دانلود اپلیکیشن اندروید

تصاویر لیک شده از بازی The Last of Us Part 1 | لیک‌کننده ادعا می‌کند گیمپلی بازی تغییری نکرده

تصاویر لیک شده از بازی The Last of Us Part 1 | لیک‌کننده ادعا می‌کند گیمپلی بازی تغییری نکرده

لیک‌کننده‌هایی که اخیرا تصاویری از گیمپلی بازی The Last of Us Part 1 را پخش کرده‌اند ادعا می‌کنند گیمپلی این بازی نسبت به نسخه اصلی هیچ پیشرفت یا تغییری نداشته و تجربه بازی کماکان مشابه نسخه اول خواهد بود.

حتی پیش از اینکه بازی The Last of Us Part 1 معرفی شود، شایعه‌های مختلف به این موضوع اشاره می‌کردند که ناتی داگ قصد دارد در ریمیک اولین نسخه از بازی The Last of Us تغییرات متعددی را در گیمپلی بازی اعمال کند تا در کنار بازی The Last of Us Part 2 تجربه یکپارچه‌تری را داشته باشیم. از همین رو به نظر می‌رسید ریمیک این بازی که تحت عنوان بازی The Last of Us Part 1 شناخته می‌شود، صرفا یک ارتقای بصری نباشد و طراحی مراحل و مکانیزم‌های گیمپلی نیز تا حد زیادی بهبود می‌یابند و به سطح بازی The Last of Us Part 2 ارتقا می‌یابند. با این وجود به نظر می‌رسد بازی The Last of Us Part 1 از لحاظ گیمپلی تغییر چندانی نکرده و صرفا یک ارتقای گرافیکی چشمگیر را به ارمغان آورده است که تجربه بازی را زیباتر می‌کند اما تغییری در روند آن ایجاد نمی‌کند.

این ادعاها از سوی یک کاربر در ردیت به همراه تعداد زیادی تصویر لو رفته از بازی The Last of Us Part 1 مطرح شده بودند که هم‌اکنون از روی ردیت حذف شده‌اند اما کاربران زیادی فرصت کافی برای کشف و ضبط این تصاویر داشته‌اند. اینکه این لیک‌کننده چگونه به بازی The Last of Us Part 1 یا حداقل ویدیوهای رسمی از گیمپلی آن دسترسی داشته، همچنان نامعلوم است. اما این تصاویر بخش‌هایی از مقدمه بازی را نشان می‌دادند که شامل گیمپلی و کات‌سین‌ها می‌شد و در آن جوئل و دخترش سارا به چشم می‌خوردند. در این تصویر شاهد یک مقایسه بین اسکرین شات‌های لیک شده از کات‌سین‌های بازی The Last of Us Part 1 و نسخه اصلی این بازی که در سال 2013 عرضه شده بود هستیم.

این لیک‌کننده ضمن منتشر کردن این تصاویر، ادعا کرده بود که گیمپلی بازی The Last of Us Part 1 کاملا مشابه نسخه اصلی این بازی خواهد بود و سازندگان بازی در استودیوی ناتی داگ هیچ تغییری در مکانیزم‌های گیمپلی بازی و طراحی مراحل آن اعمال نکرده‌اند. این لیک‌کننده توضیح می‌دهد که ناتی داگ وقتی بازی The Last of Us Part 1 را به نمایش درآورد، ادعا کرد که هوش مصنوعی این بازی شامل ارتقاهای صورت گرفته در بازی The Last of Us Part 2 خواهد بود و پیشرفت‌های چشمگیری را در گیمپلی بازی و طراحی مراحل آن مشاهده خواهیم کرد. حالا بر اساس ادعاهای این لیک‌کننده، در بازی The Last of Us Part 1 ارتقاهای زیادی در زمینه صداگذاری، انیمیشن‌ها، گرافیک و همچنین دسترسی‌های ویژه بازی برای افراد خاص داشته است، اما گیمپلی بازی همچنان مشابه نسخه سال 2013 از بازی The Last of Us است و بدون تغییر باقی مانده. این لیک‌کننده همچنین ادعا می‌کند بازی The Last of Us Part 1 هر دو مود 40fps و 60fps را برای تنظیم نرخ فریم دارد و همچنین از فناوری VRR نیز پشتیبانی می‌کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

از زمان رونمایی شدن بازی The Last of Us Part 1 همواره شاهد اعتراض خیلی از گیمرها بوده‌ایم که معتقدند این بازی صرفا برای دست یافتن به اهداف مالی در دست توسعه و انتشار قرار گرفته و از لحاظ هنری یا ارائه تجربه‌ای جدید از بازی The Last of Us هیچ حرف جدیدی برای گفتن ندارد. این نقطه نظرها مخصوصا با برچسب قیمت 70 دلاری این بازی حتی شدیدتر هم شدند و حالا در این موقعیت، ادعاهای مطرح شده از سوی این لیک‌کننده اصلا خوب به نظر نمی‌رسند. با این وجود هنوز مشخص نیست که این کاربر ردیت از چه طریقی به بازی The Last of Us Part 1 دسترسی پیدا کرده یا حتی ویدیویی هم از گیمپلی بازی منتشر نکرده و لیک‌ها صرفا شامل اسکرین‌شات‌هایی از مقدمه بازی هستند. از طرفی هم اگر در نظر بگیریم این لیک‌کننده صرفا با تجربه بخش مقدمه بازی نسبت به عدم پیشرفت بازی در مکانیزم‌های گیمپلی و هوش مصنوعی قضاوت کرده است، آنچنان قابل اطمینان نیست. چرا که این بخش از بازی قسمت مناسبی برای بررسی کامل گیمپلی و هوش مصنوعی دشمنان نیست و باید یک ارزیابی کامل‌تر همراه با دیگر مراحل بازی صورت بگیرد.

ناتی داگ پس از رونمایی بازی The Last of Us Part 1 اعلام کرد که پیش از عرضه این بازی در تاریخ 2 سپتامبر سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول PS5، جزئیات بیشتری را از گیمپلی این بازی و ارتقاهای صورت گرفته در بخش‌های مختلف آن به اشتراک خواهد گذاشت. از همین رو امیدواریم تجربه دریافت شده از سوی این لیک‌کننده، از روی نسخه‌های نهایی پروژه بازی The Last of Us Part 1 نبوده باشد و ناتی داگ بتواند در طول نمایش‌های پیش رو ثابت کند که این بازی از لحاظ مکانیزم‌های گیمپلی، طراحی مراحل و هوش مصنوعی همراهان و دشمنان، ارتقاهای چشمگیری داشته است.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 رویداد تخصصی محتوای متنی قلم