استودیوی هلو گیمز (Hello Games) بهروزرسانی بزرگ بعدی خودشان را برای بازی No Man’s Sky عرضه کردهاند که تغییرات کلی در سیستمهای تسلیحاتی ایجاد کرده و داستانهای جدید به همراه دشمنان تازهتری با نام Sentinel را در کنار سبک مبارزه بهروزتر برای مخاطبان به نمایش میگذارد. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.
بازی No Man’s Sky یک محصولی است که برای مدت زمان طولانیای از سیر صعودی ثابتی برخوردار بوده و به لطف اهمیت توسعهدهندگانش، به طور مداوم بهروزرسانیهای تازهای را دریافت میکند تا به تجربهای جذاب برسد. فرقی نمیکند که این بهروزرسانی همانند Prisms تا Frontiers بزرگ بوده یا مثل مثل Expeditions تغییرات کوچکی را در بازی اعمال کند. شاید عنوان یاد شده در اوایل کار واقعاً بی کیفیت و غیرقابل بازی بود، اما به واسطه همین بهروزرسانیها محتوای خاص No Man’s Sky گسترده شده و اکنون به لطف افزونهای دیگر، با داستانها، سلاحها و دشمنان جدید مواجه میشویم.
به همین خاطر توسعهدهنده بازی ذکر شده، یعنی استودیوی هلو گیمز (Hello Games)، اعلام کرد که بهروزرسانی بزرگی با نام Sentinel برای No Man’s Sky در دسترس مخاطبان قرار گرفته و از نظر محتوا کاملاً تغییرات مثبتی را به مخاطب ارائه میکند. سوالی که مطرح میشود، این است که چه محتوای جدیدی با این بهروزرسانی برای بازی در دسترس قرار میگیرد؟
تا آنجایی که بحث ما به محتوای جدید مربوط میشود، علاوه بر داستانها و افسانههای جدیدی که با بهروزرسانی Sentinal به این بازی میآید، موارد زیادی هم برای تجربهای متفاوتتر بازیکنان، سر و کلهشان پیدا خواهد شد. بیشتر این موارد حول محور نگهبانان Sentinal میچرخد و شما به عنوان تازه وارد باید با این دشمنان، که سبک نبرد خیلی خاص و متفاوتی دارند مقابله کنید. آنها برای کشتن شما تاکتیکهای زیادی از جمله استفاده از پهپادها و تانکهای پیشرفته در اختیار دارند.
توضیحات در خصوص این نگهبانان نسبتاً سخت است و بازیکنان باید خودشان به مشاهده و شناخت آنها دست پیدا کنند، اما همانند هر سیاره دیگری که احتمالاً فتح و در آنجا نگهبانانی را تار و مار کردهاید، در اینجا هم یک اتاق کنترل بسیار محافظت شده برای نیروهای نگهبان وجود دارد. برای دسترسی به این بخش باید حسابی از استراتژی جنگی خوبی بهرهمند باشید، ولی این موضوع را هم در نظر بگیرید که اگر بازیکنی بتواند این Pillarsها را از بین ببرد، طبق وعده سازنده، با داستانهای جدید، سلاحهای بسیار خاص و موارد دیگر به عنوان پاداش روبهرو خواهد شد.
در همین حال که صحبت از پاداش شد، باید بدانید که سلاحهای جدید، پیشرفتهای چند ابزاری، بهبود Exomech، استفاده از قابلیت Reprogram و توانایی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به هوش مصنوعی در کنار تعمیرات اساسی مربوط به سلاحها از جمله مواردی است که به واسطه عرضه بهروزرسانی Sentinel در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. در ادامه هم باید گفت به زودی یک Exobiology Expedition راهاندازی خواهد شد که جوایز با محتویات جدیدی را به همراه دارد.
سازندگان اعلام کردهاند که به واسطه عرضه بهروزرسانی مورد بحث، پیشرفتهای فنیای صورت گرفته که حالا بازی No Man’s Sky میتواند از ویژگیهای AMD FSR و Nvidia DLAA پشتیبانی کند، آن هم در صورتی که نسخه مخصوص به پلتفرم استیم دک (Steam Deck) کاملاً بهینه شده و آماده انتشار است.
مجموعه کلی از تغییرات، افزونههای جدید، بهبودها و اصلاحاتی وجود دارد که توسط استودیوی هلو گیمز به واسطه عرضه بهروزرسانی Sentinel در دسترس مخاطبان قرار گرفته و در یک پست طولانی از تمام ویژگیهای این پچ صحبت شده است که شما خوانندگان عزیز میتوانید از طریق این لینک نسبت به مطالعه آن اقدام کنید. بازی No Man’s Sky هم اکنون برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی در دسترس است و نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوئیچ هم در تابستان سال جاری میلادی برای بازیکنان آن سیستم منتشر خواهد شد.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا تا کنون به تجربه بازی No Man’s Sky پرداختهاید؟ تا کنون محتوای جدید بازی را با آنچیزی که در زمان عرضه مشاهده کرده بودیم، مقایسه کردهاید؟ فکر میکنید روند پشتیبانی از این بازی تا چندسال دیگر باید ادامه داشته باشد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.