دانلود اپلیکیشن اندروید

کارگردان بازی Elden Ring: دشواری در بازی‌هایمان بخشی از هویت ما است

کارگردان بازی Elden Ring: دشواری در بازی‌هایمان بخشی از هویت ما است

در مصاحبه اخیر وب سایت نیویورکر (The New Yorker) با آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی موفق Elden Ring و رئیس استودیوی فرام سافتور (FromSoftware)، رویکرد نمادین و وحشیانه‌ استودیوی سازنده در قبال درجه سختی عناوینشان برای مخاطبان روشن شد. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

بر کسی پوشیده نیست که بازی‌های استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به دلیل سختی‌ بیش‌از حد و بی‌رحامنه در نزد بازیکنان شناخته می‌شود و به همین دلیل، هر بازی‌ای که از این توسعه‌دهنده معرفی می‌شود، سیل عظیمی از درخواست کاربران مبنی بر اضافه شدن درجه تجربه آسان به محتوای آن عنوان هم در فضای مجازی سرازیر می‌شود. همان‌طور که ممکن است تصور کنید، هرگز نتیجه قطعی برای چنین بحثی وجود ندارد؛ اما خالق مجموعه‌های محبوب استودیوی یادشده، یعنی آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، افکار خودش را در مورد موضوع مورد بحث با مخاطبان درمیان گذاشت.

میازاکی در مصحابه اخیرش با خبرگزاری The New Yorker در مورد اینکه سخت بودن بخش مهمی از جذابیت بازی‌ها است، صحبت کرد؛ به‌طوریکه این سختی‌ها بخشی از هویت فرانچایز‌های و خود استودیوی سازنده شناخته می‌شود. به گفته اقای میازاکی، سختی عناوین تولیدی استودیوی فرام‌سافتور به تجربه بازیکنان معنا می‌بخشد و به همین دلیل، تیم توسعه‌دهنده در حال حاضر قادر به کنار گذشتن امضای کار خودش (ایجاد درجه سختی‌های طاقت‌فرسا) نیست. ایشان در خصوص درجه سختی بازی‌هایش می‌گوید:

ما همیشه به دنبال پیشرفت‌ هستیم، اما به‌طور خاص در بازی‌هایمان، [درجه] سختی موردی است که به تجربه معنا می‌بخشد. بنابراین این چیزی نیست که ما در حال حاضر قادر به ترک آن باشیم. این هویت ما است.

علاوه بر این، او همچنین احساسات خودش را نسبت به طرفداران زیادی که می‌خواهند بر چالش‌های عناوین استودیوی غلبه کرده، اما نمی‌توانند و تلسیم می‌شوند، اضهاراتی بیان کرد:

من از هر کسی که احساس می‌کند در بازی‌هایم سختی‌های زیادی برای غلبه‌کردن وجود دارد، عذرخواهی می‌کنم. من فقط می‌خواهم هرچه بیشتر  بازیکنان بتوانند لذتی را که از غلبه بر سختی‌ها ناشی می‌شود، تجربه کنند.

آخرین ساخته استودیوی فرام سافتور به هدایت آقای میازاکی، همان بازی Elden Ring بود که به‌تازگی عرضه شده و با استقبال بسیار عالی مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد. در زمان نگارش این خبر، متای کلی بازی Elden Ring در وب سایت امتیازدهی متاکریتک روی عدد فوق‌العاده ۹۷ قفل شده که امروزه، بزرگ‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ لقب گرفته است. برای مطالعه اخبار رسمی پیرامون این بازی و استودیوی فرام سافتور، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید. بازی Elden Ring هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایک سباکس سری ایکس،‌ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه بازی Elden Ring شده‌اید؟ اگر جوابتان مثبت است، آیا خرید آن را به سایر کاربران و دوستان خود پیشنهاد می‌کنید؟ چنددرصد با حرف‌های آقای میازاکی مبنی بر سختی‌ عناوین تحت هدایت او موافق هستید؟ فکر می‌کنید لذتی که از این نوع از سختی‌ها به دست می‌آید، خیلی بهتر از سایر تجربه‌هایی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی داشتیم؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو