دانلود اپلیکیشن اندروید

سازندگان سابق بازی The Witcher 3 از بازی جدید خود در استودیوی Dark Passenger رونمایی کردند

سازندگان سابق بازی The Witcher 3 از بازی جدید خود در استودیوی Dark Passenger رونمایی کردند

استودیوی Dark Passenger که متشکل از سازندگان سابق بازی The Witcher 3 است، به تازگی از بازی چندنفره خود در سبک اکشن و مخفی‌کاری رونمایی کرده‌اند.

در سال 2021 استودیوی CD Projekt Red به صورت رسمی از یک مانگای جدید رونمایی کردند که با اقتباس از دنیای سری بازی The Witcher ساخته شده بود و با اسم The Witcher: Ronin نیز شناخته می‌شد. در مانگای The Witcher: Ronin شاهد یک بازنگری کاملا متفاوت از شخصیت گرالت و همراهانش بودیم که اینبار به ژاپن فئودالی سفر کرده‌اند و ماجراجویی‌های جدیدی را در این قلمرو رقم می‌زنند. حال به تازگی مشخص شده است که استودیوی Dark Passenger که با اعضای سابق استودیوی CD Projekt Red و سازندگان بازی The Witcher 3 تشکیل شده است، پا را فراتر از یک مانگای ساده گذاشته و قصد دارد یک بازی ویدیویی کامل را با اقتباس از مانگای The Witcher: Ronin به انتشار برساند.

بازی جدید استودیوی Dark Passenger که با اقتباس از مانگای The Witcher: Ronin ساخته شده است، یک بازی چندنفره و آنلاین خواهد بود که در گیمپلی خود المان‌هایی از ژانر اکشن و مخفی‌کاری را جای داده است و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، در ژاپن فئودالی جریان خواهد داشت.

موسسین استودیوی Dark Passenger یعنی جیکوب بن (Jakub Ben) و مارسین میکالسکی (Marcin Michalski) هر دو سابقۀ کار بر روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بسته‌های الحاقی آن را به عنوان عضوی از استودیوی CD Projekt Red در کارنامۀ کاری خود به ثبت رسانده‌اند. جیکوب بن به عنوان هنرمند طراح سینماتیک و هماهنگ‌کنندۀ تیم هنری، و مارسین میکالسکی هم به عنوان هنرمند طراح محیط در پروسۀ ساخت بازی The Witcher 3 در استودیوی CD Projekt Red فعالیت داشته‌اند. میکالسکی بعدها به عنوان طراح ارشد در پروسۀ ساخت بازی Gwent و بازی Thronebreaker نیز مشارکت داشته است. این دو همچنین در پروسۀ ساخت بازی Cyberpunk 2077 نیز مشارکت داشته‌اند و به عنوان عضوی از استودیوی Realtime Warriors که در آن زمان با استودیوی CD Projekt Red وارد همکاری شده بود، وظیفۀ ساخت سینماتیک‌های تلویزیونی درون بازی Cyberpunk 2077 را برعهده داشتند.

بازی‌ای که هم‌اکنون در استودیوی Dark Passenger درحال ساخت است و هنوز عنوان رسمی آن نیز مشخص نشده است، در واقع نخستین بازی ساخته شده توسط این دو نفر، پس از جدایی‌شان از استودیوی CD Projekt Red است. گیمپلی این بازی از زاویه دوربین اول شخص دنبال خواهد شد و تجربۀ کلی بازی شامل یک بخش چندنفرۀ بزرگ با پشتیبانی از بخش‌های PvP (بازیکن بر علیه بازیکن) و PvE (بازیکن بر علیه دشمن هوش مصنوعی) است و بازی به طور کامل توسط موتور بازیسازی Unreal Engine 5 درحال ساخت است. در وبسایت رسمی استودیوی Dark Passenger در رابطه با این بازی نوشته شده است:

هدف ما خلق یک تجربۀ آنلاین بسیار هیجان‌انگیز است که روی مشارکت و رقابت بازیکنان تمرکز می‌کند. ما حسابی توسط تعاملات بین فردی، اتحادها، رویارویی‌های جسورانه و رویدادهای غیرمنتظره شگفت‌زده شده‌ایم. برای منحصر به فرد و خاص جلوه دادن هر بازی (منظور مچ‌های مختلف در همین بازی است) ما راه‌حل‌های پیشرفته و روندی را به کار گرفته‌ایم که کاملا مبتنی بر عملکرد بازیکن کار می‌کنند. درحالی که هدف برای تمامی بازیکنان یکسان است، هر بار دست یافتن به آن نیازمند یک رویکرد کاملا متفاوت و استفاده از تاکتیک‌ها و مسیرهای جدید است.

سازندگان بازی در استودیوی Dark Passenger از طریق وبسایت رسمی خود اطلاعات هیجان‌انگیزی هم در رابطه با گیمپلی بازی به اشتراک گذاشته‌اند و در این رابطه می‌گویند:

سیستم حرکات در بازی ما به بازیکنان اجازه می‌دهد حرکت‌های بسیار شگفت‌انگیزی را در بازی پیاده‌سازی کنند. برای مثال بازیکن می‌تواند بر روی تیری که توسط کمان یک بازیکن دیگر شلیک شده، سوار شود و همزمان با تیر حرکت کند. یا صعود سریع از سطوح افقی به کمک قلاب‌های شوکو (shuku) یا استفاده از نیزه‌های یاری (yari) به عنوان یک میله برای پریدن از روی موانع مختلف.

در میان طیف وسیعی از سلاح‌های مختلف در زرادخانۀ بازیکن، سلاح‌هایی مثل کاتانا، تانتوهای کوتاه و شمشیرهای واکیزاشی، زنجیرهای کوساریگاما، شوریکن‌ها، چاقوهای پرتابی کونای و تعداد زیادی از سلاح‌های سنتی ژاپنی وجود دارند. درگیر شدن در قالب مبارزات نزدیک نیز در بازی وجود دارد و رویۀ آن به مقدار چابکی بازیکن و تاکتیک‌های به کار رفته در مشارکت‌های نزدیک با هم‌تیمی‌ها بستگی دارد.

سازندگان بازی در استودیوی Dark Passengers همچنین وعدۀ طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای شخصی‌سازی بازیکن و تجهیزات آن داده‌اند. از جمله دوجوهای (محل تمرین مبارزین در ژاپن فئودالی) طراحی شده توسط بازیکن که می‌توانند در آن همراه با بازیکنان دیگر به تمرین کردن بپردازند. سازندگان بازی در یک نشست خبری همچنین تاکید کرده‌اند که این بازی یک بازی MMO نیست و صرفا یک بازی چندنفرۀ مچ‌محور خواهد بود که المان‌های سبک اکشن و مخفی‌کاری را نیز در خود جای داده است. زاویه دوربین بازی در طول گیمپلی نیز کاملا اول شخص خواهد بود و تنها در برخی موقعیت‌های ویژه شاهد سوم شخص شدن دوربین خواهیم بود.

سازندگان بازی همچنین تایید کرده‌اند که بازی آن‌ها به جز قسمت مربوط به دوجوها که می‌توانید تنهایی به تمرین کردن بپردازید، هیچ محتوای تک‌نفره‌ای نخواهد داشت و خبری هم از بخش داستانی یک نفره نخواهد بود. با این وجود استودیوی Dark Passenger اعلام کرده است که علاقۀ زیادی به توسعۀ دنیای این بازی در آینده دارد و باید ببینیم در طول چند سال آینده در صورت به موفقیت رسیدن این بازی، چه سرنوشتی در انتظار آن خواهد بود. از طرفی نیز استودیوی Dark Passenger همچنان درحال جذب نیروهای جدید است و اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد تعدادی از همکاران سابق خود در استودیوی CD Projekt Red را نیز وارد استودیوی Dark Passenger کند.

 

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو