بازی به دلیل وجود مشکلات فنی متعدد، انتشار فاجعهباری را تجربه کرد. یکی از این مشکلات عدم وجود هوش مصنوعی پلیس، ریسپان شدن درست پشت سر بازیکن و تعقیب نکردن آن است. حال به نظر میرسد که دلیل وجود این مشکل مشخص شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.گیماسپات اخیرا با انتشار ویدیویی به بررسی اخبار هفته از جمله مشکلات متعدد بازی Cyberpunk 2077 مانند پلیس و عدم وجود یک سیستم تعقیب و گریز خارج مراحل داستانی را بررسی میکند. با توجه به صحبتهای یکی از توسعهدهندگان دلیل اصلی نبود سیستم تعقیب و گریز، کمبود زمان برای ساخت آن بوده و تیم بعد از دیدن مشکلات فنی موتور گرافیکی بازی بهطور کامل از ادامه ساخت آن صرف نظر کردهاند.
Cyberpunk همچنین یک مود جدید دریافت کرده که یک سیستم نقل و انتقال با استفاده از مترو را به بازی اضافه میکند. این مود توسط KeanuWheeze دارای 19 ایستگاه در سرتاسر شهر بوده و بازیکنان میتوانند در هنگام استفاده از آن بین نمای اول و سوم شخص جابهجا شوند.
در ادامه همچنین در مورد تأثیر کمبود کنسول ایکسباکس روی مسابقات Halo Infinite صحبت شد. با توجه به سرنخ eSports 343، تاشی، فاش کرد که برخی از رقبا به دلیل کمبود مداوم از کنسولهای درر حال توسعه استفاده میکنند.
و در اخر به نظر میرسد که بازی بعدی Mass Effect طبق شایعات روی موتور گرافیکی Unreal Engine اجرا خواهد شد. برنون هولمز، تهیهکننده BioWare اخیراً در توییتی درباره یک فرصت مناسب در این شرکت برای معاونت مدیر فنی توضیح داد و دلایل مفید بودن کار با Unreal Engine 4 و 5 را شرح داد.