1%

از مشخصات تنظیمات و حالت گرافیکی بازی Ghostwire: Tokyo رونمایی شد

بازی Ghostwire- Tokyo

گزینه‌هایی برای نرخ فریم بالاتر روی روزولیشن و عملکرد، استفاده از قابلیت V-Sync و غیره برای بازیکنان از همان روز ابتدایی انتشار در دسترس خواهد بود. برای مطالعه ادامه خبر با وب سایت کاروتک همراه باشید.

چندین نشریه معتبر تاکنون موفق به تجربه دو فصل ابتدایی بازی Ghostwire: Tokyo شده‌اند که علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مکانیزم‌های گیم‌پلی، جزئیات جدیدی از حالت‌های گرافیکی مختلفی هم ارائه شده است. طبق گزارش‌های MP1s، در مجموع شش حالت و تنظیمات گرافیکی برای این بازی در نظر گرفته شده که هر کدام از آن‌ها مربوط به کیفیت، عملکرد، فریم بیشتر، عملکرد تصویری با رزولیشن بالاتر، حالت گرافیکی Maximum به همراه قابلیت V-Sync و کیفیت معمولی با نرخ فریم بالاتر به همراه ویژگی V-Sync می‌شود.

اول از همه باید بدانید که حالت کیفیت (Quality Mode) بازی را با نرخ وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به کاربران ارائه می‌دهد که قابلیت رهگیری پرتو و سایر بهبودهای بصری در این گزینه فعال هستند. حالت عملکرد (Perfomance Mode) با وضوح تصویری کمتر، اما ۶۰ فریم بر ثانیه به علاوه قابلیت رهگیری پرتو مخاطبان را سرگرم خواهد کرد. حالت کیفیتی فریم بالاتر (High Frame-Rate Quality Mode) در حقیقت نسخه بدون رتوش از حالت Quality Mode است که فریم ۴۰ الی ۵۰ ثانیه‌ای به بازیکن ارائه می‌دهد.

البته سازندگان و رسانه‌هایی که به تجربه این بازی پرداخته بوده‌اند، حالت تصویری High Frame-Rate Quality Mode را به دلیل ایجاد پارگی‌هایی در تصویر، اصلاً پیشنهاد نمی‌کنند. به همین خاطر استودیوی تانگو گیم ورکس ( Tango Gamewroks) وجود این مشکلات را تصدیق کرده، اما شاید با انتشار به‌روزرسانی روز اول به سادگی این مشکل هم حل شود.

استفاده از گزینه V-Sync برای هر دو حالت گرافیکی، پارگی صفحه را از بین می‌برد؛ اگرچه هنوز بازیکنان با مقداری افت فریم مواجه خواهند شد. حالیت کیفیت فریم بالاتر با V-Sync به دلیل شباهت به قابلیت رهگیری پرتو ۴۵ ثانیه در بازی Resident Evil Village و حالت Perfomance Ray Tracing در بازی‌هایی نظیر Marvel’s Spider-Man و Ratchet and Clank توصیه می‌شود.

به هر حال بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۴ فروردین ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، اگرچه کسانی که نسخه Deluxe Edition را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱ فروردین ۱۴۰۱ به تجربه این بازی روی پلتفرم‌های یادشده بپردازند. برای مطالعه اخبار بیشتر در خصوص بازی Ghostwire: Tokyo، استودیوی تانگو گیم ورکس و بتسدا (Bethesda)،‌وب سایت کاروتک را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا به تجربه بازی Ghostwire: Tokyo می‌پردازید؟ در صورت مثبت بودن جوابتان، آیا خرید آن را به سایر دوستان خود و کاربران وب سایت کاروتک پیشنهاد می‌کنید؟ به نظر شما، با توجه به اینکه استودیوی بتسدا هم اکنون زیر مجموعه کمپانی مایکروسافت است، آیا در آینده دو بازی Ghostwire: Tokyo و Deathloop را برای پلتفرم‌های ایکس باکس هم منتشر خواهد کرد؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

  • اشتراک با دوستان
در بحث شرکت کنید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات