اخیراً استودیوی بازیسازی اب سافتوور (Ebb Software)، با وجود شروع توسعه چهار محصول مختلف با بودجههای بسیار کم، بازی اول شخص و ترسناک Scorn را یک محصول سطح متوسط AA میداند که بین ۶ تا ۸ ساعت بازیکنان را سرگرم خواهد کرد. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
جدیداً تصویر بازی Scorn که آخرین ساخته استودیوی بازیسازی اب سافتوور ( Ebb Software ) شناخته میشود، روی مجله The Pulse قرار گرفته و البته موضوع اصلی این مجله هم مصاحبه با سازندگان این بازی اول شخص ترسناک است که از قضا اطلاعات موثری را با کاربران به اشتراک میگذارد. علاوه بر اینکه به واسطه این مصاحبه موضوعات جدیدی پیرامون موسیقی متن بازی و همچنین کتابچه هنری بازی یادشده به دست میآوریم، این موضوع هم مورد بحث قرار گرفت که مخاطبان برای به اتمام رساندن بازی Scorn به چه مدّت زمانی نیاز دارند. بسته به مدّت زمانی که یک مخاطب میتواند پازلهای موجود را حل کرده و مسیر خود را تا انتهای بازی طی کند و دشمنان مختلف را از بین ببرد، بین ۶ تا ۸ ساعت به طول میانجامد که البته تیم سازنده توقع دارد تا همه بازیکنان در بازه زمانی ۶ ساعته محصول نهایی آنها را به اتمام برسانند.
همانطور که در متن این مصاحبه به وضوح ذکر شده است، محیط بازی از مکانهای متنوعی ساخته شده که البته هر کدام چالشها و سطوح سخت خاص خودشان را دارند. البته برای آن دسته از بازیکنانی که دوست دارند تا با استفاده از قابلیت عکاسی یا همان Photo Mode اقدام به تهیه عکسهای درون بازی کنند، خبر خوبی وجود نداردگ چرا که طبق تأیید رسمی تیم سازنده، بازی Scorn از هیچ قابلیت عکسبرداریای پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، تیم توسعه دهنده میگوید:
تمرکز ما روی به حداکثر رساندن میزان تجربه [مخاطبان] شکل گرفته است، بنابراین طراحی رابط کاربری ما نسبت به سایر بازیها نسبتاً کم تلقی میشود.
پس این موضوع بدان معنا است که میتوانید تصاویر دلخواه خود را از طریق تجربه مکانیزم گیمپلی به دست آورید و در صورت نیاز، آنها را با نرمافزارهایی مثل فتوشاپ تغییر داده تا نتایج دلخواه به عمل آیند. استودیوی بازیسازی اب سافتوور همچنین این موضوع را اذعان کرد که بازی Scorn یک پروژه سهگانه نیست و داستان بازی به همین نسخه ختم میشود. آنها میگویند:
این [بازی] یک تولید مستقل و [البته] یک پروژه پرشور است! اگرچه ما تنها با ۴ نفر و بودجه بسیار کم شروع به تولید آن کردهایم، اما از آن زمان این محصول به پروژهای تبدیل شد که میتوانیم آن را یک محصول با سطح کیفیتی AA در نظر بگیریم.
در خصوص موسیقی متن بازی و همچنین کتابچه هنری این بازی که شامل تصاویر گرافیکی میشود، سازندگان میگویند که تمام بستههای فوق در نسخه لوکس یا همان Deluxe Edition موجود خواهد بود و به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار میگیرد. کل پک موسیقی بازی به مدت ۲ ساعت خواهد بود و هر دو عضو Aethek و Lustmord به عنوان آهنگسازان این بازی، پروژههای خودشان را ارائه خواهند کرد. کتابچه هنری این بازی هم که به صورت دیجیتال منتشر میشود، شامل ۱۹۲ صفحه با الگو گرفتن از مفاهیمی برای طرحها، سلاحها، موجودات عجیب و غریبی که در در جهان بازی پرسه میزنند و بسیاری دیگر از موارد خواهد شد. شما میتوانید تصویر مجله یادشده را در ادامه مشاهده کنید.
بازی Scorn در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۹ مهر ۱۴۰۱ برای کاربران پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامههای بعدی استودیوی بازیسازی اب سافتوور، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از مشتقانی هستید که در روز اول انتشار به تجربه بازی Scorn میپردازند؟ با توجه به اطلاعاتی که از این محصول در اختیار دارید، آیا خرید و تجربه این بازی را به سایر دوستان خود و مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک که اطلاعاتی از این محصول ندارند یا اخیراً به جمع مخاطبان صنعت بازیهای ویدیویی اضافه شدهاند، پیشنهاد میکنید یا خیر؟ به نظر شما، بازیهای اینچنینی که توسط تیمهای بسیار کوچک ساخته میشوند، میتوانند در آینده موفقیتهایی برای سازندگانشان به همراه داشته باشند؟ فکر میکنید این بازی که در ژانر وحشت ساخته شده، چه مقدار میتواند روی مخاطبان پروپاقرص چنین سبکی تأثیر بگذارد؟ در نهایت به عنوان یک مخاطب یا طرفدار به ما بگویید که چه انتظاراتی از تجربه این بازی دارید که تیم توسعهدهنده مستقر در استودیوی بازیسازی اب سافتوور باید به نکات مدنظر شما توجه کرده تا انتظاراتتان از تجربه این بازی برآورده شود؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.