دانلود اپلیکیشن اندروید

بازی بقای جدید اکتیویژن، پنج سال در دست توسعه بوده است

بازی بقای جدید اکتیویژن، پنج سال در دست توسعه بوده است

اکتیویژن به وضوح قصد ندارد تا جزئیات زیادی را از بازی جدید در دست ساخت خود منتشر کند زیرا تنها مشخصاتی که از بازی منتشر کرده، عنوان بازی بقای ناشناس (Unannounced Survival Game) است؛ ولی از صحبت‌‌های توسعه‌دهندگان حال و سابق اکتیویژن بلیزارد می‌توان دوتا نکته را متوجه شد. اول اینکه بازی افرادی که از جزئیات این بازی اطلاع دارند، نسبت به آن هیاهوی زیادی دارند و دوم اینکه این بازی بیش از چهار و نیم به نوعی در دست توسعه بوده است.

توسعه Unanlanned Survival Game توسط کریگ آمای (Craig Amai)، هدایت می‌شود که در توییتی اعلام کرد بازی به عنوان یک humble pitch در رایانه‌ی شخصی او اجرا شده است. بر طبق آنچه که در صفحه‌ی لینکدین آمای نشان داده می‌شود، وی تیم توسعه‌ی World of Warcraft را در جولای ۲۰۱۷ ترک کرده و رهبری توسعه‌ی بازی بقاء چهار سال و هفت ماه پیش شروع کرده است.

آمای سابقه‌ی کاری طولانی را در اکتیویژن بلیزارد دارد. طبق رزومه‌‌اش در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک گیم‌ مستر ارشد به اکتیویژن بلیزارد پیوست و ظرفیت‌های مختلف پشتیبانی از مشتریان درون بازی، در درجه‌ی اول برای World of Warcraft، ارائه کرد. او بعداً یک طراح ارشد در WoW شد و بعد از رهبری طراحی کوئست‌ها را برعهده گرفت. آمای بخش زیادی از زمان خود در اکتیویژن را صرف توسعه‌ی این بازی بزرگ کرد تا سال ۲۰۱۷ که تیم توسعه‌ی بازی را ترک کرد تا بتواند روی بازی بقاء جدید این شرکت کار کند.

چیز دیگری که از بازی می‌دانیم این است که بازی در حال حاضر قابل بازی است چرا که مایک یابارا، رئیس بلیزارد در توییترش اعلام کرده که ساعت‌های زیادی با تیم توسعه مشغول این بازی کردن آن بوده است. اطلاعات دیگری از بازی که امروز متوجه آن شدیم، کار کردن جفری ویرچ (Geoffrey Virtue)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی Teamfight Tactics در Riot، بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ روی بازی بقای بلیزارد به عنوان هم‌رهبر (co-leader) بوده است.

Virtue در مورد این هفته در مورد بازی بقا بلیزارد گفت:

این پروژه‌ای است که تحت تأثیر زیادی بر صنعت گیم خواهد.

در جولای امسال، بازی بقا بلیزارد به مدت پنج سال است که در دست توسعه بوده اما ما نمی‌دانیم که از این مدت، چه مقدار صرف مفهوم‌سازی و آزمایش کردن مفاهیم بازی شده است. ما پروژه‌هایی را دیده‌ایم که برای یک دهه یا بیشتر قبل از انتشار استارت می‌خوردند. بازی دیگری که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شده، The Elder Scrolls 6، اولین بار در سال ۲۰۱۸ مورد استارت خورد و در حال حاضر هنوز در مرحله طراحی است، درحالی‌که Bethesda هنوز روی انتشار Starfield تمرکز دارد. حتی پس از اینکه The Elder Scrolls 6 به صورت کامل وارد مرحله‌ی تولید شود، احتمالا مدت‌های شاهد انتشار آن نخواهیم بود.

به‌نظر می‌رسد که بازی بقاء بلیزارد بیشتر از یک دسته مدارک باشد. حدود یک سال پیش، آمای یک لیست شغلی برای یک رهبر طراح محتوا در لینکدین به اشتراک گذاشت، این شغل همان عنوانی است که یک بازی در حال تولید، به آن نیاز دارد و این یعنی بازی در حال تولید بوده. اگرچه در اطلاعیه این هفته‌ی بلیزارد گفته شد که این پروژه هنوز در مرحله‌ی اولیه قرار دارد و بلیزارد درحالی استخدام چندین طراح است تا بتوانند پایه‌های بازی را پیاده‌سازی کنند.

برای انتشار بازی بقا زمان زیادی را باید منتظر بمانیم چرا که این استودیو در حال حاضر بازی‌های Diablo 4 و Overwatch 2 را در صف انتظار برای انتشار دارد. اگر آمای قصد دارد تا این بازی را بین دیگر‌ بازی‌های این ژانر محبوب کند، باید حداقل یک نسخه‌ی آلفا از این بازی را پیش از انتشار، برای بازیکنان علاقه‌مند منتشر کند.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو