ۹‌ | مهارت اکتسابی آرتور در استفاده از سلاح Maxim

گشت‌و‌گذار در اطراف اردوگاه Van Der Linde Gang که خانه آرتور مورگان است، جزئیات جالب و زیادی را در دل خود نهفته که گاهاً به‌سادگی از کنار آن‌ها عبور کرده‌ایم. این جزئیات بعضاً تأثیر خاصی را روی بطن اصلی گیم‌پلی نمی‌گذارند، اما توجه به آن‌ها هم به نوبه خود بد نیست. با توجه به اکتشافات دقیقی که کاربر ChilledWolf 96 در بازی Red Dead Redemption 2  انجام داده و گزارش آن را در وب‌سایت ردیت به نمایش گذاشته است، قطعاتی از تفنگ Maxim در پشت چادر آرتور مورگان وجود دارد.

احتمالاً در یکی از مراحل بازی (جایی که آرتور با سایر اعضای گروه داچ وندر لیند از جزیره گواراما به ایالت متحده برمی‌گردند) برای دفاع از کمپ خود مجبور بودید تا از یک ماشین گان Maxim (همان تیربار دوست داشتنی‌ای که یک بار در طول بازی با آن روبه‌رو می‌شویم) استفاده کنید. شاید برای شما سؤال به وجود آمده باشد که آرتور چگونه تجربه استفاده از این سلاح را بلد است؟ خب دلیل اصلی در کمپ داچ وندر لین وجود دارد و با توجه به این موضوع که می‌توانید قطعات این سلاح را در آنجا پیدا کنید، باید گفت که احتمالاً آرتور برای مدت‌ها کار با این سلاح را فراگرفته و در استفاده از آن مشکلی ندارد.

معرفی نامه شماره ۱۰ | به برده‌ها کمک کنید

red-dead-redemption-2-help-a-brother-out-mission-guide.jpg

در طول مأموریت «Help a Brother Out»، آرتور وظیفه بررسی حصاری در سینت دنیس را دارد که ظاهراً از آن به عنوان جبه‌ای برای قاچاق انسان استفاده می‌شود. در طول طی کردن روند این مأموریت، شما باید به نجات دو برده اسیر شده در مغازه‌ای که بازی برایتان مشخص کرده بپردازید. با این حال، همان‌طور که کاربر RealJuvs از وب‌سایت ردیت موفق به کشف این مورد شده، شما می‌تواند بلافاصه بعد از آزاد کردن آن‌ها، به صندوق پول مغازه رجوع کرده، پول‌ها را خارج کنید و روی پیشخوان قرار دهید تا این بردها با کمک مبلغ به دست آمده بتوانند راحت‌تر از این شهر فرار کنند. سپس از این طریق می‌توانید راه متفاوت‌تری را برای به پایان رساندن مأمورت تجربه کنید.

معرفی نامه شماره ۱۱ | بر فراز رنگین کمان

در یکی از مراحل اصلی بازی‌ Red Dead Redemption 2، وقتی آرتور مورگان با شخصیت تیلی جکسون صحبت می‌کند، رنگین کمانی در آسمان پدیدار می‌شود که در یکی از دیالوگ‌های رد و بدل شده بین دو شخصیت مذکور، آرتور اذعان می‌کند که ممکن است در انتها خط رنگین کمان، یک گلدان پر از طلا وجود داشته باشد.

به همین ترتیب اگر شما واقعاً انتهای خط رنگین کمان را دنبال کنید، به شهر متروکه‌ای با نام لیمپانی (Limpany) برخورد خواهید کرد. در این شهر، چندین بازیکن گزارش داده‌اند که در دفتر کلانتر شهر موفق شده‌اند جعبه‌ای قفل شده را پیدا کنند که با باز کردن آن، به شمش طلایی دسترسی پیدا کرده بودند. البته این شمش به اندازه یک گلدان پر از طلا ارزش ندارد، اما برای کاربران پیدا کردن چنین جزئیات کوچکی که آرتور به آن اشاره کرده بود، بسیار ارزشمند است.

معرفی نامه شماره ۱۲ | زدن ماسک نیاز نیست

در طول طی کردن مراحل بازی، ممکن است به خاطر کار احمقانه‌ا یکه انجام می‌دهید، توسط هر یک از شخصیت‌ها دچار مأخذه یا تنبیه کلامی شوید. به عنوان مثلا در نبردهای بزرگ که کنار داچ وندر لیند هستید، اگر مدل کلاه خودتان را عوض کنید، داچ با خشم تمام به شما ناسزا می‌گوید و از این قبیل از دیالوگ‌ها به وفور در Red Dead Redemption 2 هم پیدا می‌شود.

یکی از مکالمات مخفی دیگر در این بازی که توسط کاربری با نام RagingTop از وب‌سایت ردیت کشف شده، برای زمانی است که آرتور مورگان با شخصیت Rains Fall (همان پیرمرد سرخ پوست) در حال طی کردن مسیری از طریق بیابان هستند. در این قسمت از بازی، اگر اقدام به زدن ماسک کنید، شخصیت Rains Fall به شما می‌گوید:

نیازی به پوشاندن صورت خود در بیابان ندارید.

و آرتور هم در پاسخ جواب می‌دهد:

شما [از این حرف] سورپرایز می‌شوید، بسیاری از مردم در حال حاضر به دنبال من هستند.

در اینجا شخصیت Rains Fall در پاسخ مجدد به آرتور می‌گوید « هر طور که مایل هستید» و با این جمله مکالمه مخفی بین آن‌ها تمام می‌شود.

معرفی نامه شماره ۱۳ | حال او خوب می‌شود

all-legendary-fish-locations-maps-red-dead-redemption-2_feature.jpg

ماهیگیری یکی از صدها کاری است که می‌توانید به عنوان فعالیت جانبی در بازی Red Dead Redemption 2 انجام دهید. قطعاً همه شما مخاطبانی که این بازی را تجربه کرده‌اید، حداقل برای یک بار هم که شده به تجربه ماهیگیری پرداخته‌اید و می‌دانید که بعد از صید یک ماهی (که البته به کوچک یا بزرگ بودن آن ربطی ندارد، اما نباید از حیوانات legends باشد)، شما می‌توانید آن‌ صید را نگه داشته یا دوباره به اقدام به رهاسازی‌اش کنید.

در این زمان که می‌توانید از بین دو گزینه مذکور یکی را انتخاب کنید، احتمال رخ دادن رویداد دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال اگر ماهی بلاتکلیف برای مدت زمان نسبتاً طولانی‌ای در دستان آرتور بماند، قطعاً میمیرد و بعد از مرگش اگر انتخاب کنید که شخصیت اصلی ماهی را به آب بیاندازد، با این جمله مخفی مواجه خواهید شد:

حال او خوب می‌شود.

معرفی نامه شماره ۱۴ | لوح جمع‌آوری کمک‌های مالی

یکی دیگر از جزئیات بزرگی که می‌توانید در بازی Red Dead Redemption 2 مشاهده کنید، در طول مراحل اصلی بازی است. زمانی که با شخصیت اصلی این بازی یعنی آرتور مورگان به اکتشاف و کاوش در شهر سینت دنیس می‌پردازید، احتمالاً با رویداد فرعی و شناسی‌ای در شمال شهر مواجه خواهید شد که در آنجا شخصی برای گسترش ساخت پروژه سالن یادبود کوئینسی هریس (Quincy Harris) در شهر سینت دنیس در حال جمع‌آوری کمک‌های مالی مردمی است.

شما می‌توانید با اهداء ۲۰ دلار به گسترش و روند اتمام این پروژه کمک کنید که در ازای آن، افتخار کمی به عنوان شرافت (که همه شما با این سیستم آشنا هستید) نصیبتان می‌شود. اگر در قسمت‌های پایانی بازی با شخصیت جان مارستون به این نقطه از شهر برگردید، نام آرتور مورگان را در کنار سایر افرادی که برای ساختن این پروژه کمک مالی کرده‌اند، مشاهده خواهید کرد که در این قسمت مارستون با تشکری ویژه از آرتور و سایر افراد پرونده مکالمه را با آن شخص می‌بندد. این یکی از لحظات تخل و شیرینی است که توسط بازیکنان کشف شده و قطعاً از یاد هیچ مخاطبی بیرون نمی‌رود.

معرفی نامه شماره ۱۵ | مجسمه پازلی

اگر شما از آن دسته از بازیکنانی باشید که به شکار کردن تروفی‌ها / اچیومنت‌ها برای کنسول پلی‌استیشن ۴ یا ایکس باکس وان خود علاقه‌ دارید، احتمالاً برای به دست آوردن تمام جایزه‌های بازی Red Dead Redemption 2 مجبور شده‌اید که تمام مراحل و ریزه کاری‌ها را برای ۱۰۰٪ کردن پروژه بازی انجام دهید. یکی از این فعالیت‌ها پیدا کردن گنج‌های مخفی‌ است که توسط نقشه‌های مختلف با نام Treasure Map شناخته می‌شود و باید با استفاده از آن‌ها به پیدا شدن شمش‌های طلا یا اجسام با ارزش کمک کنید.

به هر حال برای پیدا کردن سه شمش طلا با استفاده از این نقشه‌های گنج در یک غار متروکه و خوفناک در کنار آبشار دانر (Donner Falls) باید مسیر جالبی را سپری کنید. محیط تاریک این غار باعث کوری موقت شما خواهد شد، اما اگر با مشعل روشن به راه خود ادامه دهید، احتمالاً از دیدن مجسمه‌هایی که به صورت پازل‌وار در این غار پخش شده‌اند، شوکه می‌شوید. قرار نیست راه حل این معما را به شما آموزش دهیم، اما پیدا کردن این شمش‌های طلایی قطعاً ارزش سفر کردن به درون آن غار رمزآلود را دارد.

به هر حال بازی Red Dead Redemption 2 پروژه بسیار بزرگی‌ است که قطعاً تمام رموز آن کشف نخواهد شد. بازیکنانی که در دنیای واقعی با لقب « حلال راز و رمز‌ها» یا Mystery Solver شناخته می‌شوند، هر روز نکات جالبی از این بازی را از طریق شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل اینستاگرام یا توییتر ( و البته انجمن‌هایی مثل وب‌سایت ردیت) با طرفداران به اشتراک می‌گذارند. به نظر نمی‌رسد که کار ما با این بازی تمام شده و احتمالاً همانند پروژه بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto V، سایر معماها با اضافه شدن مراحل جدید به بازی Red Dead Online حل خواهد شد؛ البته نه به این زودی‌ها.

نظر شما در خصوص این معرفی نامه چیست؟ تا به حال موفق به مشاهده کدام یک از موارد مذکور شده‌اید؟ آیا شما موارد جدید دیگری که کسی به آن‌ها توجه نکرده است را پیدا کرده‌اید؟ اگر موفق به مشاهده چنین امری شده‌اید، این موضوع را حتماً با ما به اشتراک بگذارید.

  • اشتراک با دوستان
در بحث شرکت کنید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات