دانلود اپلیکیشن اندروید

کارگردان Bayonetta 2 و Star Fox Zero به عنوان طراح وارد پروژه تولید بازی Street Fighter 6 شد

کارگردان Bayonetta 2 و Star Fox Zero به عنوان طراح وارد پروژه تولید بازی Street Fighter 6 شد

آقای یوسوکه هاشیموتو (Yusuke Hashimoto) که علاوه بر بازی Bayonetta 2 و Star Fox Zero سابقه کار روی عناوین Bayonetta 1 و برخی از بازی‌های مجموعه Resident Evil را در کارنامه دارد، حالا به عنوان طراح بازی به پروژه ساخت بازی Street Fighter 6 اشافه شده است. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

جدیدترین بازی استودیوی کپکام (Capcom)، یعنی بازی Street Fighter 6 ارمزو طی یک رونمایی رسمی معرفی شد و شخصیت Luke تازه وارد به مجموعه «مبارز خیابانی» نقش اصلی‌ و مهم در نسخه ششم را ایفا خواهد کرد. طبق وعده سازندگان، اطلاعات بسیار بیشتری از این بازی در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد، اما در این بین، آقای یوسوکه هاشیموتو (Yusuke Hashimoto)، که کارگردان بازی‌های Bayonetta 2 و Star Fox Zero شناخته می‌شود، به عنوان یک طراح بازی یا Game Designer رو این پروژه نسبتاً عظیم کار خواهد کرد.

اگر کارنامه اقای هاشیموتو را جستجو کنید، با بازی‌های دیگری هم مواجه می‌شوید که ایشان زمانی روی آن‌ها کار می‌کردند. عنایوین چون نسخه اول Bayonetta، رهبر جلوه‌های ویژه در بازی Resident Evil، Resident Evil 3 و Resident Evil 4 از دیگر افتخاراتی است که در رزومه کاری ایشان مشاهده می‌شود. این موضوع باید جالب باشد که ببینیم Street Fighter 6 حالا به کدام سمت کشیده خواهد شد، چراکه به نظر می‌رسد با توجه به خروج تهیه کننده اصلی این سری، یعنی آقای یوشینوری اونو (Yoshinori Ono)، احتمالاً تمام برنامه‌های تیم توسعه از هم پاشیده و آن‌ها باید به دنبال پیروی از نقشه دوم (اگر در کار باشد) باشند.

اگرچه هنوز جزئیات رسمی‌ای در دسترس نیست، اما شایعات و گزارش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم. اول از همه، اینسایدر معروفی با نام AsetheicGamer ( که با نام کاربر Dusk Golem هم شناخته می‌شود)، امروز طی ارائه جزئیاتی از روند توسعه بازی Street Fighter 6 ادعا کرد که سازندگان قطعاً از موتور بازی‌سازی انحصاری RE Engine برای ساخت عنوان یادشده استفاده می‌کنند که پیش‌تر هم از این موتور برای ساخت سایر بازی‌های خود استفاده می‌کرده‌اند (تقریباً تمام بازی‌های عرضه شده از دوران Resident Evil 7 تاکنون، توسط این موتور اختصاصی از سوی استودیوی کپکام تولید و عرضه شده‌اند)

جدا از این موارد، شایعات دیگر به ما نشان می‌دهد که بازی Street Fighter 6 یک محصول میان نسلی بوده و تمام کاربران با استفاده از پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استینشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی می‌توانند از تجربه‌این بازی نهایت لذت را ببرند. در نهایت شایعات و اطلاعات جدید دیگری در دسترس نیست، اما برای دریافت هرگونه اخبار در خصوص بازی مورد بحث، می‌توانید با وب سایت کاروتک همراه باشید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا پیوستن اقای یوسوکه هاشیموتو به پروسه ساخت بازی Street Fighter 6 را صحیح می‌دانید؟ فکر می‌کنید با خروج تهیه کننده اصلی این مجموعه از استودیوی کپکام، با چه فراز و نشیب‌هایی در خصوص این بازی روبه‌رو خواهیم شد؟ در نهایت باید پرسید آیا فکر می‌کنید نسخه ششم می‌تواند از لحاظ عملکرد، محتوا، گیم‌پلی، شخصیت‌پردازی، صداگذاری و تمام استانداردهای یک بازی ویدویی، از نسخه‌های قبلی خودش بهتر باشد و طرفداران این سری بازی را کاملاً راضی و خشنود کند؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

منابع نوشته
در بحث شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     مدرسه کارو