دانلود اپلیکیشن اندروید

شایعه: بازی Skull & Bones از عمق کافی برخوردار نیست و سازنده‌اش به موفقیت آن شک دارد

شایعه: بازی Skull & Bones از عمق کافی برخوردار نیست و سازنده‌اش به موفقیت آن شک دارد

یک توسعه‌دهنده ناشناس به تازگی در صحبت‌های خود با نشریه کوتاکو مدعی شده است که بازی Skull & Bones به اندازۀ نمایش اخیر گیمپلی بازی، عمیق نیست و وسعت کافی برای به موفقیت رسیدن را ندارد.

همانطور که می‌دانید، چندین سال است که بازی Skull & Bones در شعبۀ سنگاپور استودیوهای یوبیسافت درحال توسعه است و اخیرا با به نمایش در آمدن یک تریلر طولانی و مفصل از گیمپلی بازی، یوبیسافت تاریخ انتشار بازی را نیز به اشتراک گذاشت و اعلام کرد بازی Skull & Bones در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. اما جالب است بدانید که اعلام شدن تاریخ عرضه بازی Skull & Bones برای انتشار در اواخر سال جاری میلادی، به این معنا نیست که این بازی آماده شده است و سازندگان آن در استودیوی یوبیسافت سنگاپور محصول درحال توسعۀ خود را کاملا پولیش کرده‌اند و آمادۀ انتشار آن‌اند. بلکه این توافقنامۀ استودیوی یوبیسافت سنگاپور با دولت سنگاپور است که این تیم را مجبور کرده در طول چند ماه آینده هرطور که شده بازی Skull & Bones را به انتشار برسانند.

بازی Skull & Bones

یوبیسافت در طول چند وقت اخیر تحولات عظیمی را در جدول انتشار بازی‌های درحال توسعۀ خود ایجاد کرده است. از جمله این تغییرات می‌توان به تاخیر بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا سال مالی 2024-2023 و لغو شدن مراحل ساخت چند بازی مختلف از جمله بازی Splinter Cell VR و بازی Ghost Recon Frontline و دو بازی معرفی نشدۀ دیگر اشاره کرد که به طور کامل از برنامه‌های کاری استودیوهای یوبیسافت  خارج شده‌اند. همچنین به تازگی باخبر شدیم که  بازی Assassin’s Creed Rift از جدول زمان‌بندی توسعۀ خود عقب مانده است و احتمالا یوبیسافت انتشار آن را تا بهار سال 2023 به تعویق انداخته است. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، یوبیسافت بیشتر از هرچیزی به یک بازی موفق نیاز دارد که در طول چند ماه باقی مانده از سال 2022، طرفداران یوبیسافت را راضی نگه دارد و امنیت بازار بازی‌های ویدیویی تولید شده توسط یوبیسافت را حفظ کند. بدون شک بازی Skull & Bones به عنوان تنها بازی بزرگ یوبیسافت که در ماه‌های باقی مانده از سال 2022 به انتشار می‌رسد، در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است و مسئولیت بسیار سنگینی را برعهده دارد.

متاسفانه، به تازگی تعدادی از توسعه‌دهندگان بازی Skull & Bones که نخواسته‌اند اسم خود را فاش کنند، در گفت و گو با نشریه کوتاکو اعلام کرده‌اند که مطمئن نیستند که بازی Skull & Bones بتواند انتظارات موجود را برآورده کند و به موفقیت برسد. دیگر توسعه‌دهندۀ ناشناس بازی Skull & Bones ادعا کرده است که محصول نهایی بازی Skull & Bones از تفاوت‌های چشمگیری نسبت به تریلر به نمایش درآمده از گیمپلی آن برخوردار است و تریلر بازی ماورای آن چیزی است که در محصول نهایی تجربه خواهیم کرد. این دو توسعه‌دهنده از استودیوی سازندۀ بازی Skull & Bones می‌گویند که بازی در بخش‌های مختلف خود، از عمق کافی برای ارائۀ یک تجربۀ سرگرم‌کننده برخوردار نیست. حتی با وجود اینکه یوبیسافت منابع بسیار زیادی را برای توسعۀ هرچه بهتر این پروژه جمع‌آوری کرده و می‌خواسته پس از سال‌ها تاخیر خوردن و نزدیکی پروژه به مرز لغو شدن، همچنان با تلاش بسیار، دوام بیاورد و محصول نهایی خوبی را به دست طرفداران برساند. با این وجود، توضیحات مطرح شده از سوی این سازندگان نشان می‌دهد که بازی Skull & Bones نه تنها در طول این سال‌ها به تکامل نرسیده و هم‌اکنون محصول نهایی عمق کافی برای به موفقیت رسیدن را ندارد، بلکه به نمایش درآوردن تریلر پر زرق و برق از بازی و عرضۀ آن در اواخر سال جاری حتی در موقعیتی که بازی کامل نیست، صرفا به خاطر توافق صورت گرفته بین یوبیسافت و دولت سنگاپور است. ظاهرا دولت سنگاپور منابع مختلفی را در اختیار استودیوی یوبیسافت سنگاپور قرار داده و حالا می‌خواهد بازی Skull & Bones در هر موقعیتی که قرار دارد، منتشر شود و سود منابعی که در اختیار یوبیسافت قرار داده بود را دریافت کند.

بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones در تاریخ 8 نوامبر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه خواهد شد و همچنین قابلیت استریم کردن آن از طریق پلتفرم‌های استریمینگ Google Stadia و Amazon Luna نیز وجود خواهد داشت.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 رویداد تخصصی محتوای متنی قلم