بازی The Elder Scrolls Online از تکنولوژی DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing) و DLSS استفاده میکند. برای مطالعه ادامه مطلب با کاروتک همراه باشید.
در یک لایو استریم که DLC جدید بازی The Elder Scrolls Online را یعنی Deadlands و تغییراتی که در این بازی MMO قرار است ایجاد شود به نمایش گذاشته بود کارگردان هنری این بازی ریچ لمبرت اعلام کرد که تکنولوژی جدید Nvidia یعنی DLAA در این MMO استفاده خواهد شد. این تکنولوژی مانند DLSS است اما بجای این که بازی را با رزولوشن پایینتر برای بالا بردن سرعت فریم ریت اجرا کند و سپس با کمک این تکنولوژی کیفیت را بالا ببرد DLAA با رزولوشن بالا از فراگیری هوش مصنوعی استفاده میکند تا لبهها کج و معوج را صاف کند.
لمبرت در این لایو استریم گفت که کانسبت این دو تکنولوژی یکی هستند. این تکنولوژی به اجرای بازیها کمک نخواهد کرد اما شما با استفاده از DLAA بهترین Anti-Aliasing خواهید داشت. این تکنولوژی روی تست سرورهای عمومی The Elder Scrolls Onlineهمراه با DLSS پس از آپدیت 32 قرار خواهد گرفت. شما البته نیاز به یک کارت گرافیک خوب Nvidia در سری RTX 2000 یا 3000 دارید تا بتوانید از این تکنولوژیها استفاده کنید.
طراح ارشد گرافیگی این بازی در توییتی برای اولین باز از استفاده از DLAA خبر داد و از Nvidia بابت این که به آنها این امکان را داده تا در بازی خود از این تکنولوژی استفاده کنند تشکر کرد. او همچنین در توییت خود نوشت این تکنولوژیای است که تمام بازیها باید از آن استفاده کنند. او در آخر در توییت خود نوشت که آپدیت 32 تغییرات زیادی در سیستم مبارزه بازی The Elder Scrolls Online ایجاد و همچنین مشکلات که در آپدیتهای قبلی این بازی وجود داشتند رفع خواهد کرد. او نوشت که بی صبرانه منتظر این است طرفداران بتوانند این بازی را به بهترین نحوه تجربه کنند و از آن لذت ببرند.