دانلود اپلیکیشن اندروید

استودیوی Eidos Montreal در حال کار روی چندین پروژه به وسیله موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ است

استودیوی Eidos Montreal در حال کار روی چندین پروژه به وسیله موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ است

آقای دیوید آنفوسی (David Anfossi)، رئیس استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، می‌گوید که پیوستن گروه‌ بازی‌سازی موجود در آن استودیو به کمپانی امبرسر (Embracer)، شرکت را به سطح بعدی می‌برد و استعدادهای جوان جذب شده، بازیکنان و شما را بسیار خوشحال می‌کند. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

کمپانی امبرسر گروپ (The Embracer Group) امروز چندین استودیو از هولدینگ اسکوئر انیکس (Square Enix) مانند ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، اسکوئر انیکس مونترال (Square Enix Montreal) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) را با مبلغ هنگفت ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد.

در کنفرانس خبری اخیر، هر یک از مدیران استودیوهای یادشده در مورد پروژه‌های مختلف خود، شرایط گذشته و حال به همراه میزان فروش بازی‌های خود صحبت کرده‌اند که در سایر اخبار به شرح آن‌ها می‌پردازیم. در همین حین بود که آقای دیوید آنفوسی (David Anfossi)، رئیس استودیوی ایدوس مونترال (Eidos Montreal)، گفت که استودیو تحت هدایت ایشان روی چندین پروژه به واسطه موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) کار می‌کنند.

این تصمیم برمبنایی گرفته شده که استودیوی سازنده روی موتور جدید بازی‌سازی به همراه فناوری‌های اختصاصی خود کار کند تا روی محتواهای آینده تیم توسعه‌دهنده تمرکز کند. درحالی‌که آقای آنفوسی هیچ اطلاعاتی در خصوص پروژه‌های بعدی‌ استودیواش به خبرنگاران ارائه نکرد، اما ایشان اظهار داشت که این استودیو برای همیشه خانه فرانچایز‌های Thief و Deus EX خواهد بود. اگرچه او کمی در مورد بازی Deus Ex و تاریخچه آن صحبت کرد، اما تأیید نشد که آیا سانده دوباره از این فرانچایز حمایت خواهد کرد یا خیر.

آقای آنفوسی در پایان صحبت‌های خود اضهار داشت که عضویت در گروه امبرسر، سطح استودیوی ایدوس را بالاتر برده و استعدادهای جذب شده در این استودیو می‌تواند بازیکنان و شما [خبرنگاران] را بسیار خوشحال کند. در حال حاضر، تیم توسعه‌دهنده دارای چهار تیم خلاق با ۴۴۲ کارمند از دفتر اصلی واقع شده در مونترال است. آخرین بازی‌ای که این استودیو به خلق آن مشغول بود، بازی Guardians of the Galaxy بود که فروش آن کمتر از انتظارات کمپانی اسکوئر انیکس واقع شد.

اگرچه استودیوی کریستال داینامیکس قبلاً تأیید کرد که در حال کار روی بازی بعدی مجموعه Tomb Raider با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ است، اما جالب است بدانید که استودیوی ایدوس مونترال هم با استفاده از همین موتور بازی‌سازی تازه مشغول ساخت عناوین بعدی خودش خواهد بود.

استودیوهای توسعه‌دهنده دیگری هم این موتور بازی‌سازی را به خوبی تحسین کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به استودیوی کوالیشن (The Coalition)، که نسخه آزمایشی بازی The Cavern را به واسطه همان موتور گرافیکی تولید و منتشر کرده بود، به همراه استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اشاره کرد که می‌خواهد نسخه بعدی مجموعه The Witcher را به وسیله آنریل انجین ۵ بسازد. برای مطالعه آخرین اخبار پیرامون استودیوی ایدوس مونترال و پروژه‌های در دست تولیدش، وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم با خریداری شدن استودیوی‌های زیرمجموعه اسکوئر انیکس به صورت دسته جمعی موافق هستید؟ به نظر شما استفاده از موتور گرافیکی جدید آنریل انجین ۵ چگونه می‌تواند سطح جلوه‌های بصری بازی‌های آینده این صنعت را ارتقاء دهند؟ آیا کنسول‌های کنونی می‌توانند بازی‌های ساخته شده به وسیله این موتور گرافیکی را بالاخره روی خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه به تصویر بکشند؟ آیا فکر می‌کنید در آینده استودیوی‌های بازی‌سازی بزرگ و کوچک دیگری از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ برای توسعه عناوین بزرگ و محبوب استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات موجود در صنعت بازی‌های رایانه‌ای را از طریق صفحه اصلی پیگیری کنید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو