دانلود اپلیکیشن اندروید

بخش Co-op بازی Halo Infinite تأخیر خورد

بخش Co-op بازی Halo Infinite تأخیر خورد

استودیو توسعه‌دهنده اعلام کرد که زمان بیشتری را برای ایجاد یک تجربه‌ همکاری مشترک با یک شبکه‌ چهار نفره با کیفیت بالا و امکانات کامل نیاز است.

توسعه‌دهنده بازی Halo Infinite یعنی استودیو 343Industries می‌گوید که برای کار روی چندنفره کردن کمپین و Forge به زمان بیشتری نیاز دارد و مأموریت‌ها‌ی مشارکتی در بازی آن‌طور که برای ماه می انتظار می‌رفت که در دسترس باشند، حاضر نخواهند بود.

تیم مشتاق بود بر این نکته تأکید کند که درحالی‌که پیشرفت بزرگی در همکاری برای ایجاد شبکه‌ای از بازیکنان برای کمک به‌ یکدیگر در روند بازی کمپین وجود دارد و کار روی آن و Forge به موازات کار فصل ۲ بازی اتفاق می‌افتد، واقعیت این است که زمان بیشتری را برای ایجاد یک تجربه اشتراکی شبکه ۴ نفره با کیفیت بالا و با امکانات کامل در دنیای گسترده Halo Infinite لازم دارند. در یک پست از Halo Waypoint آمده است:

ما همچنین متعهد هستیم که تجربه‌ی همکاری دونفره را در یک بازی که صفحه نصف شده‌ باشد، در تمام کنسول‌های ایکس باکس، از ایکس‌باکس اصلی تا ایکس‌باکس سری ایکس را به شما ارائه دهیم. بخش‌هایی از داستان غیرخطی کمپین بازی، چالش‌هایی بزرگی را برای نصف کردن صفحه‌نمایش برای ما ایجاد کرد که به زمان بیشتری برای بهتر کردن وضعیت آن نیاز داریم.

همه این‌ها بدان معنا است که ما نمی‌توانیم در تاریخ ۳ می، در شروع فصل ۲، Co-op شبکه کمپین را برای شما حاضر کنیم. اما ما در نظر داریم که بعدتر در فصل دوم بازی این به‌روزرسانی را برای بازی ارائه دهیم و زمان ارائه‌ قابلیت Co-op و تقسیم کردن صفحه به دونیم برای بازی کردن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اما همچنان اعلام شده که 343Industries انتشار حالت Forge را برای فصل سوم بازی برنامه‌ریزی کرده است. 343Industries همچنین اعلام کرده که تمرکز تیم برای سه‌رویداد آینده به‌ترتیب ۱) رسیدگی به مسائلی که تأثیر منفی بر تجربه بازیکن دارد، ۲) کامل کردن فصل دو و رساندن آن به ۳ می و ۳) همان‌طور که قول داده بودند، کار کردن روی توانایی بازی کردن حالت کمپین بازی به‌صورت Co-op، توسعه‌ حالت Forge و ساخت فصل ۳، خواهد بود. همچنین یک اولویت صف هم وجود دارد. تیم در این مورد اضافه کرده که این زیربنای همه چیزهایی است که انجام می‌دهیم و آن هم سلامت تیم، با تأکید بر وارد کردن خودمان به یک ریتم توسعه پایدار به‌طوری‌که ما بتوانیم در عین حفظ تعادل کار و زندگی، تجربیات عالی را به همه شما ارائه دهیم. در ادامه‌ توضیحات آمده است:

اولویت صفر به این معنی است که گاهی اوقات باید آهسته‌تر حرکت کنیم تا بتوانیم بعداً سریع‌تر حرکت کنیم. صادقانه بگویم، این چند ماه گذشته کندتر از آنچه انتظار داشتیم بوده است و ما صمیمانه از شما برای صبر و شکیبایی شما تشکر می‌کنیم و به الویت‌هایی که پیش‌تر گفت‌ایم وفادار خواهیم ماند.

در دیگر اخبار Halo، مایکروسافت اخیرا تأیید کرده که Halo Infinite با بیش از ۲۰ میلیون بازیکن، از بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ این سری برخوردار بوده و شایعات حاکی از آن است، استودیوی پشتیبانی Certain Affinity ممکن است در حال کار روی یک حالت بازی جدید برای Halo Infinite باشد.
343Industries هنوز در حال کار برای بهبود تیراندازی است و ماه گذشته هم موضوعات نگران کننده، همگام‌سازی و تجربه کلی آنلاین پرداخت.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو