1%

بازی Nightingale سبک بقا و Crafting، ریشه در بازی‌های نقش‌آفرینی Bioware دارد

wucWGSQN2hobfPBjFNPCA6-970-80.jpg-1.jpg

بازی Nightingale در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین معرفی شد؛ اولین بازی استودیوای جدید که مدیر سابق BioWare، آرین فلین (Aaryn Flynn)، زیر نظر Improbable، خالقان پلتفرم چند‌نفره مبتنی بر ابر SpatialOS، تأسیس کرد.

حال و پس از تغییر نام این استودیو به Inflexion Games، فلین می‌گوید که بازی Nightingale از آن زمان تبدیل به یک بازی Crafting سبک بقا تبدیل شده که در دوران ویکتوریایی اتفاق می‌افتد. با وجود عوض شدن ژانر بازی، به نظر می‌رسد که Nightingale هنوز هم ریشه‌هایی در بازی‌های نقش‌آفرینی قدیمی BioWare دارد. پس از انتشار یک تریلر از Nightingale، فلین در مصاحبه‌ای با Eurogamer در مورد اتفاقاتی که برای این بازی در طول زمان اتفاق افتاده است، صحبت کرد. فلین می‌گوید:

زمانی که استودیو را شروع کردیم، مدت‌ها به ساخت یک بازی تاریخی فکر می‌کردیم و فقط تاریخ دوران ویکتوریا را دوست داشتیم. ایده‌ی ساخت یک بازی تاریخی چیزی نبود که ما در BioWare به‌دنبال آن بودیم؛ شما می‌دانید که بازی Mass Effect در مورد اتفاقات تاریخی آینده است ولی ما بیشتر، به دنبال ساخت یک بازی در مورد گذشته بودیم.

Nightingale در یک دوری‌ خاص جادویی ویکتوریایی اتفاق می‌افتد که در آن سفر به قلمرو‌های دیگر از طریق یک پرتال امکان‌پذیر است. هنگامی که این شبکه از پرتال‌ها خراب می‌شوند، شخصیت‌های بازی که Realmwalkers نام دارند، در یک جهان متناوب گیر می‌افتند و رها می‌شوند تا زنده بمانند؛ همچنین آن‌ها باید راهی برای رسیدن به خانه پیدا کنند. برای همین شما ممکن است زنی را با دمپایی صورتی میان جنگل مشغول تلاش برای بقاء ببینید.

فلین برای اشاره یه اشتیاق سازندگان بازی به می‌گوید:

ما تمامی چیز‌هایی را که در بازی باید ساخته می‌شدند را از پیش تصور کرده بودیم و می‌دانستیم که بازیکن در این جهان چه کار‌هایی را باید انجام دهد. این یک بازی بسیار تعاملی است که واقعاً بازیکن را قادر می‌سازد تا آن‌چه می‌‌خواهد را انجام دهد.

تریلر و توضیحات اولیه‌ی این بازی، یک دوران جادویی ویکتوریایی را نشان می‌دهد که بر پایه ساخت‌وساز است؛ ولی با کلاه‌های ویکتوریایی کمی فانتزی‌تر از بازی‌ها معمول خواهد بود. این تریلر یک گیم‌پلی اول شخص، بریدن درختان، ساختن سازه‌ها و سایر فعالیت‌های معمول بازی‌های ساخت‌وسازی را نشان می‌دهد. همچنین در این بازی موجودات غول پیکری وجود دارند که در این قلمروی‌ متناوب زندگی می‌کنند تا بازیکنان با آن‌ها بجنگند و دستاورد‌های بیشتری را بدست آورند.

فلین دو بخش از تریلر را توصیف می‌کند:

در بازی لحظات متفاوتی وجود دارد و هر انتخاب پیامد متفاوتی خواهد داشت. در بخشی از این تریلر شما می‌بینید که بازیکن با یک غول در حال دادوستد خواهد بود و پیشنهادی را به بازیکن ارائه می‌دهد؛ در بخشی دیگر شاهد این خواهید بود که چند بازیکن درحال جنگیدن با غولی هستند که وارد کامیونیتی آن‌ها شده.

او همچنین اشاره می‌کند که Nightingale دارای شخصیت‌های غیرقابل بازی‌‌ (NPC) خواهد بود که تلاش می‌کنند تعامل بازیکن با محیط خالی از سکنه‌ی بازی بیشتر شود. این جزئیاتی که گفته می‌شود به بازی قرار است اضافه می‌شود، نشان می‌دهد که Inflexion  بخشی از مکانیک‌های ساخت‌ساز قدیمی را به بازی اضافه کرده. Nightingale هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، ولی Inflexion می‌گوید که تست بازی در سال 2022 آغاز خواهد شد.

  • اشتراک با دوستان
در بحث شرکت کنید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات