دانلود اپلیکیشن اندروید

کارگردان Elden Ringدر مورد سختی بازی گفت است بیشتر بازیکنان آن را تمام خواهند کرد

کارگردان Elden Ringدر مورد سختی بازی گفت است بیشتر بازیکنان آن را تمام خواهند کرد

کمتر از یک ماه تا انتشار Elden Ring باقی مانده است. برخی از مردم نمی‌توانند صبر کنند تا بازی منتشر شود و شروع به بازی کنند. برخی دیگر از طرفداران هم سعی می‌کنند تا از هرگونه خبری در مورد بازی تا زمان انتشار دوری کنند چرا که نمی‌خواهند بازی برای آن‌ها اسپویل شود.

هیدتاکای میزاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای این موضوع را مطرح کرده است و می‌گوید که اگرچه قصد نداشته‌اند Elden Ring را آن‌طور که برخی انتظار داشته‌اند، ساده‌ کنند، اما او فکر می‌کند که افراد بیشتری می‌توانند این بازی را در مقایسه با بازی‌های قبلی FromSoftware به پایان برسانند.

میازاکی در پاسخ به سؤالی که درباره‌ي میزان سختی و دسترسی بازی بود که در وبلاگ پلی‌استیشن پرسیده شد، سعی کرد بیشتر در مورد تفاوت‌های بازی‌های دارک‌سولز صحبت کند، پیش از آن‌که وارد موضوع چرا او امیدوار است که Elden Ring بازیکنان را کمتر تحت فشار قرار دهد، شود. او گفت:

احساس می‌کنم رویکرد ما به این بازی‌ها، نه فقط Elden Ring، طراحی آن‌ها برای تشویق بازیکن در غلبه بر مشکلات است. ما سعی نمی‌کنم سختی را به بازی اضافه کنیم یا کاری کنیم که بازی سخت شود. ما از بازیکنان می‌خواهیم از حیله‌گری‌های متعددی در بازی استفاده کنند، بازی را مطالعه کنند، اتفاقات را به خاطر بسپارند و از اشتباهات خود درس بگیرند.

کارگردان بازی ادامه داد:

ما نمی‌خواهیم که بازیکنان احساس کنند که بازی به‌طور ناعادلانه‌ای تنبیه کننده‌است. بلکه می‌خواهیم این شانس را داشته باشید که در یک رویارویی دشوار پیروز شوید و پیشرفت کنید. ما می‌دانیم که بازی‌های شبیه به Souls به‌طور منظم با سطوح دشوار غیرممکن و موانع زیاد همراه هستند، اما سعی می‌کنیم بازی‌ها را طوری طراحی کنیم که چرخه‌‌ی تلاش‌های مکرر برای غلبه بر این چالش‌ها به خودی خود لذت بخش شود. بنابراین امیدواریم با Elden Ring و گزینه‌های جدیدی که ارائه می‌دهد، از این نظر موفقیت‌آمیز باشد.

آن گزینه‌های جدید همان‌طور که در مصاحبه‌ی قبلی اشاره شد، شامل فرصت‌های بیشتری برای رفتن و دور زدن دشمنان و باس‌فایت‌‌ها و همچنین رفتن و کاوش کردن در بخش‌های دیر از جهان باز بازی است. میازاکی همچنین تکرار کرد که قابلیت چند نفره‌ی بازی این بار در دسترس خواهد بود و به بازیکنان کمک می‌کند تا زمانی که در مراحل سخت هستند، درخواست پشتیبانی کنند. میازاکی گفت:

در Elden Ring، ما عمدتاً سعی نکرده‌ایم سختی بازی را کاهش دهیم اما فکر می‌کنم این با بازیکنان بیشتری آن را به پایان برسانند.

او در بخش دیگری از این مصاحبه ادامه داد:

به‌طور کلی، من دوست دارم بازیکنان جدید احساس کنند تحت فشار نیستند و بتوانند به اصل بازی و گیم‌پلی آن نزدیک شوند. من نمی‌خواهم سبک بازی یا مسیری را به آن اعمال کنم زیرا دوست دارم آن‌ها این حس آزادی را تجربه کنند. من متوجه هستم درحالی‌که ما  بازی‌هایی را با سطح بالایی از چالش ارائه می‌کنیم، آن‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که غلبه بر آن‌ها به بازیکنان احساس رضایت دهد. با همه‌ی این‌ها من نمی‌خواهند که بازیکنان جدید بیش از حد نگران این مشکل یا برای آن استرس داشته باشند.

بازیکنان سال‌ها است که در مورد اینکه آیا بازی‌های Souls باید تنظیماتی را برای بخش سختی خود داشته باشند، بحث می‌کنند و درحالی‌که صنعت بازی به‌طور کلی به سمت دسترسی بیشتر بازی‌ها به انواع مختلف گرایش پیدا کرده، FromSoftware عقب مانده است. درحالی‌که هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که مجموعه کامل گزینه‌های دسترسی و سفارشی‌سازی Elden Rings چه خواهد بود، به نظر می‌رسد که ماهیت جهان‌باز خود بازی، ممکن است تا حد زیادی به ملاقات انواع مختلف بازیکنان در جایی که آن‌ها هستند کمک کند و گهگاهی بازیکنان بتوانند راه‌حل‌های دسته‌جمعی را برای اتمام بازی پیدا کنند.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو