1%

بتل‌پس بازی Halo Infinite حرکات رقص برای Spartans ندارد

Halo Infinite

نگاهی دقیق‌تر به آنچه که 343 Industries برای بتل‌پس بازی Halo Infinite در نظر دارد؛ با کاروتک همراه باشید. 

در ماه ژوئن، 343 Industries تأیید کرد که بازی Halo Infinite از بتل‌پس‌های متعدد به‌همراه به‌روزرسانی‌های چند نفره فصلی استفاده خواهد کرد. برخلاف بتل‌پس‌های مشابه در بازی‌های دیگر، بازی Halo Infinite منقضی نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در هر زمانی دریافت کنندغ حتی اگر فصلی که با آن مرتبط هستند تمام شده باشد. توسعه‌دهندگان در مصاحبه با IGN اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد آن سیستم و آنچه بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند؛ نشان دادند و گفتند:

فقط یک بتل‌پس می‌تواند در هر زمان فعال باشد و متأسفیم که نمی‌توانیم جوایز را دوبرابر کنیم؛  اما بازیکنان بتل‌پس‌های متعدد را می‌توانند به دلخواه خود عوض کنند. آیتم‌های شخصی‌سازی افسانه ای تقریباً هر سه ماه یکبار در هر بتل‌پس ظاهر می‌شوند و جوایز رویداد جدا از بتل‌پس خواهد بود. 343 همچنین اشاره کرد که گذرنامه نبرد پرواز آزمایشی نشان‌دهنده آنچه در نسخه کامل خواهد بود؛ نیست.

رئیس طراحی بازی Halo Infinite جری هوک گفت که وقتی 10 دلار می‌گذاری؛ آن 10 دلار را نگه می‌داریم. فصل اول Halo Infinite Heroes of Reach نام خواهد داشت و بتل‌پس با تم Reach خواهد بود. همه بازیکنان در بازی چند نفره Halo Infinite Mk را دریافت خواهند کرد. هسته زره MK VII، اساساً یک مجموعه پایه از زره است که می‌تواند با قطعات مشابه شخصی‌سازی شود و سپس می‌تواند Mk مختلف کسب کند. قطعات VII، مانند شانه ها، کلاه ایمنی، و گیره ها، برای تنظیم آن. همچنین فرصتی برای باز کردن قفل Mk وجود خواهد داشت. هسته زرهی V و گزینه‌های شخصی‌سازی آن نیز وجود دارد.

هوک در ادامه افزود:

زمانی که ما به Heroes of Reach و آنچه طراح اصلی پیشرفت، کریس بلوم و تیم گرد هم آمدند؛ نگاه می‌کردیم تا مطمیئن شویم که یک مدل واقعا عالی از نحوه تلاش ما برای گفتن یک داستان بصری با بتل‌پس شخصیت‌ها، اساساً در همه موارد به‌خصوص شخصیت‌های Reach است.

چاقوهای امیل را می‌خواهی؟ نارنجک های جورج را می‌خواهی؟ آن‌طور که می‌خواهید خودتان را بسازید، ترکیب کنید و مطابقت دهید. اگر می‌گویید «نه، من می‌خواهم دقیقاً شبیه جان باشم»، می‌توانید این کار را انجام دهید. برای اولین بار می‌توانید دقیقاً شبیه کت با بازوی مصنوعی به نظر برسید.

در واقع، بلوم گفت که 343 با کهنه سربازان داخلی و غیرانتفاعی Limbitless کار کردند تا اطمینان حاصل کنند که کاربران پروتز به درستی نمایندگی می‌شوند.

ما می‌خواهیم مردم اسپارتایی بسازند که یا آرزو دارند باشند یا دوست دارند باشند یا اگر ظاهر جالبی دارند یا نماینده آن‌ها هستند. ما به این نتیجه رسیدیم که حرکات موزون برای این افراد مناسب نیست و قطعا دیدن این طور حرکات برای طرفداران قدیمی Master Chief زیاد خوشایند نخواهد بود.

این بدان معنا نیست که بازی Halo Infinite کاملاً فاقد حرکات موزون است اما آن‌ها فقط به دستیارهای هوش مصنوعی شخصی محدود می‌شوند. هوش مصنوعی می‌تواند دیوانه شود. هوش مصنوعی می‌تواند کاری را که می‌خواهد؛ انجام دهد. به این ترتیب می‌توانید احساس نظامی‌گرایی را بدون نیاز به شکستن آنچه که قانون می‌دانید حفظ کنید.

بازی Halo Infinite در تاریخ 17 آذر (9 دسامبر) برای کنسول‌های ایکس‌باکس و مشترکین ایکس‌باکس گیم‌پس عرضه می‌شود.

 

 

  • اشتراک با دوستان

در بحث شرکت کنید

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

مطالب مرتبط