دانلود اپلیکیشن اندروید

نینجا تئوری: بازی Hellblade 2 کاری می‌کند که نسخه اول یک بازی مستقل به نظر آید

نینجا تئوری: بازی Hellblade 2 کاری می‌کند که نسخه اول یک بازی مستقل به نظر آید

آقای تمیم آنتونیادس (Tameem Antoniades) از بنیانگذاران استودیوی نینتجا تئوری (Ninja Theory) می‌گوید که هدف بازی Hellblade 2 کامل کردن نسخه اول نیست، بلکه ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتز و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. برای مطالعه ادامه این خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

استودیوی نینجا تئوری با عرضه بازی Hllblade: Senua’s Sacrifice توانست توجهات زیادی را به سمت خودش جلب کند. بازی‌ای که با توجه به بودجه نسبتاً کمی توسط سازندگان ساخته شد و تیم کوچکی روی آن کار می‌کردند، اما بعد از عرضه سود فراوانی را عاید تیم سازنده کرد. عمده‌ترین دلیل موفقیت بازی مذکور مربوط به کیفیتی است که این تیم کوچک از نینجا تئوری موفق شده‌اند آن را در یک بازی ویدیویی پیاده‌سازی کنند.

بعد از داستان موفقیت نسخه اول بازی Hellbalde داستان خوش نینجا تئوری ادامه پیدا کرد و در نهایت کمپانی مایکروسافت با خرید آن و اضافه کردنش زیر پرچم توسعه‌دهندگان XBOX، اکنون روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند. اعضای این استودیو حالا می‌توانند برای توسعه عناوین بعدی خودشان به منابع مالی و غیر مالی مایکروسافت دسترسی داشته باشند و این موضوع در خصوص بازی Senua’s Saga: Hallblade 2 هم صدق می‌کند.

همان‌طور که انتظار دارید، با دسترسی‌های مذکور، پروژه ساخت بازی‌های این استودیو در مقایس بزگرتری انجام می‌شود. به همین منظور آقای تمیم آنتونیادس (Tameem Antoniades) در مصاحبه‌ای با خبرگزاری NME، در خصوص جاه طلبی‌های تیم سازنده برای پیشی گرفت از نسخه اول Hellblade در جهت ارتقاء یک «تجربه باورپذیرتر و بازسازی شده» صحبت کرد و افزود که بازی Hellblade 2 قرار است نسخه قبلی خود را به نوعی همانند «یک بازی مستقل» نشان دهد.

ایشان اذعان می‌کند:

هدف Hellblade 2 کامل کردن [مجموعه) نیست، بلکه ایجاد تجربه‌ای است که باورپذیرتر و زیباتر به نظر می‌رسد.

او در ادامه می‌افزاید:

جاه طلبی ساخت این پروژه از مقیاس نسخه قبلی بزرگ‌تر است. من فکر می‌کنم Hellblade 2 باعث می‌شود که Hellblade 1 شبیه به یک بازی مستقل به نظر برسد.

با توجه به این موضوع که تیم سازنده در استودیو نینجا تئوری در جستجوی بیش از ۴۰ مکان برای ساخت لباس‌ها، آموزش بازیگران و موارد دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند، آقای آنتونیادس می‌گوید که همه این‌ها با انگیزه استودیو برای ایجاد یک بازی باورپذیرتر مطابقت دارد. از نظر او واقعی یا باورپذیر جلوه دادن ایده‌ها بهترین راه برای انجام کاری است که همه چیز را بر اساس آن می‌سازیم.

در نهایت باید گفت که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و سازندگان هنوز تاریخ انتشار دقیقی را برای آن مشخص نکرده‌اند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا نسبت به تجربه نسخه اول اقدام کرده‌اید؟ با توجه به این موضوع که نسخه دوم در انحصار کنسول‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی خواهد بود، چگونه می‌توانید نسخه دوم را هم تجربه کنید؟ نظرات خود را پیارمون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 رویداد تخصصی محتوای متنی قلم