دانلود اپلیکیشن اندروید

بازی It Takes Two تاج بازی سال را در جوایز DICE دریافت کرد

بازی It Takes Two تاج بازی سال را در جوایز DICE دریافت کرد

همچنین در مراسم DICE، فیل اسپنسر (Phil Spencer) و اد بون (Ed Boon) نیز توسط آکادمی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیست و پنجمین دوره‌ی جوایز سالانه‌ی DICE آکادمی علوم و هنر‌های تعاملی دیروز برگزار شد و در میان بردگان بزرگ، It Takes Two از Hazelight و فیل اسپنسر، مرد لحظات بازی که جایزه یک عمر دستاورد دریافت کرد، بودند. اگر کنجکاو هستید، DICE مخفف عبارت Design, Innovate, Communicate, Entertain است.

جوایز بسیار زیادی وجود دارد که فهرست کامل آن‌ها در زیر آمده است، اما در شروع این جوایز بزرگ، جایزه‌ی بهترین بازی سال و دستاورد برجسته در طراحی بازی هستند. بازی Deathloop دستاورد برجسته‌ای در کارگرانی بازی دریافت کرد، که بیشتر شبیه به رتبه‌ی دوم شدن است. در همین حال Halo Infinite هم جایزه‌ی بهترین بازی اکشن و هم آنلاین سال را به خود اختصاص داد. بازی Age of Empires 4 بهترین عنوان استراتژی/شبیه‌سازی را به دست آورد، درحالی‌که Forza Horizon 5 بهترین بازی مسابقه‌ای سال را کسب کرد. یک دستاورد هم برای Unpacking وجود داشت که جایزه دستاورد برجسته یک بازی مستقل را دریافت کرد. لیست جوایز کامل بازی‌ها در ادامه آمده است:

  • Game of the Year (بهترین بازی سال) – It Takes Two استودیو (Hazelight)
  • Outstanding Achievement in Game Design (دستاورد برجسته در طراحی بازی) – It Takes Two استودیو (Hazelight)
  • Outstanding Achievement in Game Direction (دستاورد برجسته در کارگردانی بازی) – Deathloop استودیو (Arkane Studios)
  • Action Game of the Year (بهترین بازی اکشن سال) – Halo Infinite استودیو (343 Industries)
  • Online Game of the Year (بهترین بازی آنلاین سال) – Halo Infinite استودیو (343 Industries)
  • Outstanding Achievement for an Independent Game (دستاورد برجسته برای یک بازی مستقل) – Unpacking استودیو (Witch Beam)
  • Outstanding Achievement in Animation (دستاورد برجسته در انیمیشن) – Ratchet & Clank: Rift Apart استودیو (Insomniac Games)
  • Outstanding Achievement in Art Direction (دستاورد برجسته در کارگردانی هنری) – Ratchet & Clank: Rift Apart استودیو (Insomniac Games)
  • Outstanding Technical Achievement (دستاوردهای فنی برجسته) – Ratchet & Clank: Rift Apart استودیو (Insomniac Games)
  • Family Game of the Year (بازی خانواده‌ی سال) – Ratchet & Clank: Rift Apart استودیو (Insomniac Games)
  • Outstanding Achievement in Original Music Composition (دستاورد برجسته در آهنگسازی موسیقی اصلی) – Returnal استودیو (Housemarque)
  • Outstanding Achievement in Audio Design (دستاورد برجسته در طراحی صدا) – Returnal استودیو (Housemarque)
  • Outstanding Achievement in Story (دستاورد برجسته در داستان) – Marvel’s Guardians of the Galaxy استودیو (Square Enix)
  • Adventure Game of the Year (بازی ماجراجویی سال) – Marvel’s Guardians of the Galaxy استودیو (Square Enix)
  • Fighting Game of the Year (بازی اکشن سال) – Guilty Gear Strive استودیو (Arc System Works)
  • Racing Game of the Year (بازی مسابقه‌ای سال) – Forza Horizon 5 استودیو (Playground Games)
  • Role-Playing Game of the Year (بازی نقش‌آفرینی سال) – Final Fantasy XIV: Endwalker استودیو (Square Enix)
  • Sports Game of the Year (بازی ورزشی سال) – Mario Golf: Super Rush استودیو (Camelot/Nintendo)
  • Strategy/Simulation Game of the Year (بازی استراتژی/شبیه‌سازی سال) – Age of Empires IV استودیو (World’s Edge/Microsoft)
  • Immersive Reality Technical Achievement (دستاورد فنی واقعیت فراگیر) – Lone Echo II استودیو (Ready at Dawn)
  • Immersive Reality Game of the Year (بازی واقعیت همه‌جانبه سال) – Lone Echo II استودیو (Ready at Dawn)
  • Mobile Game of the Year (بهترین بازی موبایل سال) – Pokémon Unite استودیو (TiMi Studio)
  • Outstanding Achievement in Character (دستاورد برجسته در شخصیت) – Resident Evil Village استودیو Lady Dimitrescu

بعد از اعلام تمامی جوایز، تمرکز از روی بازی‌ها به روی مردم تغییر کرد. فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس، جایزه ی یک عمر دستاورد DICE را دریافت کرد، درحالی‌که خالق بازی مورتال کمبت، اد بون، به تالار مشاهیر DICE اضافه شد.

جوزف فارس (Josef Fares)، بنیان‌گذار Hazelight و نویسنده و کارگردان It Takes Two واکنش خود را نسبت به آخرین موفقیت بازی کوتاه و شیرین نگه داشت:


It Takes Two موفقیت بزرگی برای Hazelight و EA بوده است که بیش از 5 میلیون نسخه فروخت و جوایز زیادی از جمله بازی‌های بزرگی مانند بازی The Game Awards دریافت کرد.

به رسمیت شناخته شدن در جوایز DICE یکی دیگر از دستاوید‌های بزرگ برای این استودیو و شخص فارس است که سال‌ها با بازی‌هایی مانند A Way Out و Brothers به‌دنبال راه‌های تازه‌ای برای القاء تفکر جدید در مورد co-op بوده‌اند.

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو