دانلود اپلیکیشن اندروید

ID@Xbox 2.5 میلیارد دلار روی توسعه دهندگان مستقل سرمایه گذاری کرد

ID@Xbox 2.5 میلیارد دلار روی توسعه دهندگان مستقل سرمایه گذاری کرد

رویداد ID@Xbox بیش از 1.8 میلیارد پوند (2.5 میلیارد دلار) حق امتیاز برای توسعه‌دهندگان مستقل به‌دست آورده است.

Chris Charla مدیر کل مدیریت محتوا و برنامه‌های رویداد ID@Xbox در به‌روزرسانی ارسال شده به ایکس‌باکس وایر، اذعان کرد که:

در حالی که تیم ما در زمان راه‌اندازی برنامه ID@Xbox نه سال پیش واقعا چیز زیادی نمی‌دانست، ایکس‌باکس متوجه شد که بازیکنان این پلتفرم هنر و تنوع ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان مستقل را بسیار دوست دارند و باید هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای کمک به این توسعه‌دهندگان انجام بدهیم تا موفقیت خود را در اکوسیستم ایکس‌باکس به حداکثر برسانند.

نتایج ID@Xbox فراتر از رویاهای Xbox بوده است و هم‌چنین شاهد کل درآمد حاصل از شرکای ID@Xbox در Xbox در طول سه سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

مگاکورپ اضافه می‌کند که صدها میلیون دلار هزینه مجوز Game Pass به توسعه‌دهندگان و ناشران پرداخت می‌کند.

چارلا در ادامه گفت:

نه سال پیش، ما به توسعه‌دهندگان مستقل قول دادیم که تا جایی که می‌توانیم از طرف آن‌ها کار خواهیم کرد، زیرا می‌دانستیم بازیکنان ایکس‌باکس برای حمایت از کارشان تشویق می‌شوند. ما به هیچ وجه این وعده را محقق نمی‌دانیم زیرا کار خود را به عنوان یک تعهد مستمر از جانب Xbox به توسعه‌دهندگان مستقل می‌دانیم. اما از طریق ID@Xbox، راه‌اندازی ID@Azure، کار ما با Game Pass و فراتر از آن برای کمک به توسعه‌دهندگان. بازی‌های خود را به ایکس‌باکس بیاورند و با واکنش جامعه به بازی‌های شگفت‌انگیزی که می‌بینیم به پلتفرم می‌آیند، احساس می‌کنیم که در مسیر درستی پیشرفت می‌کنیم.

در ادامه چارلا به این سوال پاسخ داد که تأثیر سرویس دوست‌داشتنی Xbox Game Pass روی کاربران و توسعه‌دهندگان مستقل چیست. او گفت:

 امروزه بازی‌های شگفت‌انگیزی بر روی ایکس‌باکس و دیگر پلتفرم‌ها وجود دارند که بدون پشتیبانی اعضای Game Pass هرگز وجود نداشتند و این واقعاً یک پدیده باورنکردنی است. اطمینان از این‌که میلیون‌ها عضو Game Pass می‌توانند برخی از بهترین بازی‌های مستقلی که تا کنون ساخته شده‌اند را تجربه کنند، برای بازیکنان و توسعه‌دهندگان Xbox تحول‌آفرین بوده است.

به‌نظر شخصی من، فیل اسپنسر مایکروسافت می‌خواهد به توسعه‌دهندگان اطمینان دهد که فروش بازی هم‌چنان یک عامل مهم باقی می‌ماند، حتی با وجود تسلط بر اشتراک Xbox Game Pass.

اسپنسر در اوایل این هفته در گفتگوی GDC Fireside Chat گفت:

اغلب توسعه‌دهندگان از من می‌پرسند که اگر من بازی خود را در گیم پس قرار ندهم دیگر نمی‌توانم بازی خود را برای ایکس‌باکس عرضه کنم؟ در جواب این سوال می‌گویم مطلقاً این درست نیست،‌ گیم پس یک سرویس است که توسعه‌دهندگان می‌توانند در آن شرکت کنند و هیچ اجباری نیست.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو