دانلود اپلیکیشن اندروید

استودیوی Remedy در جهت ساخت بازسازی مجموعه Max Payne: برای ما مانند بازگشت به خانه است

استودیوی Remedy در جهت ساخت بازسازی مجموعه Max Payne: برای ما مانند بازگشت به خانه است

در تماس اخیر سرمایه‌گذاران با آقای ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرعامل استودیوی رمدی اینترتیمنت (Remedy Entertainment)، از دلایل تصمیم‌گیر سران آن شرکت در خصوص همکاری با استودیوی راکستار گیمز (Rockstar Games) برای بازسازی دو بازی Max Payne 1 و Max Payne 2 توضیحاتی ارائه داد. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

تصمیم تیم توسعه‌دهنده فلاندی استودیوی رمدی گیمز (Remedy Games) برای همکاری با استودیوی راکستار گیمز (Rockstar Games) برای بازسازی دو بازی Max Payne 1 و Max Payne 2 یکی از شگفت‌انگیزترین اعلامیه‌هایی بود که در سال ۲۰۲۲ میلادی آن را مطالعه کرده‌ایم. با توجه به شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی که حول محور این پروژه می‌چرخد، ممکن است که بعد از گذشت این همه مدت هنوز هم جای سوال برای برخی از بازیکنان باقی مانده باشد که چه شد این دو استودیو تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفته‌اند؟

پاسخ به این سوال توسط آقای ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیرعامل استودیوی رمدی اینترتیمنت (Remedy Entertainment)، در بخش پرسش و پاسخ آخرین تماس سرمایه‌گذاران آمده است. در طول این بخش گفتگو محور، از آقای ویرتالا پرسیده شد که چرا استودیوی رمدی به جای تمرکز روی محصول جدید (نسخه دوم بازی Alan Wake یا ادامه دادن مجموعه Control یا حتی سایر بازی‌های تحت مالکیت این استودیو)، کار بازسازی یکی از اولین بازی‌های خودش را برعهده گرفته است؟ آقای ویرتلا برای پاسخ به این سوال دلایل خوبی ارائه کردند که یکی از آن‌ها بدین شرح بود:

برای ما کاملاً شبیه به بازگشت به خانه [اشاره به مسیر اول و اصلی موفقیت کمپانی] است.

آقای ویرتالا در ادامه توضیح می‌دهد که برای رشد شرکت، داشتن‌ تیم‌های مختلف رهبری که روی پروژها‌ی متفاوت کار کنند بسیار عالی است و از آنجایی که ژن مجموعه Max Payne در ریشه‌های کاری همه عناوین ساخته شده توسط این استودیو تا به امروز قرار داشته است، بازسازی دو بازی Max Payne 1 و Max Payne 2 یک روش مفید برای آزمایش کردن تغییرات مجموعه‌ای از ابزارهایی خواهد بود که تیم توسعه‌دهنده از آن در بازی‌های خود استفاده می‌کنند.

البته آقای ویرتالا بر این نکته هم تأکید می کند که اگرچه او خوشحال است که پروژه را از نظر نقطه مالی حمایت می‌کند، اما پیشبرد آن باید متناست با آنچه که این شرکت انجام‌ می‌دهد، مطابقت داشته باشد. شما خوانندگان عزیز می‌توانید مکالمه تلفنی یادشده در متن خبر را به صورت کامل از طریق این لینک گوش دهید. همچنین در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون بازی‌های بازسازی شده Max Payne 1 و Max Payne 2 به همراه برنامه‌های بعدی دو استودیوی رمدی گیمز و راکستار گیمز، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا پیش‌تر موفق به تجربه هر یک از بازی‌های Max Payne 1 و Max Payne 2 شده بوده‌اید؟ به نظر شما، با توجه به اینکه فعلاً در عصر بازسازی بازی‌های قدیمی هستیم، بازسازی این دو بازی کار منطقی و معقولانه‌ای است؟ فکر می‌کنید چرا راکستار گیمز بازسازی نسخه سوم را در این پکیج قرار نداده تا بازیکنان جدید با یک پکیج سه‌گانه فوق‌العاده روبه‌رو شوند؟ فکر می‌کنید سیاست‌های تقسیم وظایف و حمایتی این دو استودیو، در آینده باعث ایجاد اختلاف بین آن‌ها می‌شود؟ در نهایت به ما بگویید که آیا شما هم قصد تجربه نسخه بازسازی شده را دارید یا تجربه‌های گذشته  خودتان را برای این بازی‌ها خرج نمی‌کنید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو