استودیوی لهستانی تک لند (Techland) که به واسطه انتشار دو بازی Dying Light 1 و Dying Light 2 حسابی در نزد بازیکنان از جایگاه ویژهای برخوردار است، فعلاً علاوه بر پشتیبانی کردن از دو بازی یاشده، مشغول طراحی و تولید محصولی در سبک عناوین جهان باز و فانتزی است . برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
استودیوی لهستانی تک لند (Techland) که از موفقیت بازی Dying Light 2: Stay Human که اخیراً منتشر شده، لذت میبرد و پشتیبانی خودش را از این بازی طی پنج سال آینده ادامه خواهد داد و از قضا اولین بستهالحاقی داستانی آن هم تا آخر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد، تیمی را متشکل از چند فرد مشهور و با تجربه مشغول ساخت بازیای جدید در سبک عناوین جهان باز و فانتزی کرده است
که در همین راه بازیسازان مشهور از استودیوهای سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، یوبیسافت (Ubisoft) و حتی استودیوی آرکین (Arkane Studio) که سابقه کار روی مجموعههای مهمی چون The Witcher، Assassin’s Creed، Cyberpunk 2077، Deathloop و Horizon Zero Dawn را در کارنامه دارند، استودیوی تک لند را همراهی خواهند کرد.
خبر رسمی در خصوص ساخت بازی جدید توسط همان استودیوی تک لند به صورت عمومی منتشر شد و علاوه بر اینکه ما فعلاً میدانیم بازی جدید آنها هم جهان باز است و هم در دنیایی فانتزی روایت میشود، ظاهراً این محصول از شاکلههای عناوین نقش آفرینی هم استفاده خواهد کرد. استودیوی بازیسازی یادشده اعلام کرده پروژه مخفی آنها به صورت کامل «نسل بعدی» است و این موضوع بدان معنا خواهد بود که تک لند هم به جمع شرکتهایی اضافه شده که قصد دارد نسل هشتم کنسولهای خانگی را ترک کند. در همین حال اعلام شد که تیم توسعهدهنده در حالی که آماده میشوند تا مراحل تولید خود را آغاز کنند، دست آنها به واسطه حضور چندین مهره کلیدی برای به سرانجام رسیدن این موفقیت کاملاً باز است.
در همین حال اطلاعاتی هم از تیم سازنده پشت این بازی نقش آفرینی جدید منتشر شد که به ما نشان میدهد چندین مهره پیشکسوت، اما کلیدی صنعت بازیهای ویدیویی استودیوی تک لند را در این مسیر همراهی میکنند. خانوم کارولینا استاچیرا (Karolina Stachyra) و آقای آرکادیس باراویک (Arkadiusz Borowik) از اشخاصی هستند که روی دو بازی The Witcher 2: Assassins of the Kings و The Witcher 3: Wild Hunt کار کردهاند، اکنون به ترتیب در سمت کارگردان بخش روایی و رهبر پروژه روی پروژه یادشده کار خواهند کرد. این موضوع درست درحالی مطرح شد که آقای ماریو مالتزوس (Mario Maltezos)، شخصی که سابقه کار روی بازیهای مهمی چون Prince of Persia: The Sands of Time و Mad Max را در کارنامه داشته و مدت زیادی هم در کمپانی مایکروسافت (Microsoft) مشغول به کار بوده، نقش مدیر خلاق پروژه را برعهده گرفته است.
در ان سوی میدان اما آقای بارتوش اوچمن (Bartosz Ochman)، شخصی که روی دو بازی The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 کار کرده است، کارگردان جهان باز این بازی خواهد بود و آقای دیوید مک کلور (David McClure)، یکی از اشخاص کلیدی در طراحی و تولید بازی Deathloop و همچنین سابقاً شاغل در استودیویهای پلی گراوند گیمز (Playground Games) و دیپ سیلور (Deep Silver)، به عنوان طراح اصلی پروژه در نظر گرفته شده و در کنار او هم آقای کوین کواید (Kevin Quaid)، یکی از بازیسازان اصلی در خط تولید بازی Horizon Zero Dawn و بسته الحاقی بزرگ آن با نام The Frozen، انیامتور اصلی خواهد بود و در آخر هم مارسین سوراش (Marcin Surosz) که سابقه کار روی در استودیوی پیپل کن فلای (People Can Fly) را در کارنامه دارد، طراح اصلی رابط کاربری و UI/UX خواهد بود.
آقای پاول مارچوکا (Pawel Marchewka)، مدیرعامل استودیوی تک لند، در خصوص این خبر میگوید:
ما از آنچه تاکنون با فرانچایز Dying Light انجام دادهایم، بسیار خوشحال هستیم. علاوه بر این، سفر ما با بازی Dying Light 2 Stay Human به تازگی آغاز شده است؛ زیرا ما قصد داریم از این بازی حداقل به مدت ۵ سال پشتیبانی کنیم که با وسعت و اندازه آن مطابقت دارد. البته اگر نگوییم فراتر از اندازه پشتیبانی پس از انتشار از جامعه بازیکنانی که نسخه قبلی را تجربه میکنند.
در عین حال، جاه طلبی ما این است که یک بازی کاملاً جدید را معرفی کنیم که بسیار متفاوت از آنچه که در چندین سال گذشته انجام دادهایم، است. ما میخواهیم یک تجربه کاملاً نسل بعدی ایجاد کنیم و حماسهای فانتزی و جدید در یک دنیای گسترده جهان باز با مهارتها و تجربهای که به عنوان تیم سازنده در طول سالها به دست آوردهایم، به همراه ایدههای جدید، اشتیاق و خلاقیت تغذیه [این پروژه] کنیم. درحالی که اکنون نمیتوانیم جزئیات بیشتری در مورد این پروژه [با شما] به اشتراک بگذاریم، [اما بدانید] همه ما واقعاً روی آن سرمایهگذاری کردهایم و مشتاقانه منتظر هستیم تا در زمان مناسب آن را به [تمام] بازیکنان نشان دهیم.
طرح مفهومی یا به عبارتی کانسپتی از این پروژه در دست ساخت در کنار اظهارات آقای مارچوکا منتشر شده که تصویر آن را هم در تصویر اصلی خبر و هم در ادامه میتوانید مشاهده کنید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این پروژه جدید در حال ساخت و برنامههای بعدی استودیوی تک لند هم برای این محصول و هم برای بازی Dying Light 2 Stay Human، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم موفق به تجربه بازی Dying Light 2 Stay Human شدهاید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید و تجربه آن را به دوستان خود و سایر مخاطبان همیشگی وب سایت کاروتک پیشنهاد میکنید؟ به نظر شما، این پروژه ارتباطی با بازیهای قبلی استودیوی تک لند دارد؟ با توجه به تصویری که در متن خبر مشاهده کردهاید، فکر میکنید بازه زمانی روایت داستانی این محصول در چه دورهای باشد؟ به عنوان مخاطب خاص صعنت بازیهای ویدیویی، حدس میزنید که داستان این بازی جهان باز حول محور چه موضوعی باشد؟ آیا باز هم شاهد روایتی جدید در دنیای آخرالزمانی خواهیم بود؟ در نهایت به ما بگویید که از تیم سازنده چه انتظاراتی دارید که آنها باید برای طراحی و تولید این پروژه آن را در نظر بگیرند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.