دانلود اپلیکیشن اندروید

اندازه نقشه بازی Dying Light 2 مشخص شد

اندازه نقشه بازی Dying Light 2 مشخص شد

به عنوان یک بازی جهان باز ماجراجویی در سبک ترسناک، طبیعتاً سازندگان باید مقیاس بسیار بزرگی را برای بازی خود در نظر داشته باشند. به همین خاطر نیز استودیوی لهستانی تک لند (Techland) برای بازی جدید خود یعنی Dying Light 2 از الگرویتم‌های بزرگی در جهت توسعه نقشه این بازی استفاده کرده است. برای مطالعه ادامه این خبر با کاروتک همراه باشید.

از زمان معرفی نسخه دوم سری بازی محبوب Dying Light توسط استودیوی تک لند، بسیاری از بازیکنان با توجه مقیاسی که در بسته الحاقی Dying Light The Foloowing مشاهده کرده بودند، دوست داشتند بدانند که سایز نقشه نسخه دوم این مجموعه چه مقدار گسترده‌تر از نسخه اول است. اگر از قبل پیش‌نمایش‌های این بازی را در اینترنت ماطلعه یا مشاهده کرده باشید، پس طبیعتاً اطلاعات بیشتری نسبت به سایر کاربران در اختیار دارید، اما برای آن دسته از کسانی که هیچ اطلاعی از مقایس نقشه بازی Dying Light 2 ندارند، باید گفت که نقشه نسخه دوم به‌شدّت بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنند.

ماه‌ها پیش قبل از انتشار این بازی، توسعه‌دهندگان اطلاعات زیادی را در مورد پروژه در حال ساخت خود با بازیکنان و مخاطبان به اشتراک گذاشته بوده‌اند. در آن زمان سازندگان با سری برنامه ویدیویی Dying Light 2 – Ask Me Anything به یکی از سؤالات پر تکرار مخاطبان در خصوص مقیاس و اندازه نقشه بازی مذکور جواب داده‌اند. در این قسمت اول این ویدیو کست، آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala) به عنوان طارح ارشد Dying Light 2 گفت که اندازه نقشه چیزی برابر با هفت کلیلومتر مربع است.

این رقم در مقایسه با عنوان قبلی، گستردگی قابل توجه‌ای را در  اختیار دارد و سازندگان برای توسعه آن اطمینان حاصل‌ کرده‌اند که بازیکنان بتوانند به سهولت در تمام نقاط به‌راحتی جا‌ به جا شده یا به کاوش و اکتشاف محیط بپردازند تا جنبه‌های اکشن و ماجراجویی به قوّت خود باقی بماند. آقای اسمکتالا در این باره اذعان می‌کند که:

« ما نقشه را دو برابر اندازه آنچیزی که در Dying Light 1 بود در نظر می‌گیریم. این یک پاسخ ساده برای ما است چراکه مقایس نقشه بازی فقط به عریض بودن آن بستگی ندارد. فقط تصور کنید که صدها ساختمان وجود دارد و هر کدام از آن‌ها شامل چند طبقه می‌‌شود. حتی آسمان‌ خراش‌ها، پشت بام‌ها، پل‌ها قابلیت گشت‌و‌گذار دارند. بنابراین می‌توانید تصور کنید که فضای واقعی که در بازی مشاهده خواهید کرد، چقدر بزرگ است.»

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند انتظار تماشای مکان‌ها و نقاط دیدنی  به همراه عناصر شگفت‌انگیز Real Time را در هر کجای نقشه داشته باشند. همچنین برای تکمیل روند ماجراجویانه مخاطبان، چرخه شب و روز به صورت داینامیک و مثل نسخه اول در بازی وجود دارد که می‌تواند از سرعت گشت‌و‌گذار شما کاسته یا به آن بیافزاید. بازی Dying Light 2 هم اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا مقایس بزرگ نقشه‌ بازی‌ها برای شما اهمیت دارد؟ با توجه به تجربه بازی Dying Light – The Following، آیا سازندگان موفق می‌شوند عناصر ماجراجویانه آن بازی را به صورت عمیق‌تر در این عنوان پیاده‌سازی کنند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو