این حق اختراع جدید که توسط استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یا همان EA به ثبت رسیده، میتواند خرابیهایی که منجر به از دست رفتن وضعیت ثبات سرور میشود را بهبود ببخشد و بازیکنان با شرایط بهتری به سرورهای این کمپانی متصل شوند. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
اخیراً استودیوی الکترونیک آرتز ( Electronic Arts) حق اختراعی را ثبت کرده است که میتواند منجر به اتصال آنلاین بهتری برای بازیکنان بازیهایی نظیر مجموعه FIFA و Battlefield شود. اگرچه این پنتنت که « ارائه محتوای بازی ویدیویی به یک بازی متصل آنلاین» نام دارد، برای اولین بار توسط شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۰ میلادی ثبت شده بود، اما اخیراً از این حق اختراع رونمایی شده است. به طور خلاصه، حق اختراع در واقع بر یادگیری ماشینی تمرکز دارد، اما از این شکل از فناوری برای تجزیه و تحلیل ارتباط یک بازیکن در زمان واقعی استفاده میکند.
سرورهای الکترونیک آرتز از فناوری این پنتنت برای مطالعه درخواستهای ارسال شده توسط بازیکنان به سرور استفاده خواهند کرد و استنباط میکنند که خود سرور چقدر در انجام درخواستهای مخاطبان قابل اعتماد و پایدار است. سپس فنآوری یادیگری ماشینی این نتایج را به دست میآورد و آنها را از طریق مسیر احتمالی آزمایش میکند تا اینکه سرورهای دیگر آشکارا قادر به پاسخ درخواست بازیکنان روی بازی درحال پخش باشند.
همه این موضوعات به آنجایی ختم میشود که کمپانی الکترونیک آرتز میتواند آزمایشهایی را روی سرورهای عناوینی که در حال حاضر هنوز زنده هستند، اجرا کند. بنابراین سرورهای FIFA و Battlefield میتوانند شاهد این نبوغ و پیشرفت بسیار عالی باشند که البته به طور دقیق نمیدانیم که در چه زمانی این پنتنت جدید شرکت روی سرورها مشغول به کار میشود. کل حق اختراع جدید برای اعضای شرکت الکترونیک آرتز هم مفید خواهد بود، چراکه به همه آنها نشان میدهد که قبل از ارسال درخواست بازیکنان برای اتصال به بخش آنلاین، کدام یک از سرورها توانایی پاسخگویی را دارند و کدام یک دیگر هم باید برای تعمیر از دسترس خارج شوند. به هر حال برای دریافت آخرین اخبار پیرامون کمپانی الکترونیک آرتز و محصولات جدیدش، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا این پنتنت جدید الکترونیک آرتز را راهی برای پیشرفت این کمپانی میدانید؟ فکر میکنید بازیهای استودیوی یاد شده مثل سری بازی FIFA و Battlefield چه تغییرات عمده و اساسیای را در بخش آنلاین و چندنفره تجربه کنند؟ فکر میکنید در چه زمانی استودیوی مورد بحث، به اعمال اختراع جدید خود روی سرورهای شرکت میپردازد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.