1%

استقبال از استودیو Firesprite به عنوان عضو جدید استودیوهای PlayStation

ezgif.com-gif-maker-20-1000x563.jpg

استودیوی بعدی‌ای که به خانواده‌ی استودیو‌های جدید PlayStation اضافه می‌شود یک تیم خلاق و بلندپرواز از لیورپول است.با کارو تک همراه باشید.

آقای Hermen Hulst رئیس استودیو PlayStation درباره‌ی اضافه شدن این استودیو انگلیسی خوش‌حالی خود را این گونه ابراز کرد:

“پس از چندین سال همکاری نزدیک در چندین بازی با هم، از جمله The Playroom (PS4) و The Playroom VR (PS VR)، نمی‌توانم خوشحال‌تر از این باشم و از Firesprite به عنوان چهاردهمین استودیوی جدید خود در خانواده استودیوهای PlayStation استقبال می‌کنم! تعدادی از اعضای Firesprite از استودیو لیورپول به SIE آمده‌اند و ما خوشحالیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.”

Firesprite یک استودیو خلاق و بلندپرواز است که در ایجاد تجربه‌های باورنکردنی که واقعاً پتانسیل سخت افزار ما را به نمایش می‌گذارد، استثنایی است. توانایی‌های فنی و خلاقانه تیم برای رشد فهرست فوق‌العاده بازی‌های منحصر‌به‌فرد ما بسیار مهم خواهد بود و من فکر می کنم شما از آنچه در آینده است هیجان زده خواهید شد.

Firesprite، به استودیو پلی استیشن خوش آمدید!

آقای Graeme Ankers هم در یک نامه‌ای حضور این استودیو را در بین استودیو‌های جدید PlayStation یک تجربه‌ی باورنکردنی توصیف کرد:

امروز یک روز فوق‌العاده هیجان انگیز برای Firesprite است زیرا ما با پشتیبانی Hermen و کل خانواده PlayStation به استودیو PlayStation ملحق می‌شویم. ما بی صبرانه منتظر قسمت بعدی این سفر هستیم!

Firesprite که مقر اصلی آن در لیورپول در شمال غربی انگلستان است، در سال 2012 با چشم‌انداز ایجاد بازی‌هایی که نوآوری‌های جدیدی را در هر تجربه‌ای ایجاد کند، تأسیس شد. این منطقه در تاریخ بازی‌ها غرق شده است در صورتی که بسیاری از توسعه‌دهندگان، ناشران و بازی‌های شاخص مانند WipEout را تولید می‌کند. بسیاری از تیم Sprites عناوین این دوره را توسعه‌داده و شکل داده‌اند و ما به این ریشه‌ها بسیار افتخار می‌کنیم!

ما از همکاری با بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران با استعداد در سراسر این صنعت لذت بردیم. به‌ویژه PlayStation که در بهترین بخش از دهه یک دوست و شریک توسعه همکاری بوده است و در پروژه‌های هیجان انگیز از جمله The PlayRoom  Run Sackboy با هم همکاری کرده ایم.

PlayStation همچنین به ما این فرصت را داد که بازی انحصاری خودمان، The Persistence را ایجاد کنیم، و آزادی خلاقانه‌ای برای کشف، نوآوری و انتشار یک بازی survival ترسناک، که به آن افتخار می‌کنیم، به ما داده شد. اکنون، می‌دانیم که از پشتیبانی کامل PlayStation در پیشبرد میراث خود از ترکیب خلاقیت و نوآوری فنی برای ارائه تجربیات واقعاً منحصر‌به‌فرد برای طرفداران پلی استیشن برخوردار هستیم.

من ابتدا می‌خواهم از PlayStation و جامعه آن‌ها برای استقبال گرم از خانواده سازندگان تشکر کنم. همچنین می خواهم از همه‌ی اعضای “Sprites” گذشته و حال ما، که در شکل دادن به Fireresprite که امروز می‌بینیم کمک کرده‌اند تشکر کنم. من به استعدادی که در Firesprite داریم افتخار می‌کنم و شما به‌زودی به اخبار فوق‌العاده‌ای خواهید شنید.

ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا به شما نشان دهیم که روی چه چیزی کار می‌کنیم ما تازه شروع کرده‌ایم 🙂 !

Graeme Ankers، مدیرعامل Firesprite

  • اشتراک با دوستان

در بحث شرکت کنید

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

مطالب مرتبط