دانلود اپلیکیشن اندروید

قسمت جدید فرنچایز Tomb Raider با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست ساخت است

قسمت جدید فرنچایز Tomb Raider با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در دست ساخت است

خودتان را برای ماجراجویی جدید لارا کرافت در میان مقبره‌های تاریخی و خطر‌های پر فراز و نشیب با طعم نسل نهم آماده کنید.

مدت زمان قابل توجهی از آخرین باری که ماجراجویی لارا کرافت را در فرنچایز Tomb Raider تجربه کرده‌ایم می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای بازگشت این سری به صنعت بازی‌های ویدیویی رسیده است. در جریان اخیر استریم لایو اپیک گیمز که شخصی‌سازی‌شده برای موتور گرافیکی آن‌ها یعنی State of Unreal بود، چندین توسعه‌دهنده از سراسر صنعت در مورد همکاری با اپیک گیمز و استفاده از Unreal Engine 5 صحبت کردند که از مهم‌ترین آن‌ها استودیوهای CD Projekt Red برای بازی The Witcher 4 و استودیوی سازنده بازی Gears یعنی The Coalition بودند.

توسعه‌دهنده دیگری که روی صحنه آمد و اطلاعیه مهمی را ارائه داد، استودیوی Crystal Dynamics بود؛ دالاس دیکینسون که می‌توان او را مدیر کل فرنچایز Tomb Raider دانست، تأیید کرد که این استودیو در حال حاضر قسمت جدید Tomb Raider را توسعه می‌دهد که قرار است به وسیله Unreal Engine 5 ساخته شود. جزئیات دیگری در مورد بازی وجود ندارد و تنها باید به همین تأیید اولیه بسنده کنیم اما مشخصا این بازی در مراحل ابتدایی تولید قرار گرفته است.

آخرین قسمت از فرنچایز Tomb Raider در سال ۲۰۱۸ با نام Shadow of the Tomb Raider ساخته شد که توسط Eidos Montreal ساخته شد و در آن زمان استودیوی Crystal Dynamics در حال توسعه بازی Marvel’s Avengers بود. آخرین بازی از این سری که توسط کریستال داینامیکز ساخته شد، عنوان Rise of the Tomb Raider و در سال ۲۰۱۵ بود.

هر دو بازی قبلی Tomb Raider توسط موتور اختصاصی این استودیو به اسم Foundation ساخته شده بود، بنابراین شاید جالب باشد که ببینیم حالا که این استودیو تصمیم گرفته است که موتور گرافیکی خود را به Unreal Engine 5 تغییر دهد، این فرنچایز دستخوش چه تغییراتی ظاهری و بصری خواهد شد.

در طول ارائه دیکینسون در State of Unreal، او گفت که موتور گرافیکی Unreal Engine 5، «تجربه‌های داستان گویی و گیم‌پلی سطح بعدی» را امکان‌پذیر می‌کند. اما او خاطرنشان کرد که «حفظ وفاداری» برای آن‌ها بسیار حائزاهمیت است و ساختن «تجربه اکشن ماجراجویی سینمایی با کیفیت بالا» از مهم‌ترین اهداف آن‌ها است.

در ژانویه سال گذشته، درحالی‌که این شخص در مورد آینده این سری صحبت می‌کرد، از طرفداران این فرنچایز خواسته بود که صبر پیشه کنند و گفت که در آینده به دنبال یکپارچه‌سازی جدول زمانی Tomb Raider است. باید دید که اخبار بعدی مرتبط با این بازی، این فرنچایز را به چه سمتی هدایت خواهد کرد.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو