دانلود اپلیکیشن اندروید

مدیرعامل EA: «بازی‌‌های داستانی برای ما مهم هستند»

مدیرعامل EA: «بازی‌‌های داستانی برای ما مهم هستند»

بازی‌های داستانی و الکترونیک آٰرتز. این دو کلیدواژه اخیرا در صنعت بازی‌‌های ویدیویی اخیرا حاشیه‌سازی‌های زیادی کرده‌اند.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز در جواب یکی از کاربران در حساب کاربری توییتر رسمی‌اش،‌ بازی‌های تک‌نفره و داستانی را به سخره گرفت. این موضوع باعث شد که همه رسانه‌ها و گیمرها نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دهند.

حتی یکی از ژورنالیست‌های مطرح بازی‌های ویدیویی در جواب گفت که:«شما که از بازی‌های آنلاین صحبت می‌کنید و بازی‌های تک‌نفره را مسخره می‌کنید، فراموش نکنید که بازی آنلاین معروف شما عنوان Anthem بود؛ عنوانی به قدری افتضاح که حتی عمرش به چهار ماه هم نکشید.»

اندرو ویلسون در کنفرانس خبری که مربوط به آمار فروش و گزارش سال مالی‌اش بود گفت که بازی‌های تک‌نفره برای الکترونیک آرتز اهمیت بسیار زیادی دارند. او گفت که این بازی‌‌ها در شالوده کلی استراتژی رشد این کمپانی قرار دارند و به الکترونیک آرتز کمک می‌کند که بتوانند ساعت بیشتری را در عنوان‌های الکترونیک آرتز سپری کنند.

با این که مدیرعامل الکترونیک آرتز در توییتر گفته که بازی‌های تک‌نفره برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، اما آن‌ها بیشتر وقت توسعه خود را روی بازی‌‌های لایوسرویس و چندنفره گذاشته‌اند. البته در بحث نشر، الکترونیک آرتز چندی پیش بازی It Takes Two را منتشر کرد که با وجود دارا بودن قابلیت کوآپ، در دسته بازی‌های داستانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل الکترونیک آرتز اعلام کرده است که به مرور زمان آن‌ها سرمایه‌گذاری روی بازی‌های چندنفره را ادامه خواهند داد و هم‌چنین سعی می‌کنند که به ثبات فعلی لایوسرویس‌هایشان ادامه بدهند.

نظر شما چیست؟

منابع نوشته
برچسب‌ها
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 رویداد تخصصی محتوای متنی قلم