استودیوی بازیسازی فانتاستیک (Fantastic) در این خصوص میگوید:« انتقال به یک موتور بازیسازی جهان باز پیشرفته و سازگارتر، گیمپلی بازی The Day Before را حتی فوقالعادهتر خواهد کرد». برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
آخرین بازی ساخته شده استودیوی فانتاستیک (Fantastic) که در سبک جهان باز و MMO منتشر خواهد شد، با نام The Day Before در نزد بازیکنان شناخته میشود و قبل از این تأخیر قرار بود تا در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ شمسی در اختیار علاقهمندان قرار بگیرد که حالا این برنامه به تعویق افتاده است.
طبق اطلاعات جدید، تاریخ انتشار تازه این بازی در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی برابر با ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ شمسی خواهد بود و سازندگان به دلیل نقل مکان از موتور بازیسازی قبلی به موتور تازه منتشر شده آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5)، این تأخیر در انتشار را اعمال کردهاند. توسعهدهنده در بیانه خود اظهار داشت که «میلیونها نفر» این بازی را در لیست آرزوها قراردادهاند (لیستی که پیش از فعال شدن گزینه پیشخرید برای بازیکنان در فروشگاههای دیجیتالی به نمایش در میآیند)، بنابراین بازی The Day Before تبدیل به یکی از «موردانتظارترین بازیهای جهان باز» در صنعت بازیهای رایانهای شده است. استودیوی سازنده در ادامه میگوید:
با احساس و درک مسئولیت بزرگی که با آن روبهرو هستیم، با سپاس فراوان از صمیم قلبمان، خوشحالیم که اعلام کنیم بازی The Day Before به فناوری جدید [موتور بازیسازی]Unreal Engine 5 روی میآورد! انتقال به یک موتور جهان باز پیشرفتهتر و سازگارتر، گیمپلی بازی The Day Before را حتی فوقالعادهتر میکند.
داستان بازی The Day Before در ایالات متحده آمریکا پس از همهگیری شیوعی اتفاق میافتد و بازیکنان باید هر سلاح، غذا و منابعی را که میتوانند با استفاده از آنها زنده مانده و در برابر دشمنان آلوده و سایر بازیکنان مقاومت کنند، جمع آوری کنند. محیطهای متنوعی برای کاوش در این بازی وجود دارد که از خانههای متروکه گرفته تا شهرهای محصور شده در آسمان خراشها از بزرگترین جزئیات آن است. در کنار قابلیت پیادهروی و کاوش محیط با پا، بازیکنان میتوانند از واسیل نقلیه برای فرماندهی شخصیت خود یا هم تیمیهایشان استفاده کرده و در کلنیهای دوستان خود تعامل مفیدی داشته باشند.
بازی The Day Before قرار است برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. قابلیت رهگیری پرتو و روشنایی RTX و بازخورد نورها به همراه پشتیبانی از قابلیت Nvidia DLSS نیز از فناوریهای قابل پشتیبانی این بازی در زمان انتشار هستند. برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و استودیوی سازندهاش، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ آیا شما هم معتقدید این بازی، که از ترکیب دو بازی The Division و The Last of Us است، میتواند جایگاه تکاندهندهای در صنعت بازیهای ویدیویی به دست آورد؟ به نظر شما دلیل استقبال بیش از حد بازیکنان نسبت به این بازی چیست؟ فکر میکنید که تغییر جابهجایی موتور بازیسازی یک محصول، آن هم در انتهای زمان توسعه یک پروژه، کار مناسبی است؟ در نهایت به ما بگویید که آیا این بازی را در روز انتشار تهیه میکنید یا منتظر بازخورد سایر بازیکنان و منتقدان فعال در حوزه بازیهای ویدویی میمانید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات موجود در حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری کنید.